September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

xofie

er is voor ons een nazomer op komst, steeds welkom

Flurk

Citaat van: xofie op 27 september 2023, 15:29:12er is voor ons een nazomer op komst, steeds welkom
Voor ons is dat ook een goede zaak. Nog geen verwarming moeten gebruiken. De natuur is wel een beetje van slag want er staan enkele bloemetjes op een struik die alleen in het voorjaar bloeit en verleden week stond er zelfs 'één' bloem op een rhododendron. Ook onze Spirea staat terug in bloei...Raar. Ik vrees dat we dat binnen enkel weken gaan moeten uitzweten.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Maat en niet te ver vooruit denken, profiteren van wat er dag dagelijks komt, dat doen wij hier ook. Geen verwarming op, of toch bitter weinig, zo moet dat zijn en dat mag voor mij nog heel lang duren. Maar we hebben er zelf niets aan te zeggen. Het zonnetje schijnt hier weer en er is vandaag geen wind. Een 18 tal graden buiten en hopelijk wordt het nog ietsje warmer. Prettige dag allemaal.
A propos, het gele onkruid staat weer weelderig te bloeien in het gazon. Ik vrees dat het gras nog minstens een keer dient gemaaid te worden. Als dat moet dan kennen we ook de weg naar het containerpark ook nog een doen, als mijn jongste zus weer niets heeft om naar daar te doen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Brievenbus leegemaakt en vastgesteld dat er geen rekeningen inzaten. :4_1_72: Het gazon dat ik gisteren afgereden had staat mooi. Inderdaad, het zal nog eens moeten. Maat als ge gazon tekort komt om naar het containerpark te voeren moogt ge hiet wat komen halen hoor.Vrienden het beloofd een mooie dag te worden, profiteer ervan hoor terwijl het nog kan.

xofie

goede morgen,goede morgen goede dag

barabas

Vanmorgen heb ik een niet prettige diagnose gekregen: ik heb suikerziekte. Indicaties waren er al verleden week maar zijn nu bevestigd via nieuwe bloed analyses :(

Niet prettig temeer daar ik nu net vanmiddag vertrek voor een week Bulgarije.

Wordt vervolgt.

Flurk

Prof dat is inderdaad niet leuk maar eens je het geaccepteerd heb is er mee te leven. Een vriend van enkele huizen naast ons loopt al zolang ik hem ken met een insulinepomp. Ikzelf loop al jaren met een stoma. Het is wel een aanpassing maar hoe je ermee omgaat hangt van uzelf af.Sterkte maat.

xofie

goede morgen, gisteren geweigerd in een restaurant waarmee ons gezelschap een klein hondje bij had, vanaf vandaag is het
toegestaan, hoe belachelijk

Mathieu

Ze zullen denken Xofie dat regels regels zijn, hoe belachelijk het ook is/
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: barabas op 28 september 2023, 14:14:06Vanmorgen heb ik een niet prettige diagnose gekregen: ik heb suikerziekte. Indicaties waren er al verleden week maar zijn nu bevestigd via nieuwe bloed analyses :(

Niet prettig temeer daar ik nu net vanmiddag vertrek voor een week Bulgarije.

Wordt vervolgt.

Mijn kameraad Prof die loopt daar al meer dan 20 jaar mee rond. Moet opletten waar suiker in zit en zeker met snoep. Maar kan zich goed behelpen, nog steeds, met gewoon één pilletje per dag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Suikerziekte is een nadeel van de vooruitgang en automatisering .

kabar

Citaat van: Mathieu op 29 september 2023, 17:14:29
Citaat van: barabas op 28 september 2023, 14:14:06Vanmorgen heb ik een niet prettige diagnose gekregen: ik heb suikerziekte. Indicaties waren er al verleden week maar zijn nu bevestigd via nieuwe bloed analyses :(

Niet prettig temeer daar ik nu net vanmiddag vertrek voor een week Bulgarije.

Wordt vervolgt.


Mijn kameraad Prof die loopt daar al meer dan 20 jaar mee rond. Moet opletten waar suiker in zit en zeker met snoep. Maar kan zich goed behelpen, nog steeds, met gewoon één pilletje per dag.


Ik neem al jaren één pilletje per dag tegen suiker.

Flurk

Citaat van: xofie op 29 september 2023, 14:00:25goede morgen, gisteren geweigerd in een restaurant waarmee ons gezelschap een klein hondje bij had, vanaf vandaag is het
toegestaan, hoe belachelijk
Ordnung muss sein..............

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisterenavond ok de laatste supermaan van het jaar gezien?? Wreed scone wè...

Mathieu

Goede morgen allemaal. Hoe noemen ze dat een mooie nazomer en is het daarom hier uit de wind amper 12 gr. Kil is dat maar de verwarming slaat niet aan. Mia heeft al een bijkomend jasje aan en heeft het lekker warm zegt ze. W e laten het dus zo. Prettige zaterdag aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.