October, de wijnmaand.

Gestart door Driver, 1 oktober 2023, 12:35:56

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Het begint al met mooi weer en het zou nog even zo blijven.

Koter

Laat ze maar doen, goed voor de portemonnee.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Prachtige 1 oktober  allemaal. Voor mijn part mag dat nog efkes zo blijven.

xofie

goede middag iedereen hier nog steeds 30° dus moet de airco op

kabar

Jerryke, sorry dat ik je verjaardag vergeten ben, maar mijn vrouw ligt in het hospitaal (is al voor de derde keer geopereerd dit jaar) en ik ben weinig thuis.

Micmac

Brand bij xofie, dodental na brand in nachtclub in Spaanse stad Murcia loopt verder op:

Micmac

Mijn snelheidsmeter eindelijk juist afgesteld, wat een prullenwerk.

Mathieu

Goede avond en voor de maand October is het nog behoorlijk warm buiten op dit moment hier. Nu nog steeds 16 gr en geen wind en geen water. Verder slaap wel allemaal en tot morgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier zonnig zoals bij jullie ook denk ik.
De overbuur heeft een grote dikke stronk van een boom in zijn voortuin staan en hij is akkoord dat ik er een MOAB van maak op voorwaarde dat de hoed horizontaal is van boven omdat ze daar hun pint willen op zetten als ze petanquen. Dus kettinzaag bovenhalen vandaag.

xofie

Ik heb groen licht gekregen om naar België te gaan tijdens de herfstvakantie , ik vind een vlucht , betaal die en dan nog een laatste stap te gaan, confirmeren op mijn bank, maar ik heb geen smartphone dus kon het niet doen, ze
verplichten de mensen om een smartphone te hebben, op de bank was ook niks te vinden dat ik kon confirmeren, zeikhuisen, vroeger betaalde je gewoon en het was ok !

Flurk

Citaat van: xofie op  2 oktober 2023, 15:31:59Ik heb groen licht gekregen om naar België te gaan tijdens de herfstvakantie , ik vind een vlucht , betaal die en dan nog een laatste stap te gaan, confirmeren op mijn bank, maar ik heb geen smartphone dus kon het niet doen, ze
verplichten de mensen om een smartphone te hebben, op de bank was ook niks te vinden dat ik kon confirmeren, zeikhuisen, vroeger betaalde je gewoon en het was ok !
En hoeveel cookies heb je moeten aanvaarden voordat je de uitleg kreeg???

xofie

goede middag allemaal we hebben nog tot 15 oktober 27° het is de warmste oktober sinds 70 jaar nu is het 12 uur en we hebben al 30°

jerryke

allee nu hebben ze genoeg gelei nu kwam de dochter zondag af met een grote kist appelen....mam als ge niks te doen hebt kunt ge dan appelmoes maken voor in de diepvries, de helft voor u en de andere helft voor mij......dus wat heb ik vandaag gedaan, ja appelmoes gemaakt...10 porties van 1kg voor haar en 7 voor ons  :Doh3: hopelijk is dat nu het laatste voor dit jaar

Flurk

Citaat van: jerryke op  3 oktober 2023, 18:58:20allee nu hebben ze genoeg gelei nu kwam de dochter zondag af met een grote kist appelen....mam als ge niks te doen hebt kunt ge dan appelmoes maken voor in de diepvries, de helft voor u en de andere helft voor mij......dus wat heb ik vandaag gedaan, ja appelmoes gemaakt...10 porties van 1kg voor haar en 7 voor ons  :Doh3: hopelijk is dat nu het laatste voor dit jaar
Of hoe je met Akkertjes Abdijsiroop te smeren aan Compote geraakt. :)  Jerryke ik heb het al gezegd zeker hé maar gij zijt te goed voor deze wered..

Flurk

Goede morgen allemaal. Blijkbaar ben ik vandaag de eerste en dat valt ook niet zo dikwijks voor. Stralend zonnetje en deze middag komen onze 2 leerkrachten weer mee pistolekes eten. Wij zouden wel graag hebben dat dit eens meer gebeurde maar ze hebben het veeeel te druk enz....Soit,.... content zijn met wat we hebben.