Januari, de eerste maand van 2024

Gestart door Driver, 31 december 2023, 13:21:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Iedereen een voorspoedig jaar gewenst.

jerryke

Goede morgen iedereen  .... Gelukkig Nieuwjaar

barabas

Een voorspoedig 2024 voor alle Frutters, hun partners & nazaten :Champers:

Spook

Een gezond 2024 en een probleemloos forum gewenst voor alle Frutters. :police:

Flurk

Een GELUKKIG EN VREDIG 2024 aan alle Frutters en Fruterinnekes. Met de hoop dat we volgend jaar nog allemaal hetzelfde mogen wensen.
Flurk en KoeketieN.  :4_1_201:  :4_1_201:

Koter

Hier hebben idioten van gisteravond 23 uur tot deze nacht ongeveer 2 uur bezig geweest met vuurwerk dat nochtans verboden was.
Ik denk er over om tegen volgend jaar een paar mannen bijeen te krijgen om die zotten met knuppels wat verstand in hun hersens te timmeren.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Bij ons is het op enkele kleine knallen rond 23 uur rustig geweest. Zelfs in de Sociale wijk hebben ze zich koest gehouen. De Imam zal vrmoedelijk zijn stem laten horen hebben;

Mathieu

Gelukkig Nieuwjaar allemaal. En hier moet ik zeggen, en maar goed ook, dat de hollanders precies allemaal gierig geworden zijn. Of zou de schrik er in zitten met die twee doden even over de grens. Ik denk dat ze dit jaar ongeveer 4 minuten geprobeerd hebben om iets lawwai te maken. Zo stil was het in vergelijking met verleden jaar. Maar voor mij mag dat nog stiller, heel die boel niet meer mogen verkopen, dat zou het moeten zijn.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Een goede morgen en een Gelukkig Nieuwjaar aan allen.  Hier is alles rustig verlopen. Nu regent het hier ...... sorry , het giet. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze in de Walen en in de Ijzerstreek weeral gaan onder water staan.

xofie

Voorspoedig jaar' voor iedereen en dan vooral met een goede gezondheid

Micmac


Micmac


Flurk

Toch niet MicMac, niet tevroeg maar te arm... :4_9_8:

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 januari 2024, 21:59:42Toch niet MicMac, niet tevroeg maar te arm... :4_9_8:

Nee, als 20 jarige met zo'n Mobilhome rijden is plezanter, je weet alles direct staan en nu moet je nadenken , hoe werkt dit en wat is dat, enz

Flurk

Goedemorgen allemaal. Ik weet niet of het bij jullie ook regent maar hier ben ik deze morgen wakker geworden van een ongelooflijke plensbui. Nu regent het noch maar stillekes. Ik vind het wel erg voor de mensen van de vuilkar die door dat weer kilometers achter die camion moeten lopen met onze rommel in hun handen.