December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

In ons apenland beboeten ze willekeurig.

De parkeerschijf stond goed ingesteld
De man gebruikte de blauwe parkeerschijf en had de tijd juist ingesteld, maar blijkbaar was het niet de officiële Europese blauwe parkeerschijf.
Volgens de wet moet er in drie talen 'uur van aankomst' op de schijf staan; in het Nederlands, Frans en Duits.
De draaischijf moet opgedeeld zijn in twaalf uur met streepjes voor het halfuur daartussen.

Je komt nog weleens oudere parkeerschijven tegen waar bijvoorbeeld alleen 'uur van aankomst' in het Nederlands staat.
De parkeerschijf van de man in Brugge had naast de drie verplichte talen ook Engelse tekst – en dat is dus officieel niet toegestaan.
Lekker boeiend, zou je denken, maar in België schrijven ze daar dus gewoon een boete voor uit.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Bericht gekregen om mijn paswoord te vernieuwen en dat heb ik dan ook gedaan. Hopelijk is nu alles terug oke.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 13 december 2023, 00:02:11In ons apenland beboeten ze willekeurig.

De parkeerschijf stond goed ingesteld
De man gebruikte de blauwe parkeerschijf en had de tijd juist ingesteld, maar blijkbaar was het niet de officiële Europese blauwe parkeerschijf.
Volgens de wet moet er in drie talen 'uur van aankomst' op de schijf staan; in het Nederlands, Frans en Duits.
De draaischijf moet opgedeeld zijn in twaalf uur met streepjes voor het halfuur daartussen.

Je komt nog weleens oudere parkeerschijven tegen waar bijvoorbeeld alleen 'uur van aankomst' in het Nederlands staat.
De parkeerschijf van de man in Brugge had naast de drie verplichte talen ook Engelse tekst – en dat is dus officieel niet toegestaan.
Lekker boeiend, zou je denken, maar in België schrijven ze daar dus gewoon een boete voor uit.

Van die azijn pissers vindt je overal. Ik heb, gezien de toestand van mijn eega , een invalideparkeerschijf. Telkens ik op die plaatsen ga staan staat er een wachter naast mij met de melding dat ik het recht niet heb om die plaatsen te gebruiken. Mijn eega , op wiens naam de kaart staat zit ook in de wagen. Van zeikers gesproken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen. Hopelijk is het nu terug veilig. Ik heb in ieder geval het volgende adres staan https://www.frutters.be/index
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede zondag morgen aan allen. De wind is hier precies gaan liggen en de thermometer wijst 11 gr aan. Hopelijk blijft het eens droog vandaag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Micmac op 13 december 2023, 00:02:11In ons apenland beboeten ze willekeurig.

De parkeerschijf stond goed ingesteld
De man gebruikte de blauwe parkeerschijf en had de tijd juist ingesteld, maar blijkbaar was het niet de officiële Europese blauwe parkeerschijf.
Volgens de wet moet er in drie talen 'uur van aankomst' op de schijf staan; in het Nederlands, Frans en Duits.
De draaischijf moet opgedeeld zijn in twaalf uur met streepjes voor het halfuur daartussen.

Je komt nog weleens oudere parkeerschijven tegen waar bijvoorbeeld alleen 'uur van aankomst' in het Nederlands staat.
De parkeerschijf van de man in Brugge had naast de drie verplichte talen ook Engelse tekst – en dat is dus officieel niet toegestaan.
Lekker boeiend, zou je denken, maar in België schrijven ze daar dus gewoon een boete voor uit.
Als die op een Ferrari staat???? Dan plakte ik dar zeker een boete naast. Den dikke nek uithangen en te gieig voor een schijfje te kopen.

Flurk

Joepieeeee we kunnen terug zitten zagen tegen elkaar.... :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 december 2023, 12:20:41Joepieeeee we kunnen terug zitten zagen tegen elkaar.... :4_1_72:

Een beetje uitleg was ook welkom .

Spook

De problemen met inloggen op een veilige manier zijn opgelost.

De reden dat het zo lang geduurd heeft is dat de Frutter beheerder Watchhorse drie weken op verlof was. Hij heeft meteen bij thuiskomst de zaak in orde gezet, waarvoor dank bij deze.

Micmac

Citaat van: Flurk op 17 december 2023, 12:16:10
Citaat van: Micmac op 13 december 2023, 00:02:11In ons apenland beboeten ze willekeurig.

De parkeerschijf stond goed ingesteld
De man gebruikte de blauwe parkeerschijf en had de tijd juist ingesteld, maar blijkbaar was het niet de officiële Europese blauwe parkeerschijf.
Volgens de wet moet er in drie talen 'uur van aankomst' op de schijf staan; in het Nederlands, Frans en Duits.
De draaischijf moet opgedeeld zijn in twaalf uur met streepjes voor het halfuur daartussen.

Je komt nog weleens oudere parkeerschijven tegen waar bijvoorbeeld alleen 'uur van aankomst' in het Nederlands staat.
De parkeerschijf van de man in Brugge had naast de drie verplichte talen ook Engelse tekst – en dat is dus officieel niet toegestaan.
Lekker boeiend, zou je denken, maar in België schrijven ze daar dus gewoon een boete voor uit.
Als die op een Ferrari staat???? Dan plakte ik dar zeker een boete naast. Den dikke nek uithangen en te gieig voor een schijfje te kopen.

De opleiding van agent is een trieste zaak in ons apenland, men verbaliseert liever onnozeliteiten  dan echte overtredingen want die zien ze niet, jammer dat men dergelijke idioten de baan opstuurt.

xofie

Citaat van: Flurk op 17 december 2023, 12:20:41Joepieeeee we kunnen terug zitten zagen tegen elkaar.... :4_1_72:

goede middag

Mathieu

We zijn er weer. Wat die opleiding betreft Micmac, er loop hier eentje rond die mij wist te vertellen dat led verlichting niet toegelaten was op een aanhangwagen want dat licht was te sterk. Waar staat zo iets geschreven? Ze staan op de aanhangwagen en blijven er op staan, net zoals die nieuwe kabels van voor tot achter en een nieuwe verdeeldoosje .Dubbelassige aanhangwagen met elke as 1200 kg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Spook op 17 december 2023, 12:54:10De problemen met inloggen op een veilige manier zijn opgelost.

De reden dat het zo lang geduurd heeft is dat de Frutter beheerder Watchhorse drie weken op verlof was. Hij heeft meteen bij thuiskomst de zaak in orde gezet, waarvoor dank bij deze.

Hahahaha nu horen en zien we Spook ook nog eens. Ik dacht dat jij altijd onzichtbaar achter de schermen bezig was. Goede zondag namiddag trouwens. En bedankt aan de beheerder dat het toch nog goed gekomen is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

17 december 2023, 22:58:11 #73 Laatste wijziging: 18 december 2023, 12:38:17 door Flurk
Citaat van: Mathieu op 17 december 2023, 18:26:36We zijn er weer. Wat die opleiding betreft Micmac, er loop hier eentje rond die mij wist te vertellen dat led verlichting niet toegelaten was op een aanhangwagen want dat licht was te sterk. Waar staat zo iets geschreven? Ze staan op de aanhangwagen en blijven er op staan, net zoals die nieuwe kabels van voor tot achter en een nieuwe verdeeldoosje .Dubbelassige aanhangwagen met elke as 1200 kg.
MathIeu , als je daar blaren voor nodig hebt??, een tip.... Ik heb er nog wel een halve ton liggen in de tuin. :smil414ae0fb30e96:

Mathieu

Met bladeren kom ik er nooit aan. Wel destijds toen we nog een houtkachel hadden lag er dikwijls zelfs te veel gewicht op. Daarom heb ik 14 jaar met die Hyundai jeep gereden.  Kiezel en zand destijds was ook een heel gewicht maar de laatste jaren is dat allemaal vermindert. En maar goed ook want de noude zou het niet kunnen blijven trekken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.