December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Een tripje van een paar honderd kilometer door de sneeuw op binnenwegen heeft me deugd gedaan, mijn adrenaline is alweer op peil.

Flurk

Goede frisse morgen allemaal. Weeral een nieuwe week.Houd er de moed in en maak het zo leuk mogelijk. :4_1_201: 

Koter

Citaat van: Micmac op  3 december 2023, 23:38:56Een tripje van een paar honderd kilometer door de sneeuw op binnenwegen heeft me deugd gedaan, mijn adrenaline is alweer op peil.

Van achter uw pc zeker?  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

goede middag, ze hebben de winter hier binnen gegooid, slechts 13°

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, Het is maar frisjes het zijn maar 2°C.
De sneeuw is bij na weg.

Willy

Flurk

Citaat van: xofie op  4 december 2023, 14:11:20goede middag, ze hebben de winter hier binnen gegooid, slechts 13°
Hier gaat het volgende dagen warmer eijn... :biggrinumbrella1:

Flurk

Terug van wandeling.Ondervonden dat ge van zeverregen ook nat wordt als ge er maar lang genoeg in loopt; :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Citaat van: Koter op  4 december 2023, 13:59:54
Citaat van: Micmac op  3 december 2023, 23:38:56Een tripje van een paar honderd kilometer door de sneeuw op binnenwegen heeft me deugd gedaan, mijn adrenaline is alweer op peil.

Van achter uw pc zeker?  ;D

Met dat zot rijden heb ik ontdekt dat de katalysator defect is, dus maar even een andere kopen.

barabas

Citaat van: Flurk op  4 december 2023, 19:56:29Terug van wandeling.Ondervonden dat ge van zeverregen ook nat wordt als ge er maar lang genoeg in loopt; :smil414ae0fb30e96:

ZEVERregen hier gietende, al vanaf vanmiddag >:(

Flurk

MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

Flurk

Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

xofie

Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

van mij ook een heel gelukkige verjaardag

xofie

gelukkig maar één bibberdag vandaag terug 19°

stevens-willy

Citaat van: Flurk op  5 december 2023, 11:19:13MicMac een gelukkige verjaardag he en dat je nog veel kilometers moogt rijden en zonder snelheidsbeperking.👍🙏🙏🙏

 :hi_smiley:   Gelukkige verjaardag Micmac en houdt het veilig. :Beer-Chug:  :denken:

Willy

Flurk

Goedenavond allemaal. Behalve boodschappen doen , de nieuwe droogkast geïnstalleerd, een hometrainer (fiets)gaan uitzoeken in Mechelen in de Zorgwinkel, naar de tandarts geweest om een gaatje te laten vullen (in een tand wel te verstaan) met de honden een uurtje in het bos geweest, eten gemaakt en afgewassen is het een kalme dag geweest; Nu efkes ontspannen. :smil414ae0fb30e96: