November, de nevelmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2023, 15:38:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Zonnig maar fris. Geen stormschade bij ons en in de buurt ook niet. Koeketien is naar de kine en begint redelijk goed te stappen. Dus deze namiddag de rollator bovnhalen en eens tot de hoek van de straat. Leuke dag allemaal.

xofie

Hallo iedereen eindelijk terug thuis na een hele week België, dat was veel te lang ben blij dat ik terug in Spanje ben, ben helemaal ontregeld

Flurk

Goedenavond allemaal. Hier is het maar een triestige kille dag geweest  dus niet leuk om buiten te komen. Gelukkig hebben we deze namiddag nog eens kunnen samenzitten voor de verjaardagen van de kleindochters.De hondjes hadden ook niet veel goesting om ver te wandelen want ze draaiden bij het buitekomen direct richting dreef voor de kleine ronde.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier is het weeral een druilerige regen maar wel 11°. Geen idee momenteel over wat ik vandaag ga doen. Juist gedaan met koeketien haar koffietafel klaar te zetten en de hondjes te verzorgen want die laatste moeten alle dagen gekamd worden.De Chihuahua mte gekamd worden want anders klit zijn pels samen en de Jackrussel staat er kwispelstaartend bij dus van "iike ook" dus die kun je niet overslaan.Seffes nog enkele kleinigheden gaan halen in DE SPAR, die is open tot deze middag. Tot straks hé en een leuke zondag.

xofie

5 november 2023, 13:14:12 #19 Laatste wijziging: 5 november 2023, 13:16:25 door xofie
prettige zondag iedereen, donderdag is er bij ons Veronique een boom omgewaaid
her is maar stilletjes op lingo

jerryke

Citaat van: xofie op  5 november 2023, 13:14:12prettige zondag iedereen, donderdag is er bij ons Veronique een boom omgewaaid
her is maar stilletjes op lingo

is normaal he als we niet meer mogen meedoen, je keurt onze antwoorden niet

Mathieu

Goede avond voor elk een. Hier een triestige dag geweest, motregen en nog eens motregen en geen zon. Rustige avond gewenst en lekker in de zetel hangen voor de tv, als er ten minste iets op is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goedenavond allemaal. Toch een lekkere wandeling kunnen maken met de hondjes. Het was ondanks de temperatuur van 11° redelijk frisjes door een snijdende westenwind van 36 km/h; Ik ben blij dat er dit jaar nauwelijks eikels zijn, dus moet ik er ook niet gedurig met de schop opscheppen zoals vorig jaar. Er staan wel nog links en rechts scheuten van die van vorig jaar; dus uittrekken is de boodschap. Ongelooflijk hoe diep die in de grond zitten, en dan mag het worteltje nog niet afbreken of dat kreng staat daar volgende week terug. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen aan degenen die nog gaan komen.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  5 november 2023, 21:10:45Goedenavond allemaal. Toch een lekkere wandeling kunnen maken met de hondjes. Het was ondanks de temperatuur van 11° redelijk frisjes door een snijdende westenwind van 36 km/h; Ik ben blij dat er dit jaar nauwelijks eikels zijn, dus moet ik er ook niet gedurig met de schop opscheppen zoals vorig jaar. Er staan wel nog links en rechts scheuten van die van vorig jaar; dus uittrekken is de boodschap. Ongelooflijk hoe diep die in de grond zitten, en dan mag het worteltje nog niet afbreken of dat kreng staat daar volgende week terug. :smil414ae0fb30e96:

Goede dag en kan je je het dan indenken dat hier achter een reeks van die bomen staat en als het begint te waaien dat die bladeren zich allemaal in onze oprit nestelen. Dus we kunnen weer beginnen met bij elkaar rijven want die krengen die vergaan niet.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  6 november 2023, 11:55:37Goede morgen aan degenen die nog gaan komen.

Voor goede morgen te wensen ben ik weeral eens te laat, maar een goede namiddag dat gaat wel nog. De koffie staat klaar maar de koekjes zijn op.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Kom even goedemorgen wensen, doch ben al 12 uur over tijd, wat gaat dat op het einde van de week geven.

Flurk

Goede zonnige maar frisse morgen allemaal. Vandaag dus de klassieke Carrefourdag alhoewel daar volgens mijn lijstje ook nog  De Spar, de apotheker, de bakker en de Mulder (dierenvoeding) opstaat.Het zal dus wel middag zijn voor ik rond ben.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Koud en kil buiten maar nog geen regen, de wind voelt wel heel kil aan. Voor alleen een aangename en rustige dag gewenst. En die bezoekers die hier komen, schrijf jullie in en babbel, of zever mee ( gelijk jullie het ook noemen willen)
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op  6 november 2023, 22:11:43Kom even goedemorgen wensen, doch ben al 12 uur over tijd, wat gaat dat op het einde van de week geven.

Niets van aantrekken Micmac, opjagen is het slechtste wat er bestaat en heb ik zelf nooit aan deel genomen. Indien ze mij wilde opjagen deed ik het nog wat langzamer. Op de duur wisten ze allemaal dat het bij mij niet pakte dat willen opjagen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.