November, de nevelmaand.

Gestart door Driver, 31 oktober 2023, 15:38:02

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: barabas op 23 november 2023, 17:33:01
Citaat van: Flurk op 23 november 2023, 13:39:43Goede morgen allemaal. Hier toch al 11°. Tevoet naar de bakker geweest om een beetje de spieren los te maken.De tuin ligt ondertussen vol blaren maar ik wacht op mijn buur die ze komt opruimen. Hij gebruikt die om compost te maken. Als ik nog een buur vind die gras nodig heeft ????? Hij mag het allemaal komen afrijden. :biggrinumbrella1:

Die buur van U mag bij mij ook komen rapen, gratis compost materiaal in aanbieding :Tip-Hat:
Prof , ge moet er wel bijnemen dat zijn oprit en zijn tuin èèn en al, wat ik "onkruid" noem staat zodat het lijkt of dat de woning al jaaaaaren verlaten is.En dat trekt , ondanks het gepink van zijn electronisch alarm , de interesse aan van bepaalde types. Gelukkig heb ik een beter alarmsysteem dat al aanslaat als ze nog aan de overkant van de straat staan. Als ik daarbovenop nog mijn P92 Beretta zichtbaar maak aan het raam mogen we op onze twee oren verder slapen zonder dat een sirene heel de buurt wakker maakt. Dus een brave vriendelijke gedienstige maar fanatieke groene buur heeft ook zijn (heel kleine) nadelen.  :4_1_72:

 

barabas

Nen Beretta??! James Bond achterna dus :4_1_72:

Mathieu

24 november 2023, 00:46:50 #122 Laatste wijziging: 24 november 2023, 00:50:08 door Mathieu
Goede avond. Wij gaan stil aan slapen zonder dat alarm gedoe en met alleen die van mij binnen hand bereik als ik in bed lig, en daardoor slaap ik heel goed. Maar heb nog een fantastisch gehoor. Dus laap zacht allemaal en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 24 november 2023, 00:46:50Goede avond. Wij gaan stil aan slapen zonder dat alarm gedoe en met alleen die van mij binnen hand bereik als ik in bed lig, en daardoor slaap ik heel goed. Maar heb nog een fantastisch gehoor. Dus laap zacht allemaal en tot morgen.
hier gebruiken ze mij als alarm, was vannacht al om 1.15u aan het rondlopen en niets meer geslapen en zo gaat dat iedere nacht

Mathieu

Goede morgen allemaal. Koud en kil buiten , amper 8 gr hier. En dan is het nog beginnen regenen. Maar wat doen we er aan?? Niets uiteraard want de winter is op komst en komt steeds korter bij. Toch een rustige aangename dag gewenst aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: jerryke op 24 november 2023, 08:11:14
Citaat van: Mathieu op 24 november 2023, 00:46:50Goede avond. Wij gaan stil aan slapen zonder dat alarm gedoe en met alleen die van mij binnen hand bereik als ik in bed lig, en daardoor slaap ik heel goed. Maar heb nog een fantastisch gehoor. Dus laap zacht allemaal en tot morgen.
hier gebruiken ze mij als alarm, was vannacht al om 1.15u aan het rondlopen en niets meer geslapen en zo gaat dat iedere nacht

Dat is dan ook  weer niet goed, en hopelijk kan je dan toch een dutje doen overdag in de zetel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Goede middag, gisteren naar hospitaal gemoeten er zat een lens op een plaats waar ik er niet aankon, bleek die ook nog kapot te zijn, dus heel mijn oog beschadigd, nu loop ik dus rond met één lens en dat is niet zo prettig

Flurk

Citaat van: barabas op 23 november 2023, 22:38:32Nen Beretta??! James Bond achterna dus :4_1_72:
Prof. wij wonen op de rand van Hofstade en Mechelen en dat start hier met een sociale woonwijk waar heeeeel veel Moslims met hun gezinnen gevestigd zijn; Dus ...voorzichtigheid is de moeder van het kalf dat verdronken is in de porceleinwinkel.  :biggrinumbrella1:

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is niet omdat het regent en koud is dat de morgen niet goed kan zijn. In de tuin zal er vandaag blijkbaar niet veel gedaan worden. Eens gaan kijken in mijn atelierke of ik daar geen jobke meer vind,  gewoonlijk ligt daar wel een stukske hout en er staat een radio dus .... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

xofie

goede middag allemaal we hebben toch weeral 23

Mathieu

Citaat van: xofie op 24 november 2023, 14:32:33Goede middag, gisteren naar hospitaal gemoeten er zat een lens op een plaats waar ik er niet aankon, bleek die ook nog kapot te zijn, dus heel mijn oog beschadigd, nu loop ik dus rond met één lens en dat is niet zo prettig

Zou het niet veiliger zijn terug over te schakelen naar een bril??????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 25 november 2023, 12:23:50Goede morgen allemaal. Het is niet omdat het regent en koud is dat de morgen niet goed kan zijn. In de tuin zal er vandaag blijkbaar niet veel gedaan worden. Eens gaan kijken in mijn atelierke of ik daar geen jobke meer vind,  gewoonlijk ligt daar wel een stukske hout en er staat een radio dus .... :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:
DBe zaterdag is de tussen dag tussen werken en zondag rust en het motto hier is altijd geweest vijf dagen van de week werken is meer dan voldoende en de twee andere dagen zijn om niets te doen of om terug op krachten te komen en dus niets doen en lui in de zetel liggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Maar toch nog een goede orgen en goede namiddag. Vanmorgen kil en koud en amper 7gr en nu vanmiddag is de zon weer eens van de partij en is de regen weg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedeavond, regen en hagel bij tussenpozen, gelukkig is er "buienalarm" om je exact te informeren wanneer de buien komen, hoelang ze duren en veel of weinig.

Flurk

Citaat van: Micmac op 25 november 2023, 19:56:53Goedeavond, regen en hagel bij tussenpozen, gelukkig is er "buienalarm" om je exact te informeren wanneer de buien komen, hoelang ze duren en veel of weinig.
Allemaal tof om weten maar ik kan die buien niet in oereenstmiing brengen met de behoeften (lees eisen) van Koeketien....