October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Koter op 31 oktober 2023, 00:22:38
Citaat van: Flurk op 30 oktober 2023, 22:24:45Koter ......die ZE.... kan het dat gij daar synoniem voor zijt???? :biggrinumbrella1:

Ik heb al veel van onze politiekers geleerd; ik was mijn handen in onschuld. :LOL:
Is het daaaarom dat ge ze niet proper krijgt.???? Ik was die met zeep.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier miezert het alleen maar. Ik hoop wel dat die aangekondigde storm ergens anders naartoe trekt.Probeer er toch een leuke dag van te maken, doe iets leuks, je laten vaccineren bv... ;D

Mathieu

Goede namiddag. Hier schijnt er een waterzonnetje en is het buiten 14 gr. Wat die inentingen betreft die zijn volledig gedaan hier. opnieuw in gespoten tegen cornona en enkele weken laten de griepspuit. Alles alle twee gekregen. Prettige dag aan allen die dit lezen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 31 oktober 2023, 12:02:46
Citaat van: Koter op 31 oktober 2023, 00:22:38
Citaat van: Flurk op 30 oktober 2023, 22:24:45Koter ......die ZE.... kan het dat gij daar synoniem voor zijt???? :biggrinumbrella1:

Ik heb al veel van onze politiekers geleerd; ik was mijn handen in onschuld. :LOL:
Is het daaaarom dat ge ze niet proper krijgt.???? Ik was die met zeep.

Waarom zouden de politiekers hun handen moeten wassen met zeep : die gebruiken ze toch enkel en alleen maar op hopen geld in hun eigen zakken te laten verdwijnen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

4 jaar geleden heb ik me laten verleiden tot een griepspuit en ben ik s'anderendaags efkes wakker geworden op intensieve in Leuven waar ik dan nog 3 weken gelegen heb. Dus een spuit????? Nein  danke. Geef ze maar aan iemand anders.

Micmac

Citaat van: Flurk op 31 oktober 2023, 21:49:424 jaar geleden heb ik me laten verleiden tot een griepspuit en ben ik s'anderendaags efkes wakker geworden op intensieve in Leuven waar ik dan nog 3 weken gelegen heb. Dus een spuit????? Nein  danke. Geef ze maar aan iemand anders.

Die griepspuit heb ik ook nooit gehad, doch ik gebruik een borrelglaasje elke avond "Elexir D'anvers" tegen de griep en dat werkt zeer goed.

Flurk

Citaat van: Micmac op 31 oktober 2023, 22:32:37
Citaat van: Flurk op 31 oktober 2023, 21:49:424 jaar geleden heb ik me laten verleiden tot een griepspuit en ben ik s'anderendaags efkes wakker geworden op intensieve in Leuven waar ik dan nog 3 weken gelegen heb. Dus een spuit????? Nein  danke. Geef ze maar aan iemand anders.

Die griepspuit heb ik ook nooit gehad, doch ik gebruik een borrelglaasje elke avond "Elexir D'anvers" tegen de griep en dat werkt zeer goed.

Inderdaad MicMac, dat werkt bij mij ook eerste klas... :4_1_201:

xofie

Citaat van: Flurk op  1 november 2023, 13:20:16
Citaat van: Micmac op 31 oktober 2023, 22:32:37
Citaat van: Flurk op 31 oktober 2023, 21:49:424 jaar geleden heb ik me laten verleiden tot een griepspuit en ben ik s'anderendaags efkes wakker geworden op intensieve in Leuven waar ik dan nog 3 weken gelegen heb. Dus een spuit????? Nein  danke. Geef ze maar aan iemand anders.

Die griepspuit heb ik ook nooit gehad, doch ik gebruik een borrelglaasje elke avond "Elexir D'anvers" tegen de griep en dat werkt zeer goed.

Inderdaad MicMac, dat werkt bij mij ook eerste klas... :4_1_201:

maar is slecht voor de lijn

xofie

Barabas wil jij aub eens kijken op lingo