Februari, de kortste maand

Gestart door Driver, 31 januari 2024, 13:04:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedemorgen allemaal. Hier is alles nog steeds rustig zoals het al de hele week is. Dat is het voordeel van in een klein dorp met nauwelijks een groenteboer en die blokkeert geen straten. Reden ...... zijn klanten moeten tot bij hem geraken of hij geraakt zijn groenten niet kwijt.👍

xofie

aan Danny Frenadol gegeven tegen de griep dat is een decongestivo, paracetamol, clorfenamina, derxtrometorfano en pseudoefedrine, hij werd er helemaal duizelig van en is drie maal gevallen, ik neem hetzelfde en met mij gebeurd er niks

Flurk

3 februari 2024, 21:21:57 #17 Laatste wijziging: 3 februari 2024, 21:30:18 door Flurk
Citaat van: xofie op  3 februari 2024, 16:00:05aan Danny Frenadol gegeven tegen de griep dat is een decongestivo, paracetamol, clorfenamina, derxtrometorfano en pseudoefedrine, hij werd er helemaal duizelig van en is drie maal gevallen, ik neem hetzelfde en met mij gebeurd er niks
Fieke.....Ik word al duizelig als ik de naam van dat medicijn lees...... :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Blijkbaar is iedereen naar de hoogmis vandaag en blijven plakken in de parochiezaal.?? :biggrinumbrella1:

barabas


jerryke

Citaat van: barabas op  4 februari 2024, 13:33:45Allemaal Frenadol gepakt :crylaugh:
neen, heb voor wasvrouw gespeeld.... 2 dagen was en strijk  :Doh3: net gedaan

barabas

Wanneer mag ik mijn was brengen?

xofie

een heel goede middag allemaal 19* en Danny terug op de been en ik gelukkig, ik voel me altijd zo machteloos
als hij ziek is

xofie

Oh NEEN ik lees net dat Yves er niet meer is

barabas


jerryke


xofie


Flurk

Citaat van: barabas op  4 februari 2024, 14:38:39Wanneer mag ik mijn was brengen?
Was??? Voor was was was was was geen was maar voor was was was was was wat anders...

Flurk

Blijkbaar zijn er hier veel laat opgeBleven gisteren want ze liggen nog allemaal in hun neSt.. Allé allé opstaan......moeder heeft visjes gebakken... :4_1_201:

barabas

Ik wil gekookte zalm, geen gebakken prullen :c_bang_20: