Augustus, laatste vakantiemaand

Gestart door Driver, 31 juli 2023, 12:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Bedankt Prof en we zullen dat dan ook nog eens proberen. Ben echt benieuwd.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Regen, regen en regen... Friskes ook... :smil414ae0fb30e96:

Koter

Citaat van: Flurk op 30 augustus 2023, 11:44:08Goede morgen allemaal. Regen, regen en regen... Friskes ook... :smil414ae0fb30e96:

Hier is het op het ogenblik droog maar slechts 15°.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

Goede morgen en hier is het amper 16 gr en motregen. Van die druilige regen waar je doornat van kan worden. Maak er toch een aangename dag van.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

goede middag, eindelijk terug normale temperaturen zo'n 30°

jerryke

Citaat van: Koter op 30 augustus 2023, 12:15:21
Citaat van: Flurk op 30 augustus 2023, 11:44:08Goede morgen allemaal. Regen, regen en regen... Friskes ook... :smil414ae0fb30e96:

Hier is het op het ogenblik droog maar slechts 15°.
Hier is het op het ogenblik 15° en het eene buitje volgt de andere op ... dus heb ik maar pruimengelei gemaakt

barabas

Ik ben sinds maandag in het zwarte woud, de eerste twee dagen veel regen, vqndaah droog, namiddag zon en 21°

Flurk

Citaat van: barabas op 30 augustus 2023, 19:49:12Ik ben sinds maandag in het zwarte woud, de eerste twee dagen veel regen, vqndaah droog, namiddag zon en 21°
Zitten er eekhoorns????

barabas

30 augustus 2023, 22:32:00 #188 Laatste wijziging: 30 augustus 2023, 22:36:20 door barabas
Citaat van: Flurk op 30 augustus 2023, 22:09:39
Citaat van: barabas op 30 augustus 2023, 19:49:12Ik ben sinds maandag in het zwarte woud, de eerste twee dagen veel regen, vqndaah droog, namiddag zon en 21°
Zitten er eekhoorns????

Nog geen gezien maar wat dat weer betreft, nu GIET het hier :4_9_8:

Micmac

Citaat van: barabas op 30 augustus 2023, 22:32:00
Citaat van: Flurk op 30 augustus 2023, 22:09:39
Citaat van: barabas op 30 augustus 2023, 19:49:12Ik ben sinds maandag in het zwarte woud, de eerste twee dagen veel regen, vqndaah droog, namiddag zon en 21°
Zitten er eekhoorns????

Nog geen gezien maar wat dat weer betreft, nu GIET het hier :4_9_8:
Zit niet zover van je af in Seebach en vertrek seffens naar Epernay tot Zondagavond.

kabar

Verleden nacht heeft de chauffageketel weeral aangeslagen.

Mathieu

Goede morgen allemaal. Kil buiten en amper 15 gr. Ben twee dagen bezig geweest om water uit de kelder te pompen. Alles werkt er nog en er is nergens geen lek. Dus ga ik van de veronderstelling uit dat het water gekomen is na het noodweer. Van wanneer dat het er is weet ik niet, het viel me gisteren plots op dat de kat niet meer de kelder in wilde. Haar gewoonte is van iedere morgen de kelder in te trekken voor enkele uren en dan terug er uit te komen. Gezien dat dit op gevallen was ben ik gaan zien en stelde vast dat er in de hele kelder ongeveer 15 cm water stond. Gelukkig staat alles op blokknen van 20 cm hoogte. Dus niets geraakt door het water feitelijk. En een groot geluk was dat, toen ik de dompelpomp terug in stak in de electriciteit die onmiddellijk begon te draaien en uiteraard ook te pompen. Dat ding stond al vier jaar stil en starte direct. Prettige en aangename dag verder aan jullie allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En verdomme waar blijft die tijd allemaal. Morgen weeral terug naar sch<ool met de studenten en is het jaar weer voor 3/4 voorbij. Hoe ouder het sneller alles gaat of is het alleen ik die die indruk heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Ik ben deze morgen wakker geschrokken door een doffe knal. Ik dacht dat Poetin ons dorp geviseerd had maar het was helemaal iets anders.Het bleek een bewoner geweest te zijn die zichzelf en het hele gebouw opgeblazen had. Doktersbezoek morgen zal ergens anders moeten want hun praktijk is mee vernield. Raar volk in onze rustige fusiegemeente tegenwoordig.