September, de herfstmaand.

Gestart door Driver, 31 augustus 2023, 13:36:31

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver


stevens-willy

 :hi_smiley:   Goed namiddag, De verwarming springt s'morgens op en blijf op tot 11 a 12 uur, de rest van de dag blijf ze uit.
Hier zijn nu buiten 20,5°C en een water zonnetje.
Het gaan wordt steeds moeilijker ben verleden maandag een MRI gaan laten nemen, deze morgen de huis aarts hier geweest met de nodige uitleg en woensdag van volgende week naar Hospitaal voor verder onderzoek, Volgens huis aarts die aarts gaat me een spuitje geven tussen mijn wervels en dat zou drie a vier keer moeten gebeuren, dan zou het moeten beter gaan.

Willy

xofie


jerryke


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Koter goede n<amiddag. Na een week afkikken, i=k zou zeggen na een week van stres van niet te kunnen posten zijn we er dan weer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En dan is het blijkbaar toch niet waar wat er geschreven werd op Seniorennet dat er weer een stekker was uit getrokken en dat, de frutters verdwenen waren en maar goed dat het niet zo is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Zouden wij ook misschien mogen vernemen wat er fout gegaan was, of is dat beroepsgeheim?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

10 september 2023, 17:36:29 #8 Laatste wijziging: 10 september 2023, 17:53:27 door xofie
der is veel misgegaan, aan wie mag ik mijn rekening van de psygholoog  presenteren ?

xofie


barabas

Citaat van: Mathieu op 10 september 2023, 16:30:52En dan is het blijkbaar toch niet waar wat er geschreven werd op Seniorennet dat er weer een stekker was uit getrokken en dat, de frutters verdwenen waren en maar goed dat het niet zo is.

Wie heeft dàt uitgekraamd!

Spook

Citaat van: Mathieu op 10 september 2023, 16:55:23Zouden wij ook misschien mogen vernemen wat er fout gegaan was, of is dat beroepsgeheim?????


Wat er fout gegaan is weet niemand Mathieu, gelukkig heeft Watchhorse alles kunnen recupereren waarvoor dank :d_clap_20:  :d_clap_20:  :d_clap_20:

Flurk

10 september 2023, 22:18:19 #12 Laatste wijziging: 10 september 2023, 22:22:51 door Flurk
Joepieeeeeee terug online .  Watchhorse, Drink er ene van mij.👍👍👍👍👍.                                           

Flurk

Dus Frutters en Frutterinnekes allen een leuke avond . 💕

Micmac

Terug van weggeweest, eind goed al goed.