September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Goede morgen en we kunnen er weer tegen aan  :10_1_20:

Flurk

Goedemorgen allemaal. Straks naar de kliniek met ons Koeketien. Bijeenkomst van een groepje mensen die de volgende reeks knieoperatie 's moeten ondergaan en dus allen dezelfde uitleg gaan krijgen. Prettige dagnog.

kabar

Goeie morgen. Vandaag blijf ik binnen: ik moet van mijn cardioloog uit de zon blijven.

Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 11 september 2023, 11:43:15Ik wacht op Xofie bij lingo.
Weet ze al dat het forum terug on-line is????

Koter

Citaat van: Flurk op 11 september 2023, 11:59:12
Citaat van: Koter op 11 september 2023, 11:43:15Ik wacht op Xofie bij lingo.
Weet ze al dat het forum terug on-line is????

Ja hoor, zij was een van de eerste die terug was.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Goede morgen allemaal. Wij zijn weer terug en dat is het voornaamste. Een rustige en aangename maandag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Flurk op 11 september 2023, 10:20:12Goedemorgen allemaal. Straks naar de kliniek met ons Koeketien. Bijeenkomst van een groepje mensen die de volgende reeks knieoperatie 's moeten ondergaan en dus allen dezelfde uitleg gaan krijgen. Prettige dagnog.

En zeker niet uitstellen, als het gebeurt is weet je niet hoe aangenaam dat wel kan zijn. Hier kunnen we er alle twee van mee spreken.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 11 september 2023, 00:35:56Terug van weggeweest, eind goed al goed.

Inderdaad Micmac en dat is wat telt, we kunnen weer terug gaan z..... tegen elkaar, of gelijk hoe je het noemen wil.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede morgen, ik kom altijd maar eerst op de middag omdat het voor de middag niet gaat om mijn lenzen in te doen

jerryke

Citaat van: xofie op 11 september 2023, 13:53:57goede morgen, ik kom altijd maar eerst op de middag omdat het voor de middag niet gaat om mijn lenzen in te doen
zo Fieke een hulpmiddel voor smorgens  ;D

Mathieu

De dochter van mijn oudste broer heeft haar lenzen in de vuilbak gegooid en draagt nu een bril en dat is veel aangenamer zegt ze.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: jerryke op 11 september 2023, 14:29:08
Citaat van: xofie op 11 september 2023, 13:53:57goede morgen, ik kom altijd maar eerst op de middag omdat het voor de middag niet gaat om mijn lenzen in te doen
zo Fieke een hulpmiddel voor smorgens  ;D

Ik kan al twintig jaar geen bril meer dragen anders was het gemakkelijk, mijn hoornvlies groeit in een punt, daarom geen bril meer mogelijk, en zonder lenzen zie ik geen steek

Flurk

Goedenavond allemaal. De uitleg die we gekregen hebben was degelijk en uitgebreid.Ik hoop echt dat alles verloopt zoals ze het voorgesteld hebben. Na al de rampseniarios die we al gehoord hebben en één positieven van Mathieu nu eindelijk eens de realiteit van vandaag. Als het zal gaan zoals ze vandaag voorgesteld hebben gaat ze op 5 dagen thuis zijn en mag ze na 6 (zes) weken terug met de auto rijden.(ik hoop dat ze dat niet doet want ze heeft geen rijbewijs)  :4_1_72: Ik blijf er nuchter onder en de realiteit zal wel uitwijzen hoe het gaat verlopen.

Mathieu

Volledige prtese gelijk ik, was operatie, een week herstellen en leren lopen op krukken ( eerste met twee en nadien met een) en twee weken revalidatie ook in het zelfde ziekenhuis. Ik was dus op drie weken thuis, en reed de vierde week al terug met de auto alhoewel het niet mocht. Eind goed al goed en dat is na verschillende jaren nog steeds zo, zowel bij mijn linkerknie als bij Mia haar beide knieen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.