Februari, de kortste maand

Gestart door Driver, 31 januari 2024, 13:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  6 februari 2024, 00:03:05
Citaat van: Flurk op  5 februari 2024, 22:02:00Goedenavond allemaal. Morgen ga ik mij gedeisd houden want de maand is weeral voorbij dus terug de spuit in het oog. Dat begint een verslaving te worden. Ik vraag me alleen af of dat op mij of op de oogarts slaat???? Feit is wel dat ik het lijdend voorwerp ben.  :smil414ae0fb30e96:

En het betalend voorwerp. :biggrinumbrella1:
Daarom noemen ze de rekening in het Frans "lA DOULOUREUSE" :4_1_72:

Micmac

Rekeningen betalen is altijd pijnlijk, de ergste zijn de "Officieële Maffia van België" zijnde de Belastingen, als je bijwerkt zoals ik gaan ze met 66% lopen, dus bijwerken wordt zwaar gestraft, het jammere is dat ik het werken niet kan laten ik heb de werkmicrobe te pakken en geen enkel medicijn bestaat om ervan af te geraken.

Flurk

Goede morgen allemaal. Dus oog terug in orde voor een maand. Regent het bij jullie al ook sedert gisterenavond???Ik ben met de grote paraplu naar de bakker gestapt en dus droog binnengekomen,. :a_thumbsup_20:

xofie

Citaat van: Micmac op  6 februari 2024, 18:50:49Rekeningen betalen is altijd pijnlijk, de ergste zijn de "Officieële Maffia van België" zijnde de Belastingen, als je bijwerkt zoals ik gaan ze met 66% lopen, dus bijwerken wordt zwaar gestraft, het jammere is dat ik het werken niet kan laten ik heb de werkmicrobe te pakken en geen enkel medicijn bestaat om ervan af te geraken.

pff en dan verschieten ze ervan dat mensen bijwerken in het zwart

jerryke

Citaat van: Flurk op  7 februari 2024, 13:24:23Goede morgen allemaal. Dus oog terug in orde voor een maand. Regent het bij jullie al ook sedert gisterenavond???Ik ben met de grote paraplu naar de bakker gestapt en dus droog binnengekomen,. :a_thumbsup_20:
hier regent het nog altijd, dus blijf ik binnen

Flurk

Goedenavond allemaal. Rotweer geweest de hele dag. Toch gaan stappen met cape (nog van het leger) voor mij en regenjasje voor de viervoeters. Wel werk gehad om hun pootjes proper te krijgen en mijn combat shoes staan ook met krantenpapier in te drogen...maar voetjes zijn droog gebleven..

Flurk

Dus allemaal een leuke regendag... en denk er aan dat een regendag OOK een dag is die het leven waard is... :a_thumbsup_20:

Mathieu

Citaat van: Flurk op  7 februari 2024, 13:24:23Goede morgen allemaal. Dus oog terug in orde voor een maand. Regent het bij jullie al ook sedert gisterenavond???Ik ben met de grote paraplu naar de bakker gestapt en dus droog binnengekomen,. :a_thumbsup_20:
Goede morgen. Hier is het begonnen van morgen vroeg en ben ik weeral eens goed nat geworden want ze kwamen mazout leveren. En nu regent het nog steeds, de ene keer miezerige en nu regent het weer ferm. Zou voor de hele dag zijn en dus lekker binnen blijven.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Deze chauffeur van de levering vroeg of ik de verwarming wilde afzetten. Dat doe ik steeds een uur voor dat de levering komt. Maar de ene zegt dat er geen sladder ( een ander woord ken ik niet) meer in de tank zit op de boden , zelfs niet na jaren gebruik. Kan daar iemand antwoord op gegeven, gewone mazout voor verwrming zonder andere zaken er in te doen???
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op  8 februari 2024, 12:44:40Deze chauffeur van de levering vroeg of ik de verwarming wilde afzetten. Dat doe ik steeds een uur voor dat de levering komt. Maar de ene zegt dat er geen sladder ( een ander woord ken ik niet) meer in de tank zit op de boden , zelfs niet na jaren gebruik. Kan daar iemand antwoord op gegeven, gewone mazout voor verwrming zonder andere zaken er in te doen???

Wedden dat MicMac daar een antwoord kan op geven???

Micmac

Citaat van: Mathieu op  8 februari 2024, 12:44:40Deze chauffeur van de levering vroeg of ik de verwarming wilde afzetten. Dat doe ik steeds een uur voor dat de levering komt. Maar de ene zegt dat er geen sladder ( een ander woord ken ik niet) meer in de tank zit op de boden , zelfs niet na jaren gebruik. Kan daar iemand antwoord op gegeven, gewone mazout voor verwrming zonder andere zaken er in te doen???


Vroeger pompte ik altijd een 20 liter uit de tank met de aanzuigdarm op de bodem om eventueel water en vuil uit de tank te pompen, deze afvalmazout gebruikte ik dan om lagers en roestige opervlakken zuiver te maken.

Mathieu

Terug op gezet en alles werkt normaal. Dus gewoon laten doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor ik het vergeet een Goede morgen aan elkeen en de regen die hier valt nemen we er maar bij. Thermometer duit toch een 7 graden aan.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. In tegenstelling van wat gisteren beloofd regent het hier niet.. Ben er wel niet kwaad voor. Onze zoon (leerkracht) is gisteren met tekenen van griep thuisgekomen van school ondanks zijn anti-griepspuit.. Er waren verschillende kinderen afwezig met griepsymptomen ondanks dat de verluchting in de klas OK was en er zoveel mogelijk afstand gehouden werd. Dus als ge het moet hebben krijg je het toch...

xofie

goede midag, een bewolkte dag met 16* gisteren was het er nog 21