Juli, de hooimaand

Gestart door Driver, 30 juni 2023, 18:53:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley: Goede namiddag, Hier is het bewolk maar geen regen gezien vandaag, het zijn 26°C.

Willy

Flurk

Goedenavond allemaal. Hier de hele dag last gehad met bewegen. Alsof de lucht zwaar woog. Ons gasten zitten op de Amsterdammer richting Mechelen waar onze oudste hen gaat oppikken en thuis afleveren. Ik denk dat ze goed gaan slapen na 38 uur geen bed gezien te hebben. Ik heb vandaag ook geen grote wandeling gedaan en zoals ik vaststel zijn de hondjes daar nu eens NiET tegen. 😀😀goedenavond en tot morgen,😀

Flurk

Goede morgen allemaal. Wakie wakie.....Opstaan;;;;; :4_1_72: Hier 22°en grijs. Zou het gaan regenen???Gisteren voor de zekerheid toch eens de regenput aangeproken en blijkbaar is dat geen overbodig werk geweest.
Foto:
Langs één van de putten.

Mathieu

Goede morgen. Gras , op plaatsen waar we met grasmachine niet aan konden door mollen hopen, gemaaid met bosmaaier. Doornat van het zweet maar het is hier dan ook 23 gr en af en toe valt een enkele druppel. Prettige dag aan allen die hier passeren en ook aan diegenen die dat doen zonder iets te schrijven. :4_1_201:  :4_1_201:  :4_1_201:
 
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goedemiddag, een pc instellen is draadloos zeer gemakkelijk, ben al 3 uur bezig en er zit al 300 gb op, de oude photoshop 7 laat zich gewillig instaleren alsook Office 2021, een niet reflecterend scherm heeft ook nadelen, zo zie je buiten met heldere zonneschijn geen letter op je scherm staan en moet je verhuizen naar donkere oorden.

xofie

't is weer puffen 37°

Mathieu

Goede morgen allemaal. Vannacht heeft het hier goed gekletterd, maar geen onweer. Nu is het 19 gr en s er veel wind. Prettige en rustige zondag gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Goede morgen allemaal. Gisteren in de late namiddag en buitje van enkele minuten gehad en dat was welkom in de tuin; Ik had gehoopt dat we nog een beetje regen zouden gekregen hebben vorige nacht maar dat is niet gebeurd. Gisterenavond naar de zoon geweest om de reisfoto's te bekijken en het is redelijk laat geworden. Vandaag een rustdag nemen denk ik.Prettige dag allemaal.

Flurk

In de late namiddag mijn toerke nog eens gedaan; wat frisse boslucht gaan opsnuiven en naar onkruid kijken zonder dat ik het moet uittrekken...
Foto/
Dit noem ik "de struikelblok". In het duister niet te missen als je de weg niet kent. :4_1_72:  :4_1_72:

Flurk

Citaat van: xofie op 15 juli 2023, 15:27:43't is weer puffen 37°
Niet klagen hé Fieke, bij ons is het "maar" 24°.  :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen aan allen die zijn en nog gaan komen.
Onze ahterbuur heeft dakontmossers (of hoe noemt men die) laten komen en die staan nu op zijn dak met hogedrukspuiten lawai te maken.Een heel vervelend geluid. Ik hoop dat ze rap gedaan hebben.

Flurk

Goedenavond allemaal. Ndat de werken bij de achterbuur gestopt zijn een rusige dag gehad met een paar serieuse regenvlagen. De tweede heeft ons gehad want we waren juist in het bos een half uur van huis toen we de volle laag kregen. Ik kon echt geen 2 meter ver meer zien. Het water stond in mijn onderbroek en de honden waren precies in de beek gevallen. Zo, verder een leuke avond aan de gasten ........... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: en ook aan de Frutters.

Koter

Citaat van: Flurk op 17 juli 2023, 23:21:04Goedenavond allemaal. Ndat de werken bij de achterbuur gestopt zijn een rusige dag gehad met een paar serieuse regenvlagen. De tweede heeft ons gehad want we waren juist in het bos een half uur van huis toen we de volle laag kregen. Ik kon echt geen 2 meter ver meer zien. Het water stond in mijn onderbroek en de honden waren precies in de beek gevallen. Zo, verder een leuke avond aan de gasten ........... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: en ook aan de Frutters.

Dan is die ook ineens gewassen.  :10_1_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 17 juli 2023, 23:37:10
Citaat van: Flurk op 17 juli 2023, 23:21:04Goedenavond allemaal. Ndat de werken bij de achterbuur gestopt zijn een rusige dag gehad met een paar serieuse regenvlagen. De tweede heeft ons gehad want we waren juist in het bos een half uur van huis toen we de volle laag kregen. Ik kon echt geen 2 meter ver meer zien. Het water stond in mijn onderbroek en de honden waren precies in de beek gevallen. Zo, verder een leuke avond aan de gasten ........... :biggrinumbrella1:  :biggrinumbrella1: en ook aan de Frutters.

Dan is die ook ineens gewassen.  :10_1_20:
:LOL:

stevens-willy

 :hi_smiley: Goede morgen, Mariette en ik hebben het zelfde voor gehad, we waren wel niet nat tot op ons onderbroek, maar het kon toch al tellen.

Willy