October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Kabar ik wens jullie sterkte hoor en doe haar de groeten van ons . Koeketien heeft een kaarsje voor haar aangestoken.

Flurk

Daarmee vergeet ik nog dag te zeggen aan alle FRUTTERS; dus Dag Allemaal(onbetaalde reclame). :biggrinumbrella1: Momentaal is het hier al 16°; nu direct mijn atelierke in om de zaagketting te slijpen en ander tanden op mijn frees te zetten. Die boom zit aan de buitenkant vol zand en dat is nogal sletig op het materiaal.

xofie

goede middag en voor Kabar veel sterkte gewenst

xofie

Tot 40 graden in het eerste weekend van de herfstmaand oktober in Spanje

Dit eerste oktoberweekend zal het zomers weer zijn in Spanje, met maxima tot 40 graden in Andalusië, tot 35 graden in het noorden van Spanje en op de Canarische Eilanden en tot 30 graden langs de Middellandse Zeekust en op de Balearen.

kabar

Bedankt voor de wensen. De dokter heeft gezegd dat het herstel tot 4 weken kan duren. De thuisverpleging komt elke dag om de wonden (overbrugging met stent in haar twee benen) te verzorgen.

Flurk

Goede zonnige morgen allemaal. Hier momenteel 16°; Fieke van die temperturen van bij jullie kan ik alleen maar dromen maar we klage niet hoor, integendeel.
Kabar, soigner ze goed hé man, ik ben zeker dat het met uw madam weer in orde komt. Vandaag dient de dag zich aan alsrustig, dus ik ga proberen om dat zo lang mogelik te laten duren.
Prettige dag aan iederen.

xofie

Citaat van: Flurk op  7 oktober 2023, 12:33:51Goede zonnige morgen allemaal. Hier momenteel 16°; Fieke van die temperturen van bij jullie kan ik alleen maar dromen maar we klage niet hoor, integendeel.
Kabar, soigner ze goed hé man, ik ben zeker dat het met uw madam weer in orde komt. Vandaag dient de dag zich aan alsrustig, dus ik ga proberen om dat zo lang mogelik te laten duren.
Prettige dag aan iederen.


ja Flurk die temperaturen zijn geweldig, het zal mijn gat nogal varen als ik eind deze maand naar België kom

xofie

Als ge ziet hoeveel keer dat die spelletjes gelezen worden, zouden we hier een overhoop van volk moeten hebben

Flurk

Goedemiddag allemaal. Zonnig en lekker warm. Bij ons in se straat is het rommemmarkt. Ongelooflijk wat bij sommige mensen uit de kasten komt.Bij anderen, zoals bij ons staat niets, . Daarvoor zijn 3 redenen, of te arm om dat ooit gekocht te hebben of doordacht gekocht zodat het kan blijven dienen tot het naar het containerpark gaat of de kinderen zijn allemaal al jaren de deur uit.

xofie

goedemiddag weer een zonnig dagje vandaag

Mathieu

Goede avond en we hebben weer een mooie dag achter de rug, ik dan letterlijk. Morgen nog zo een dag en ben toch een beetje blij dat de drukte achter de rug is. Mooi weer gehad vandaag en hopelijk nog enkele dag. Ik zou zeggen en nu is het rusttijd. Voor later slaap zacht en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede avond, ja tijd te kort is hier dagelijkse kost en nog niet zo'n beetje, minsten twee dagen, de mensen die tijd op overschot hebben moeten toch gelukkige mensen zijn.

Flurk

Goede morgen allamaal. Hier komt er stilaan en waterzonnetje door en de temperatuur is een 17*. Gisteren drukke dag gehad met de rommelmarkt in onze straat. Ik wist niet dat ik zoveel rommel bijeengekregen had en bij de buren was dat  blijkbaar hetzelfde. Ik heb besloten van het grootste gedeElte naar de kringloop oF naar het containerpark te dragen want dat neemt teveel plaats in en het is een slavenwerk om alles bij te slepen , op te stellen en 's avonds weer op te ruimen en een plaats voor te vinden.  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:  :smil414ae0fb30e96:

xofie

goede middag, ik heb alvast wat zon opgestuurd naar België  wij hebben hier 29 à 30 graden maar waar maar raar het voelt niet hetzelfde aan als in de zomer

Flurk

Goede morgen allemaal. Lekker zonnetje weeral. Vandaag een paar ritten naar het containerpark want de kinderen hebben hebben niet zoveel verkocht dan ze gedacht hadden en ik heb hetgeen weg mocht onder onze carport gezet en gelegd. Den Bompa heeft het mogen uitstallen en mag het dus opruimen ook, dus sleuren, want zij hebben geen tijd.
Eerst en vooral boodschappen want we moeten blijbaar nog eten ook volgens Koeketien.Prettige dag en tot straks. :smil414ae0fb30e96: