Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goedenavond allemaal. Rustige dag geweest omwille van de ovevloedige regen. Het word hoog tijd dat ik nog eens iets buiten kan doen . Als het zo voortgaat ga ik nog verplicht zijn mijn beitels terug boven te halen en zien wat ik met een stuk hout kan doen. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

We hebben geluk gehad. Die tornado is op enkele km van ons gepasseerd.Oefff.

Flurk

Met dank aan de Prof vanwege Koeketien. Ze is zo gelukkig met haar trainingfiets zoals ik in het eerste studiejaar met een nieuwe griffel.👍😀 🙏

barabas

Citaat van: Flurk op  4 januari 2024, 20:04:43Met dank aan de Prof vanwege Koeketien. Ze is zo gelukkig met haar trainingfiets zoals ik in het eerste studiejaar met een nieuwe griffel.👍😀 🙏

Je hebt hem dus ineen gekregen en dat zonder hulp van Micmac :bravo:

Overigens geen dank, Koeketien goed in de watten leggen :c_bang_20:

Flurk


Micmac

Goedenavond, zie dat Flurk met een gedemonteerde trainingfiets van Brecht naar Zemst is gereden, waarschijnlijk op het achter of voor wiel.
Zal dat klein camioneke maar eens terug op stal zetten.

barabas

5 januari 2024, 00:47:41 #21 Laatste wijziging: 5 januari 2024, 01:05:29 door barabas
Citaat van: Micmac op  4 januari 2024, 23:27:55Goedenavond, zie dat Flurk met een gedemonteerde trainingfiets van Brecht naar Zemst is gereden, waarschijnlijk op het achter of voor wiel.
Zal dat klein camioneke maar eens terug op stal zetten.

Dat verliep quasi probleemloos op enkele details na :biggrinumbrella1:

 : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/12/14/volledige-antwerpse-ring-even-afgesloten-om-gekantelde-vrachtwag/

Flurk

Tja, Awel, het is simpel......Ik reed op de middenstrook gelijk iedere asociale fietser en die camion achter mij wou rechts voorbijsteken en blijkbaar stak er bij mij een buis te ver uit en door die te ontwijken heeft die man een maneuver moeten maken en ....allé.... het vervolg staat in de krant. :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1:

xofie

goede middag al twee dagen in bed met een fikse valling, hoestbuien om de twee minuten, zeer vermoeiend

jerryke

Citaat van: xofie op  5 januari 2024, 16:03:12goede middag al twee dagen in bed met een fikse valling, hoestbuien om de twee minuten, zeer vermoeiend
naar de dokter dan gaan he

Flurk

Citaat van: xofie op  5 januari 2024, 16:03:12goede middag al twee dagen in bed met een fikse valling, hoestbuien om de twee minuten, zeer vermoeiend
Om het uur gorgelen met Jevever maar niet uitspuwen.;;....Na de 4de beurt ga je je veel beter voelen... :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op  5 januari 2024, 21:06:30
Citaat van: xofie op  5 januari 2024, 16:03:12goede middag al twee dagen in bed met een fikse valling, hoestbuien om de twee minuten, zeer vermoeiend
Om het uur gorgelen met Jevever maar niet uitspuwen.;;....Na de 4de beurt ga je je veel beter voelen... :4_1_201:
goede morgen, maar dat minstens toch ne grote borrel zijn, anders heeft het niet veel nut  ;D

kabar

Citaat van: jerryke op  6 januari 2024, 07:37:10
Citaat van: Flurk op  5 januari 2024, 21:06:30
Citaat van: xofie op  5 januari 2024, 16:03:12goede middag al twee dagen in bed met een fikse valling, hoestbuien om de twee minuten, zeer vermoeiend
Om het uur gorgelen met Jevever maar niet uitspuwen.;;....Na de 4de beurt ga je je veel beter voelen... :4_1_201:
goede morgen, maar dat minstens toch ne grote borrel zijn, anders heeft het niet veel nut  ;D
Mag het ook Soberano zijn?

Flurk

Goede morgen allemaal... En hier regent hey NIET;;;;;Raar hé??? :smil414ae0fb30e96:

barabas