November, de nevelmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2023, 15:38:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Ontbijt en koffie is al binnen en het middag eten staat op het fornuis om opgewarmd of gekookt of gebakken te worden. Seffens even binnen wippen in het café anders gaan ze daar misschien falliet. Voor de rest een gezellige en aangename dag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Danny ligt in bed voelt zich niet goed wat hij heeft weet ik niet het enige wat er uitkomt
is dat hij het warm en koud heeft, daar kan ik niet veel mee.
nog een prettige dag voor iedereen

Flurk

Goedenavond allemaal. Daarstraks efken een meevallertje gehad. Toen ik op de terugweg van wandeling voorbij de kapper passerde zag ik dat en geen volk was. Gevraagd of ik binnenmocht met de honden en positief antwoord gekregen. De man had juist en seinje gekregen dat iemand zijn afspraak niet kon nakomen. Ik heb dus zijn plaats kunnen innemen.Het werd tijd dat er iets aangedaan werd want ik liep erbij als een bohemer.......nu gelijk een bohemer die naar de kapper geweest is. :4_1_72:

Flurk

Citaat van: xofie op 28 november 2023, 14:11:52Danny ligt in bed voelt zich niet goed wat hij heeft weet ik niet het enige wat er uitkomt
is dat hij het warm en koud heeft, daar kan ik niet veel mee.
nog een prettige dag voor iedereen
Toch maar dokter eens halen fieke. De man kan griep hebben of iets anders on-leuk met koorts...

Micmac

Goedeavond, in het Groot Hertogdom kost een fles Jagermeister 70 cl 11,06 euro en hier 21,60 euro, heb maar een voorraadje ingedaan, Elexir d'Anvers kost ook veel minder en veel goede wijnen met de kist om later een voederhokje te maken voor de vogels.
En zo is de dag alweer veel te snel voorbij.

Flurk

Seffes koeketien naar de kine doen;  :a_thumbsup_20:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Uiteindelijk heeft november nevelmaand zijn naam eer aangedaan. Hier is het buiten erwtensoep bij -1°.
Blijkbaar is het bij de Frutters ook zo en nog ergen want er komt niemand buiten.
NB. Als ge toch buiten komt probeer de kerstboom van Jerryke te ontwijken hé.

stevens-willy

Goede middag, hier schijnt de zon met tussenpauzen en het zijn buiten +4°C om 14 uur naar de Apotheker zal bibberen zijn op de scootmobil.
Groeten en nog een prettige dag.

Willy 

xofie

goede middag iedereen en nog een prettige donderdag

Flurk

Citaat van: xofie op 30 november 2023, 15:28:15goede middag iedereen en nog een prettige donderdag
Hoe gaat het met Danny Fieke???

Flurk

Citaat van: stevens-willy op 30 november 2023, 14:53:29Goede middag, hier schijnt de zon met tussenpauzen en het zijn buiten +4°C om 14 uur naar de Apotheker zal bibberen zijn op de scootmobil.
Groeten en nog een prettige dag.

Willy 
Willy, mijn motto is altijd geweest dat er in feite geen slecht weer bestaat. Er bestaat alleen onaangepaste kledij.
Duffel u flink in en steek een warm-waterkruik onder uw jas...

stevens-willy

Citaat van: Flurk op 30 november 2023, 22:06:51
Citaat van: stevens-willy op 30 november 2023, 14:53:29Goede middag, hier schijnt de zon met tussenpauzen en het zijn buiten +4°C om 14 uur naar de Apotheker zal bibberen zijn op de scootmobil.
Groeten en nog een prettige dag.

Willy 
Willy, mijn motto is altijd geweest dat er in feite geen slecht weer bestaat. Er bestaat alleen onaangepaste kledij.
Duffel u flink in en steek een warm-waterkruik onder uw jas...

 :hi_smiley:   Goede morgen, dat is een goed gedacht.

Willy