December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 31 december 2023, 12:20:28
Citaat van: Micmac op 31 december 2023, 12:05:03
Citaat van: barabas op 30 december 2023, 22:40:52
Citaat van: Micmac op 30 december 2023, 22:33:35
Citaat van: Flurk op 30 december 2023, 13:03:10MicMac er moet wel een Berliet trekker voorstaan hoor, of denk je dat ik dat spul ga duwen????

Komt er aan.

Moet dat ding op mijn oprit :oops:

Jazeker met die oplegger erachter, maar het is de vraag of die hometrainer er op past ? ? ?
MicMAC . De Prof heeft gezegd dat hij het gaat demonteren dus dat zou misschie nog best kunnen meevallen, indien niet dan rijden we maar 2 keer.. Ik hoop wel dat ze daar mijn rijbewijs niet gaan vragen want voor dat monster heb ik er geen.

Ik ken wel iemand die met zo een gevaarte mag en kan rijden : onze vriend KOTER, is wel gepensioneerd maar is dat zeker niet verleerd. En ik zal assisteren als het moet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag allemaal, gisteren al lekker begonnen met feesten, heel eenvoudig met toastjes en cava, en vandaag gaan we scampis eten in een lekker sausje, morgen spaghetti en overmorgen stoofvlees dat nog in de vriezer zit, dus ik heb niet veel werk, ik wens ieder van jullie een prettig eindejaartoe en een gezond 2024

Micmac

Citaat van: Flurk op 31 december 2023, 12:20:28
Citaat van: Micmac op 31 december 2023, 12:05:03
Citaat van: barabas op 30 december 2023, 22:40:52
Citaat van: Micmac op 30 december 2023, 22:33:35
Citaat van: Flurk op 30 december 2023, 13:03:10MicMac er moet wel een Berliet trekker voorstaan hoor, of denk je dat ik dat spul ga duwen????

Komt er aan.

Moet dat ding op mijn oprit :oops:

Jazeker met die oplegger erachter, maar het is de vraag of die hometrainer er op past ? ? ?
MicMAC . De Prof heeft gezegd dat hij het gaat demonteren dus dat zou misschie nog best kunnen meevallen, indien niet dan rijden we maar 2 keer.. Ik hoop wel dat ze daar mijn rijbewijs niet gaan vragen want voor dat monster heb ik er geen.

Helaba, je gaat hetzelfde probleem hebben, dat is geen IKEA hometrainer, dus er is geen plan bij, je gaat dat nooit terug in elkaar krijgen.

Flurk

MicMac, dat vind ik nu eens echt sympathiek sé. Zit ons Koeketien hier al de hele dag vol enthousiasme en op hete kolen uit tekijken om te fietsen en dan komt gij dat gedacht zomaar de bodem in slaan.
TENZIJ;;;;;;;;Het een verdoken voorstel is omdat gij dat in feite wilt komen doen maar het niet direct durft vragen. In dt laatste geval welkom hoor  :4_1_72:  :4_1_72:

Micmac

In Berlijn staan de camera's van ZDF bij de "Brandenburger Tor" waar om middernacht een grote vuurwerkshow te zien is in rechtstreekse uitzending.