October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Jerryke, heb ik het juist op fotokwis?

jerryke

Citaat van: Flurk op  4 oktober 2023, 11:58:53Jerryke, heb ik het juist op fotokwis?
weet ik niet, dit is een plaatsing van Ladyluck

xofie


Micmac

Good Afternoon, een kwartiertje regen aan 3mm per m².

Flurk

Vandaag een stuk gevorderd aan mijn Moab bij de overbuur. Ik ben wel moeten stoppen tegen de middag wegens druilerige regen. Vermits ik met electrische h-gereedschap wer heb ik maar veiligheidshalve ingepakt. Om 16 uur was het te laat om te herbeginnen en ben ik met de honden debuurt gaan onveilig maken. Goedenacht allemaal...

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is een ware eer om op dit uur nog steeds de eerste te zijn.  ?????? Deze morgen al het slot van de voordeur hersteld , een andere lamp in het lantaarntje buitenlicht op het koerke gestoken, de carport geveegd, bezoekje aan de Spar gebracht en de maaltijd van deze middag voorbereid. Nu efkes ontspannen terwijl Koeketien haar voeten aan het baden is. Seffes ben ik weeral pedicure.
Ik hoop dat het weerbericht fout is want dat geeft regen en ik zou graag aan de Moab van de overbuur verderwerken deze namiddag.Ik ga daarvoor deze keer wel een jeans aandoen want de broek die ik gistern droeg hangt vol zagemeel van mijn kettingzaag .

Mathieu

Goede morgen. Hier is het echt kil vandaag en, overtrokken. Ik denk dat we nog hemelwater gaan krijgen vandaag. Een aangename en rustige dag gewenst aan elkeen. Hier is alles super rustig op het moment. Het eten staat al klaar om gekookt of gebakken te worden. Dus nu effen rust.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede morgen nog steeds lekker zomerweer hier

Mathieu

Sofie dacht al dat je hier was?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goedenavond allemaal. De voorspêlde regen op de IPhone was gelukkig fout;Ik heb wel verschillende uren verloren omdat ik niet zeker was dat het droog zou blijven. Toch nog enkele uren flink doorgewerkt en daarna een dik half uurtje met de hondjes een toerke in het Bloso gaan doen. Ons Sara stapt flink op 4 pootjes maar lopen doet ze nog steeds op 3. Ik zal er toch nog eens naar de dierenarts moeten mee gaan.Goede avond allemaal en een rustige nacht. :a_thumbsup_20:

kabar

Goeie morgen. Moet straks met mijn vrouw dringend naar de dokter: haar operatiewonde is ontstoken. Er komt precies geen einde aan onze miserie, maar we houden de moed erin!

jerryke

Citaat van: kabar op  6 oktober 2023, 10:36:24Goeie morgen. Moet straks met mijn vrouw dringend naar de dokter: haar operatiewonde is ontstoken. Er komt precies geen einde aan onze miserie, maar we houden de moed erin!
oei dat kan pijnlijk zijn en het genezingsproces gaat dan ook weer langer duren....veel moed Kabar

Mathieu

Citaat van: kabar op  6 oktober 2023, 10:36:24Goeie morgen. Moet straks met mijn vrouw dringend naar de dokter: haar operatiewonde is ontstoken. Er komt precies geen einde aan onze miserie, maar we houden de moed erin!

Hou er de moed maar in, alles komt wel op zijn pootjes terecht en voor je wederhelft een heel spoedig herstel.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen elkeen. Hier is het overtrokken en toch nog droog. Maar de wind kmot op en die voelt heel kil aan en buiten amper 14 gr. Zal waarschijnlijk nog wel beteren in de loop van de dag. Prettige en rustige dag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede morgen, vanochtend 7° en nu 14° het mooie zomerweer heeft verlof genomen.