Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op  6 januari 2024, 18:51:05Ook hier al de HELE dag droog :smil414ae0fb30e96:
hier de hele dag donker geweest en af en toe een paar miezerige druppeltjes

Flurk

Goedenavond allemaal. Het is een dag geweest om rap te vergeten. Soms word er gezegd dat het 'GEEN WEER' is , awel dat van vandaag kun je zo noemen. Zelfs de hondjes hadden geen goesting om naar buiten te gaan, maar voor mij telt dat niet, dus wandelen en voor mij op lopen.Ik was wel blij dat ik terug thuis (niet aan hen vertellen hé)  :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede koude maar tenminste droge morgen allemaal. Springen jullie eens binnen na de hoogmis?? :4_1_72:

xofie

goede middag, het vriesemanneke is bij jullie aangekomen

jerryke

Citaat van: Flurk op  7 januari 2024, 12:55:48Goede koude maar tenminste droge morgen allemaal. Springen jullie eens binnen na de hoogmis?? :4_1_72:
adres en telefoonnummer  :wave:

barabas


stevens-willy

 :hi_smiley: Goede namiddag, maar fris buiten 0°C en fijne sneeuw dwarrelt naar beneden, het is winter.
Ben de maand December een keer of negen met mijn scootmobil buiten geweest  :biggrinumbrella1: , regen en nog eens regen dat zijn al twee maanden van dat nattigheid.
Geef mij maar beter weer dat ik kan genieten van de natuur.

Willy 

Micmac

Op de "BARAQUE FRAITURE" lag 1 cm sneeuw maar tot Echternach is er niets te zien, koud weer maar droog.

Flurk

Bij ons is het de hele dag boven O geweest en nu is het -1 maar het heeft niet geregend, dus hebben we een flinke boswandeling kunnen doen  en zonder een mens tegen te komen...ZAAAAALIG///

Micmac

Opletten met solden;


Niet alle koopjes blijken even voordelig te zijn.


Sommige verkopers trekken de prijzen op voor de start van de koopjesperiode. De kortingen worden vervolgens toegepast op die verhoogde prijzen. Op die manier krijg je de indruk dat je een mooie deal sluit, terwijl die in de realiteit niet zo voordelig is.

Om dergelijke wanpraktijken tegen te gaan, is er sinds mei 2022 een nieuwe wet van kracht. Die verplicht de handelaars om de laagste referentieprijs – waarop de korting wordt gebaseerd – van de laagste dertig dagen te gebruiken.

barabas


Koter

Citaat van: barabas op  8 januari 2024, 11:53:35Het begint hier nu te sneeuwen!

Hier is het al een tijdje bezig maar het is maar weinig, ge kunt de vlokjes tellen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: barabas op  8 januari 2024, 11:53:35Het begint hier nu te sneeuwen!
hier valt er al iets vanaf 7u vanmorgen, hij blijft ook nog liggen en er heeft zich al een wit laagje op de weg gevestigd, maar met de noorderwind waait alles naar ons huis toe

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het (volgens mijn  normen) berekoud en ik heb tot nu toe al ongeveer een zes-tal vlokjes gezien.....Euh, terwijl in dit typ begint het harde en er zit blijkbaar wind bij want de vlokjes vliegen bijna dwars. Maak er een leuke of nuttige dag van. :4_1_201:

xofie

Goedemorgen allemaal wij hebben nog 15° maar een ijskoude Noord-Westenwind