Maart, de buienmaand.

Gestart door Driver, 29 februari 2024, 17:05:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

De naam voorspeld niet veel goeds, dus afwachten maar.

barabas

Erger dan februarie kan toch niet meer zeker! ::)  ::)  ::)

jerryke

goeiemorgen, momenteel heb je een  :zon: en niet voor de zon

Flurk

Goede morgen onder een af en toe stralende zon. Blijkbaar is het weer nog aan het zoeken wat het wel of niet gaat doen.Ik hoop wel dat het een dagje droog blijft want hat is maart;   dus... :biggrinumbrella1:

stevens-willy

 :hi_smiley:  Hallo, hier geen zon, maar ik ga toch naar Heers mijn koffie drinken.

Willy

xofie

de derde maand al het gaat vooruit, frisse wind hierin het zonnetje 21°

Flurk

1 maart 2024, 23:02:11 #6 Laatste wijziging: 2 maart 2024, 11:58:51 door Flurk
20 minuten geleden kletsnat thuisgekomen. Op 500 meter van de deur plots een onvoorziene regenvlaag van 3 minuten.... Ik kon er niet mee lachen... :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

kan niet zeggen welk weer het hier nu is, het is nog pikkedonker, maar volgens het weerbericht hier op de pc is het 7° en bewolkt

Flurk

Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 07:45:13kan niet zeggen welk weer het hier nu is, het is nog pikkedonker, maar volgens het weerbericht hier op de pc is het 7° en bewolkt
Jerryke, wat een onzalig uur om aan de PC te zitten....
Bij ons schijnt het zoonnetje of dat ze haar schade moet inhalen...

barabas

Hier nu volop zon, 9° en windstil.

Mathieu

Goede morgen en de zon is er nu aan het door komen, thermometer staat op 10 gr. Maar de dompelpomp heeft weer veel werk hier. Maas staat nog veel te hoog en het wordt nog erger als ze terug aan het zakken gaat. En dan durven sommigen nog steeds beweren dat er onvoldoende grondwater is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Flurk op  2 maart 2024, 12:00:44
Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 07:45:13kan niet zeggen welk weer het hier nu is, het is nog pikkedonker, maar volgens het weerbericht hier op de pc is het 7° en bewolkt
Jerryke, wat een onzalig uur om aan de PC te zitten....
Bij ons schijnt het zoonnetje of dat ze haar schade moet inhalen...
was van 5u beneden(was al om 4u klaar wakker), maar mag dan nog niet te veel rond lopen anders te veel vocht in benen en voeten en is het lastiger om de benen in te windelen... dus de pc is dan een oplossing

Mathieu

Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 12:09:53
Citaat van: Flurk op  2 maart 2024, 12:00:44
Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 07:45:13kan niet zeggen welk weer het hier nu is, het is nog pikkedonker, maar volgens het weerbericht hier op de pc is het 7° en bewolkt
Jerryke, wat een onzalig uur om aan de PC te zitten....
Bij ons schijnt het zoonnetje of dat ze haar schade moet inhalen...
was van 5u beneden(was al om 4u klaar wakker), maar mag dan nog niet te veel rond lopen anders te veel vocht in benen en voeten en is het lastiger om de benen in te windelen... dus de pc is dan een oplossing

Was ik ook wakker omdat ik naar de WC moest en dan er terug in gekropen en nog geslapen tot 07.45 uur. Nochtns goed geslapen vannacht en Mia ook niet gehoord vannacht.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  2 maart 2024, 12:14:13
Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 12:09:53
Citaat van: Flurk op  2 maart 2024, 12:00:44
Citaat van: jerryke op  2 maart 2024, 07:45:13kan niet zeggen welk weer het hier nu is, het is nog pikkedonker, maar volgens het weerbericht hier op de pc is het 7° en bewolkt
Jerryke, wat een onzalig uur om aan de PC te zitten....
Bij ons schijnt het zoonnetje of dat ze haar schade moet inhalen...
was van 5u beneden(was al om 4u klaar wakker), maar mag dan nog niet te veel rond lopen anders te veel vocht in benen en voeten en is het lastiger om de benen in te windelen... dus de pc is dan een oplossing

Was ik ook wakker omdat ik naar de WC moest en dan er terug in gekropen en nog geslapen tot 07.45 uur. Nochtns goed geslapen vannacht en Mia ook niet gehoord vannacht.

Slapen is zowiezo een hachelijke zaak voor mij. Als ik maar 2 keer heb moeten opstaan spreek ik van een uitstekende nacht. Gewoonlijk is het opstaan om 2 uur , dan om 4.30 uur en dan nog eens om 7 uur. Dan draai ik me nog een uurke op mijn zij.... et à huit heure debout et subito presto vers la toilette:-(Frans geleerd van die gazet) :4_1_72:

Micmac

Goedenavond, een bezoekje aan Zeebrugge dan Blankebergen (de Oesterput en het huisje van Malutte), dan naar Nieuwpoort voor verse vis, kreeftensoep en mosselen en alzo alweer huiswaarts.