December, dewintermaand.

Gestart door Driver, 30 november 2023, 13:12:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik heb inderdaad geluk gehad, de buren waren ook nog wakker. Beter nog....Eentje heeft een goed uur later, toen wij al sliepen, afscheid genomen al claxonnerend...

xofie

Citaat van: Flurk op 27 december 2023, 12:39:52Goede morgen allemaal. Ik heb inderdaad geluk gehad, de buren waren ook nog wakker. Beter nog....Eentje heeft een goed uur later, toen wij al sliepen, afscheid genomen al claxonnerend...

amaai als ze mij on één uur wakker maken slaap ik de eerste uren niet meer

Mathieu

Citaat van: Flurk op 27 december 2023, 12:39:52Goede morgen allemaal. Ik heb inderdaad geluk gehad, de buren waren ook nog wakker. Beter nog....Eentje heeft een goed uur later, toen wij al sliepen, afscheid genomen al claxonnerend...

Als ze zelf lawaai maken dan hebben ze niets te zeggen als ze gelijk wat horen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: xofie op 27 december 2023, 14:02:54
Citaat van: Flurk op 27 december 2023, 12:39:52Goede morgen allemaal. Ik heb inderdaad geluk gehad, de buren waren ook nog wakker. Beter nog....Eentje heeft een goed uur later, toen wij al sliepen, afscheid genomen al claxonnerend...

amaai als ze mij on één uur wakker maken slaap ik de eerste uren niet meer

Daar heb ik nu mijn hele leven al geen enkel probleem mee. Ze mogen mij voor gelijk wat uit mijn bed halen, ik doe wat ze vragen en terug tussen de lakens en gegarandeerd binnen de twee minuten lig ik terug in dromenland. Maar goed want als ik dat niet kon sliep ik gezien de toestand hier geen enkele nacht. Maar moet er wel nog aan toevoegen dat alle verdachte of rare geluiden wel op vang.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En voor ik het helemaal ga vergeten aan elkeen, dus de bezoekers zijn er ook bij een goede namiddag gewenst en een rustige er bij ook nog.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag, meestal zonnig en 16.5°

Flurk

Goedenavond allemaal. Druk dagje geweest. Koeketien is de dag begonnen met op haar sletsen van de trap te schuiven. Ik hoop dat ze me nu gaat geloven als ik zeg van "met geen kousevoeten, harde sletsen of blote voeten" van de trap te komen. Gelukkig is er geen schade aan haar protheseknie. Wel licht gezwollen maar de dokter en de kine zeggen dat er niets kapot is. De boodschappen die ze vandaag wilde mee doen zijn wel op mijn ek gevallen. Ik had ook een homefiets gekocht op Internet maar die is (na enkele uren montegewerk) in de practijk zwaar tegengevallen, dus terug demonteren en inpakken om morgen terug te sturen. Ons Jackske Sara is blijkbar ziek. Deze morgen en deze namiddag overgegeven en heeft dus geen eten gekregen nu . Koeketien is nog aan het bekomen van de val dus zelf gekookt en afgewassen en nu efkes rust nadat ik haar knie ingestreken had met verzachtende zalf. Ik hoop dat het morgen wat rustiger is; Goedenacht allemaal.

barabas

Citaat van: Flurk op 28 december 2023, 21:42:16Goedenavond allemaal. Druk dagje geweest. Koeketien is de dag begonnen met op haar sletsen van de trap te schuiven. Ik hoop dat ze me nu gaat geloven als ik zeg van "met geen kousevoeten, harde sletsen of blote voeten" van de trap te komen. Gelukkig is er geen schade aan haar protheseknie. Wel licht gezwollen maar de dokter en de kine zeggen dat er niets kapot is. De boodschappen die ze vandaag wilde mee doen zijn wel op mijn ek gevallen. Ik had ook een homefiets gekocht op Internet maar die is (na enkele uren montegewerk) in de practijk zwaar tegengevallen, dus terug demonteren en inpakken om morgen terug te sturen. Ons Jackske Sara is blijkbar ziek. Deze morgen en deze namiddag overgegeven en heeft dus geen eten gekregen nu . Koeketien is nog aan het bekomen van de val dus zelf gekookt en afgewassen en nu efkes rust nadat ik haar knie ingestreken had met verzachtende zalf. Ik hoop dat het morgen wat rustiger is; Goedenacht allemaal.

Flurk,

Ik heb hier zo'n stevige hometrainer, spiksplinter nieuw, staan. Als je wil kan je die gratis hebben. Je moet hem wel komen ophalen in Brecht. Indien interesse stuur ik je mijn gegevens.

jerryke

Citaat van: Flurk op 28 december 2023, 21:42:16Goedenavond allemaal. Druk dagje geweest. Koeketien is de dag begonnen met op haar sletsen van de trap te schuiven. Ik hoop dat ze me nu gaat geloven als ik zeg van "met geen kousevoeten, harde sletsen of blote voeten" van de trap te komen. Gelukkig is er geen schade aan haar protheseknie. Wel licht gezwollen maar de dokter en de kine zeggen dat er niets kapot is. De boodschappen die ze vandaag wilde mee doen zijn wel op mijn ek gevallen. Ik had ook een homefiets gekocht op Internet maar die is (na enkele uren montegewerk) in de practijk zwaar tegengevallen, dus terug demonteren en inpakken om morgen terug te sturen. Ons Jackske Sara is blijkbar ziek. Deze morgen en deze namiddag overgegeven en heeft dus geen eten gekregen nu . Koeketien is nog aan het bekomen van de val dus zelf gekookt en afgewassen en nu efkes rust nadat ik haar knie ingestreken had met verzachtende zalf. Ik hoop dat het morgen wat rustiger is; Goedenacht allemaal.
goede morgen, amai dan zal Koeketien ze zich wel goed verschrokken hebben en ze mag blij zijn dat er geen verdere complicaties zijn.... volgende keer een goed passende schoen of stevige sluitende slof aandoen en chapeau voor jou dat je dat allemaal zo goed opvangt  :Tip-Hat:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Koeketien heeft geslapen maar is nu zo stijf als een plank maar ze is mobiel (wat je mobiel kunt noemen). Dus ik weet weeral wat gedaan de volgende dagen.
Prof. bedankt voor uw mooi aanbod maar gratis is moeilijk te aanvaarden hoor. Stuur eens een fotoke door als je wil dan kan ik zien  welk vervoer ik eventueel nodig heb. Mijn e-mail adres staat op Google dus kan het hier ook. norbert.bauwens@telenet.be.

barabas

Flurk,

Fotoke verzonden, dieplader van 30 ton zal wel volstaan. :biggrinumbrella1:

xofie


Flurk

29 december 2023, 22:22:07 #132 Laatste wijziging: 30 december 2023, 21:56:32 door Flurk
Citaat van: barabas op 29 december 2023, 14:05:02Flurk,

Fotoke verzonden, dieplader van 30 ton zal wel volstaan. :biggrinumbrella1:
prof kun je zorgen dat de politie de straat ontruimd en afgezet heeft zodat ik daar de ruimte heb?

Micmac

Waar zit dit beest "Bekijkt de quickmod2;topic=2491.840"

Micmac

Citaat van: barabas op 29 december 2023, 14:05:02Flurk,

Fotoke verzonden, dieplader van 30 ton zal wel volstaan. :biggrinumbrella1:

Zoiets, ? ? ?