December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

6 december 2023, 12:15:41 #30 Laatste wijziging: 7 december 2023, 12:12:02 door Flurk
Goede mogen aan allen die die hier al geweest zijn vandaag en aan zij die nog gaan komen.

xofie

goede middag het was maar loos alarm, vandaag terug maar 14.9° brrrrr

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

Dank U Flurk.

Micmac

Citaat van: xofie op  5 december 2023, 15:23:29
Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

van mij ook een heel gelukkige verjaardag
Citaat van: xofie op  5 december 2023, 15:23:29
Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

van mij ook een heel gelukkige verjaardag

Thanks Fieke

barabas


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley: Goede morgen, hier 0°C.

WILLY

Flurk

Goede morgen allemaal. Bij ons stralende zon(momenteel) en 2°.
Al telefoontje gekregen van een deur aan deur leverancier van voeding (geen namen noemen hé) die ik gedurende het laatste half jaar al 12 keer opgezegd had . Als die nog eens belt verander ik van nummer. :c_bang_20:  :c_bang_20:

jerryke

Citaat van: Flurk op  7 december 2023, 12:18:18Goede morgen allemaal. Bij ons stralende zon(momenteel) en 2°.
Al telefoontje gekregen van een deur aan deur leverancier van voeding (geen namen noemen hé) die ik gedurende het laatste half jaar al 12 keer opgezegd had . Als die nog eens belt verander ik van nummer. :c_bang_20:  :c_bang_20:
die kunt ge toch blokkeren

xofie

goede middag, met 18° zitten we al beter dan het begin van de week

Flurk

Citaat van: jerryke op  7 december 2023, 13:38:43
Citaat van: Flurk op  7 december 2023, 12:18:18Goede morgen allemaal. Bij ons stralende zon(momenteel) en 2°.
Al telefoontje gekregen van een deur aan deur leverancier van voeding (geen namen noemen hé) die ik gedurende het laatste half jaar al 12 keer opgezegd had . Als die nog eens belt verander ik van nummer. :c_bang_20:  :c_bang_20:
die kunt ge toch blokkeren
Ze bellen gedurig vanuit een andere regio. Nu was het uit Roeselare

barabas

Citaat van: Koter op  7 december 2023, 01:47:55
Citaat van: barabas op  7 december 2023, 01:35:30Hier vriest het, -2 daarnet :(

Hier is het nog +1

Dat is het verschil tussen stedelijke omgeving en kempense vlakte. Te info voor de anderen: tussen Koter en mij zit exact 11,8 Km afstand.

Flurk

Citaat van: barabas op  7 december 2023, 18:38:25
Citaat van: Koter op  7 december 2023, 01:47:55
Citaat van: barabas op  7 december 2023, 01:35:30Hier vriest het, -2 daarnet :(

Hier is het nog +1
Hier is het nu +4°; wij genieten nog van hetbos eb de grote vijvers.
11.8KM ....Dat zal tussen jullie en mij nog wel iets verder zijn.

Dat is het verschil tussen stedelijke omgeving en kempense vlakte. Te info voor de anderen: tussen Koter en mij zit exact 11,8 Km afstand.

Flurk

Goedenavond Frutterkes en Frutterinnekes. Blijkbaar is het een zeer rustige dag geweest bij iedereen.
Hier is het droog gebleven en dus zijn we droog en tevreden terug van boswandeling. Anderhalf uur rondgestapt zonder ook maar één mens tegen te komen. Resultaat..volledig ontspannen van het avondmaal genoten. Nu efkzs Frutteren om te zien og er nog iamand wakker is na naar het nieuws gekeken te hebben.Leuke avond nog en voor degenen die morgen vroeg opmoeten.....een goede nacht.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik ga dit heel stillekes zeggen want ik wil niemand wekken... :smil414ae0fb30e96: