Augustus, laatste vakantiemaand

Gestart door Driver, 31 juli 2023, 12:25:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Driver

Als ze hierboven nu eens aan de kinderen denken en hun laatste vakantiemaand volop zon naar beneden sturen.

barabas

Hier al gietende regen vanaf 14.00 uur en 15° >:(

Koter

Citaat van: barabas op 31 juli 2023, 23:22:36Hier al gietende regen vanaf 14.00 uur en 15° >:(

Dit rotweer zou nog 10 dagen duren en dan misschien zou het beter worden.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen op deze eerste Augustusdag. Flauw zonnetje en dune temperatuur, mar het regent (nog) niet dus dat is een pluspunt dat hoop geeft.

jerryke

Citaat van: Flurk op  1 augustus 2023, 12:00:49Goede morgen op deze eerste Augustusdag. Flauw zonnetje en dune temperatuur, mar het regent (nog) niet dus dat is een pluspunt dat hoop geeft.
55jaar geleden was het felle zon en 24°

barabas

Gisteren 1 jaar geleden was het prachtig weer, alleen overleed mijn vrouw toen om 00.02 uur. :'(

Nu is het hier zonet terug begonnen met stortregenen bij 16°

xofie

sukkelaars toch en wij snakken naar wat regen, weeral 34° vandaag, veel te warm

jerryke

Citaat van: barabas op  1 augustus 2023, 13:05:45Gisteren 1 jaar geleden was het prachtig weer, alleen overleed mijn vrouw toen om 00.02 uur. :'(

Nu is het hier zonet terug begonnen met stortregenen bij 16°

Koter

Citaat van: barabas op  1 augustus 2023, 13:05:45Gisteren 1 jaar geleden was het prachtig weer, alleen overleed mijn vrouw toen om 00.02 uur. :'(

Nu is het hier zonet terug begonnen met stortregenen bij 16°
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

Wat gaat de tijd weer snel. Courage prof.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Prof een jaar kan voor sommigen rap gaan maar voor anderen ook heel traag; Hou je taai en een knuffel van ons hoor. :a_thumbsup_20:

Flurk

Een lekkere regenbui om de dag mee te beginnen. Maak er toch een leuke dag van want dat hangt Niet van het weer af maar van ONSZELF; :4_1_201:  :4_1_201:

Flurk

Bijkbaar is iedereen geweldig in de weer met de regen...??????? :smil414ae0fb30e96:

Micmac

Goedeavond, alles tot in de puntjes verzorgen brengt een hoop werk mee, de uren vliegen voorbij.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen in de vroege morgen, Kan niet slappen ben dan maar op gestaan.
Had hevige maag pijn en dat heeft geduurd tot gisteren, waas vrijdag nacht begonnen.
Nu is het beter maar zit met enkele kleine problemen die graag zou zien opgelost worden maar krijg de zoon niet hier met dat slecht weer.
En dan maar uitstellen en daar heb ik een hekel aan.

Willy