September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Goedemiddag, hier was het vanmorgen slechts 9°.

xofie

goede middag wij hebben nog 29°

barabas


kabar

Jerryke, sorry dat ik je verjaardag vergeten ben, maar mijn vrouw ligt in het hospitaal (is al voor de derde keer geopereerd dit jaar) en ik ben weinig thuis.

jerryke

Citaat van: kabar op  1 oktober 2023, 10:53:02Jerryke, sorry dat ik je verjaardag vergeten ben, maar mijn vrouw ligt in het hospitaal (is al voor de derde keer geopereerd dit jaar) en ik ben weinig thuis.
is immers normaal dat je bij je vrouwtje bent en de rest vergeet....maar toch merciekes voor de late wensen

Flurk

Test..Ik vermoed dat ik een probleem heb met verzenden... :c_bang_20:

Flurk

Citaat van: Flurk op  2 oktober 2023, 22:44:16Test..Ik vermoed dat ik een probleem heb met verzenden... :c_bang_20:
Dit werkt blijkbaar....

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier regent al sedert 9h30 maar het is met 18° toch niet koud, alhoewel we beter gewoon zijn. Vandaag Carrefourdag. Het zal iets minder zijn want we hebben contact gelegd met een traiteur die maaltijden aan huis bezorgd en we gaan een proef doen voor morgen en overmorgen . Ik hoop dat het meevalt want aanslepen, koken, afwassen, voor de honden zorgen, er mee gaan wandelen, het huis kuisen, de tuin onderhouden en Koeketien helpen waar nodig begint wat veel te worden voor een ouderling. :smil414ae0fb30e96: