Augustus, laatste vakantiemaand

Gestart door Driver, 31 juli 2023, 12:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: barabas op  5 augustus 2023, 02:04:40Rave party nu weer in mijn Kanne, twee weken geleden achter mijne hoek, wel ne grote van 2km maar toch.

Dat irritante gedrag van die bietekwieten mag dringend stoppen! :c_bang_20:
https://www.hbvl.be/cnt/dmf20230804_97413854?fbclid=IwAR0VFBoszfItwTk4WFNxsAONjitCQXpS57qsrHsS_Gybo-Hl-yyQ5_BvwAk

Flurk

Goede morgen allemaal.Wij hebben vorig week-end wakker gelegen van Tomorrowland...De wind zat in onze richting. Wij wonen 25 km van Boom..........Ge kunt denken wat ze dichterbij meegemaakt hebben.
Onbegrijpelijk hoe de jeugd kan verloederen op 2 generatie's.Het stort dat ze nagelaten hebben is niet te beschrijven. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:

Flurk


Koter

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 12:06:53Goede morgen allemaal.Wij hebben vorig week-end wakker gelegen van Tomorrowland...De wind zat in onze richting. Wij wonen 25 km van Boom..........Ge kunt denken wat ze dichterbij meegemaakt hebben.
Onbegrijpelijk hoe de jeugd kan verloederen op 2 generatie's.Het stort dat ze nagelaten hebben is niet te beschrijven. :c_bang_20:  :c_bang_20:  :c_bang_20:


En maar spoken op onze generatie dat wij de wereld naar de knoppen hebben gedaan. De overheid is veel te laks, in plaats van het leger met zwepen er op af te sturen  :smil414ae0fb30e96:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 12:11:10Fieke, staat uw PC al op 5 ????? :biggrinumbrella1:

ja ik was er gewoon van overtuigd dat het gisteren zate :10_1_20: rdag was

Flurk

Ik vind het verschrikkelijk om te zien en te horen hoe veel dingen verloederd zijn de laatste generatie. De muziek is al geen muziek meer, dansen is hopsen met één arm omhoog, zingen is krijsen, respect voor andermand goed, politie,en omgeving is totaal weg. De overgrote hoop die je tegenkomt op die festivals is stoned als een aap. Ik vraag me af met welke normen die hun kinderen het leven gaan insturen en wat er daar gaat mee gebeuren.

Micmac

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 16:51:26Ik vind het verschrikkelijk om te zien en te horen hoe veel dingen verloederd zijn de laatste generatie. De muziek is al geen muziek meer, dansen is hopsen met één arm omhoog, zingen is krijsen, respect voor andermand goed, politie,en omgeving is totaal weg. De overgrote hoop die je tegenkomt op die festivals is stoned als een aap. Ik vraag me af met welke normen die hun kinderen het leven gaan insturen en wat er daar gaat mee gebeuren.

We zijn van apen gekomen en keren terug naar de oertijd, zo kan de aarde ophouden te bestaan.

Flurk

Citaat van: Micmac op  5 augustus 2023, 19:35:30
Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 16:51:26Ik vind het verschrikkelijk om te zien en te horen hoe veel dingen verloederd zijn de laatste generatie. De muziek is al geen muziek meer, dansen is hopsen met één arm omhoog, zingen is krijsen, respect voor andermand goed, politie,en omgeving is totaal weg. De overgrote hoop die je tegenkomt op die festivals is stoned als een aap. Ik vraag me af met welke normen die hun kinderen het leven gaan insturen en wat er daar gaat mee gebeuren.

We zijn van apen gekomen en keren terug naar de oertijd, zo kan de aarde ophouden te bestaan.
En kan ze zich terug herstellen

Flurk

Goede morgen allemaal.
......Flurk en 0 gasten bekijken dit foum...............

xofie

goede middag temperatuur lekker gezakt naar 32° maar ze spreken al van nieuwe hittegolf

jerryke

Citaat van: xofie op  6 augustus 2023, 15:41:53goede middag temperatuur lekker gezakt naar 32° maar ze spreken al van nieuwe hittegolf
oei wij hebben hier 14° en veel regen

barabas

Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 21:05:27
Citaat van: Micmac op  5 augustus 2023, 19:35:30
Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 16:51:26Ik vind het verschrikkelijk om te zien en te horen hoe veel dingen verloederd zijn de laatste generatie. De muziek is al geen muziek meer, dansen is hopsen met één arm omhoog, zingen is krijsen, respect voor andermand goed, politie,en omgeving is totaal weg. De overgrote hoop die je tegenkomt op die festivals is stoned als een aap. Ik vraag me af met welke normen die hun kinderen het leven gaan insturen en wat er daar gaat mee gebeuren.

We zijn van apen gekomen en keren terug naar de oertijd, zo kan de aarde ophouden te bestaan.
En kan ze zich terug herstellen

Zeker weten zelfs, wat is nu bv. 200 jaar ten opzichte van de ouderdom van de Aarde, 200 milliseconden?

Micmac

Citaat van: barabas op  6 augustus 2023, 16:25:29
Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 21:05:27
Citaat van: Micmac op  5 augustus 2023, 19:35:30
Citaat van: Flurk op  5 augustus 2023, 16:51:26Ik vind het verschrikkelijk om te zien en te horen hoe veel dingen verloederd zijn de laatste generatie. De muziek is al geen muziek meer, dansen is hopsen met één arm omhoog, zingen is krijsen, respect voor andermand goed, politie,en omgeving is totaal weg. De overgrote hoop die je tegenkomt op die festivals is stoned als een aap. Ik vraag me af met welke normen die hun kinderen het leven gaan insturen en wat er daar gaat mee gebeuren.

We zijn van apen gekomen en keren terug naar de oertijd, zo kan de aarde ophouden te bestaan.
En kan ze zich terug herstellen

Zeker weten zelfs, wat is nu bv. 200 jaar ten opzichte van de ouderdom van de Aarde, 200 milliseconden?

De ompoling van de aarde kan hier veel mee te maken hebben.

Micmac

7 augustus 2023, 00:15:12 #43 Laatste wijziging: 7 augustus 2023, 00:17:57 door Micmac
Nieuw ; Tesla met verbrandingsmotor

Flurk

Goede morgen aan iederen die nog gaat komen. De zon schijnt maar met 16° kan ik het toch niet warm noemen.