Februari, de kortste maand

Gestart door Driver, 31 januari 2024, 13:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedenavond allemaal. Uiteindelijk is het dan toch nog een goede dag geworden ondanks de kwalijke voorspellingen. Van de 13° geprofiteerd om al iets in de tuin te doen want dat begint nodig te worden.

Micmac

Good nicht, zit in een te drukke periode .

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen vanuit ons zonnig dorp.Er is een gezegde dat er werk aan de winkel is maar daar doe ik niet aan mee. Bij ons is er werk aan de tuin dus als je me nodig hebt weet je waar me te vinden. :4_1_201:

xofie

goedemiddag, gisteren een flink pak regen op onze kop gehad, we waren precies in België

barabas


jerryke


Flurk

Heel den dAg in de tuin bezig geweest en droog gebleven tot ik met de hondjes weg moest..Dan is het beginnen regenen, dus weeral de bache en de grote schoenen aan en de straat op. Goede nacht allemaal..

Flurk

Er is vandaag nog niets noemenswadigs gebeurd dus ik zal kort zijn.. Leuke dag allemaal... :hi_smiley:

xofie

goedemiddag allemaal. Bewolkt en nog geen 16* zal een koude dag worden vandaag

xofie

er zijn twee dagen van 24° op komst joepie !!!!!!

Flurk

Citaat van: xofie op 11 februari 2024, 18:25:10er zijn twee dagen van 24° op komst joepie !!!!!!
Als dat zo verder gaat in de zomer gaat ge fluiten Fieke.....

Mathieu

Goede morgen en van morgen geen regen en dat zegt al iets. Wanneer ik dan de gazet ging halen in de brievenbus was het zelfs niet koud. De thermometer stond om dat ogenblik op 9 gr en wanneer ik juist ging kijken duidde die al 11 gr aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemal. Hier is het nog maar 8° maar als ik er een tijdje op blaas geraak ik ook aan 11... :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 februari 2024, 12:59:59Goede morgen allemal. Hier is het nog maar 8° maar als ik er een tijdje op blaas geraak ik ook aan 11... :4_1_72:
Lanaken, Vlaanderen

Huidig weer
12:44

Ziet u ander weer?
Zwaarbewolkt
8
°C
Zwaarbewolkt
Gevoelstemperatuur
‎7°
Het is grotendeels bewolkt. Maximumtemperatuur 9°.