October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

gisteren doorgezakt, vandaag een wrak  :smil414ae0fb30e96:

jerryke

de hele voormiddag met de auto naar de garage geweest voor een groot onderhoud, nadien de was en strijk gedaan voor de kleinzoon en seffens aan het avondeten beginnen  :Doh3:  moet de soep nog opzetten doeme dat ik dat heb kunnen vergeten

Flurk

Ziezo. Opgeruimd staat netjes.  Boodschappen zijn ook gedaan en ik heb nog een uurtje aan de overbuur zijn boomstronk kunnen werken. Ik moet me een beetje haasten want die moet af zijn tegen dat het weer omslaat.  Vraagje. Die stronk is in redelijk slechtestaat. Ik ga dus moeten houverharder gebruiken. Ik dacht er eerst enkele liters houtbeschermer over te gieten maar gaat die verharder dan nog werken?

Flurk

Goede morgen allemaal. Wat leven wij toch in een zalig landje. Opstaan en de vogeltjes horen i.p.v. bommen en granaten. Ik ga vandaag verder doen gelij gisteren maar zo lang niet want mijn rug begint te protesteren. Tegen de grond op de knieën, hoofd naar beneden en met een sneldraaiende frees in de pollen is niet lang vol te houden. Tot straks  hé...

Flurk

Goedenamiddag allemaal. Ik ben deze voormiddag met onze Jack Russel naar de dierenarts gemoeten. Blijkt dat ze een scheur in de kruisband heeft. Reslultaat ..de volgende weken gedaan met wandelen voor haar. Ik moet dus wel met de Chihuahua van Koeketien alleen over straat. Moet ik nu een speciaal gangske uitprobeen???? :4_1_72:

Flurk

Ik stel ook vast dat ik hier (op een paar gasten na) alleen aan het posten ben. Wat is er gaande???????????

barabas

Het vallen van de bladeren?

Mathieu

Goede avond. Ben er ook even niet geweest, maar zoals te zien nu terug. Proberen om toch iedere dag mijn neus hier te laten zien. Voor nu een goede nacht en slaap lekker.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

13 oktober 2023, 12:30:48 #53 Laatste wijziging: 13 oktober 2023, 12:32:33 door Flurk
Goede morgen 12 GASTEN allemaal. Oef Prof, ge steekt me een riem onder het hart. Ik dacht dat ze mijn gezever beu waren... Alhoewel????? :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 13 oktober 2023, 12:30:48Goede morgen 12 GASTEN allemaal. Oef Prof, ge steekt me een riem onder het hart. Ik dacht dat ze mijn gezever beu waren... Alhoewel????? :4_1_72:
neen ben ik zeker niet beu....hoe gaat het met Koeketien ?

Flurk

Citaat van: jerryke op 13 oktober 2023, 13:01:18
Citaat van: Flurk op 13 oktober 2023, 12:30:48Goede morgen 12 GASTEN allemaal. Oef Prof, ge steekt me een riem onder het hart. Ik dacht dat ze mijn gezever beu waren... Alhoewel????? :4_1_72:
neen ben ik zeker niet beu....hoe gaat het met Koeketien ?
Die begint stilaan de bibber te krijgen. Zondagavond gewassen gestreken binnen.

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede morgen, ben al vroeg op pad geweest.
Naar Heers Apotheker en naar de bakker ge weest, het zonnetje is van de partij met een temperatuur van 21.5°C en binnen 23°c met verwarming op.
Groeten aan allen.

Willy

xofie

goede middag, gisteren gewoon niet thuis, dus geen pc aan

Mathieu

Goede avond, we zijn je helemaal niet beu maar af en toe moet er iets gedaan worden in de tuin en dat is dan bij deze gebeurd. En alles is opgeruimd en het container park heeft weer bezoek gekregen. Verder een goede nachtrust voor elkeen en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: stevens-willy op 13 oktober 2023, 13:11:48:hi_smiley:  Goede morgen, ben al vroeg op pad geweest.
Naar Heers Apotheker en naar de bakker ge weest, het zonnetje is van de partij met een temperatuur van 21.5°C en binnen 23°c met verwarming op.
Groeten aan allen.

Willy

Hier slaat de verwarming nog niet aan en is het, toch 22 gr binnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.