Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

25 juni 2023, 19:00:04 #120 Laatste wijziging: 25 juni 2023, 19:05:04 door Flurk
Citaat van: Flurk op 25 juni 2023, 12:17:35Goede morgen allemaal. Hier al 21 °; Gelukkig dat er nog zo een plekjes bestaan.
PS.
ZELFS EEN BLINDE KIP VIND AF EN TOE EEN GRAANTJE; EINDELIJK GEVONDEN OM EEN FATSOENLIJKE FOTO TE PLAATSEN;;;;; :smil414ae0fb30e96:  :4_1_201:  :d_clap_20:  :4_1_72:  :a_thumbsup_20:

barabas

Ik Ben nu in het Zwarte Woud aangekomen voor 12 dagen, het is hier even warm.

jerryke

Citaat van: barabas op 25 juni 2023, 20:57:29Ik Ben nu in het Zwarte Woud aangekomen voor 12 dagen, het is hier even warm.
prof geniet ervan  :9_2:

Micmac

26 juni 2023, 00:36:20 #123 Laatste wijziging: 26 juni 2023, 00:39:07 door Micmac
Was vandaag langst Aarschot gereden vanwege een optreden van Mustasche doch de vroegere merilyn ontbrak, ze had kleine voetjes maar een zeer grote stem.

https://www.youtube.com/watch?v=Nth9y_lidzY

Mathieu

Citaat van: barabas op 25 juni 2023, 20:57:29Ik Ben nu in het Zwarte Woud aangekomen voor 12 dagen, het is hier even warm.
Geniet er toch maar van , het is zo snel voorbij. xxxx
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Goede morgen 22 gr is het hier nu. Beter alleszins dan gisteren, toen was het helemaal niet te doen. Prettige warme dag verder.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

26 juni 2023, 20:43:40 #126 Laatste wijziging: 26 juni 2023, 21:00:07 door Micmac
Goedeavond, terug Belgisch weer, prachtig.

Hier zijn weer wat laagvliegers.

Flurk

26 juni 2023, 21:43:38 #127 Laatste wijziging: 26 juni 2023, 21:45:42 door Flurk
Prof; een leuke vacantie hoor en laat je maar ens soigneren.
Ik hou het dichter bij huis omdat Koeketien niet mee kan en ze mij gedurig kan nodig hebben .

Mathieu

Goede morgen. Hier op dit moment 19 gr, maar de zon is er wel bij. Hopelijk niet veel warmer meer vandaag. Prettige en aangename dag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Voor de verandering eens Goede Avond allemaal..Deze voormiddag naar de kliniek voor controle vaan mijn tikker en na de midag terug voor de maandelijkse injectie in mijn oog. Als er iets is dat een mens plat legt dan is het dat laatste.  :smil414ae0fb30e96: Morge om 8 uur moet ik de wagen afleveren in de garage voor groot onderhoud, dus er gaat morgen veel tevoet gegaan worden.

jerryke

goede morgen, 15° hier en er valt iets uit de lucht waar ge nat van zou kunnen worden als ge lang genoeg blijft instaan  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier geeft het buiten het gevoel alsof je tegen en vochtig gordijn loopt maar het regent niet.
Gisteren dus geen wandeling kunnen doen maar de hondles moesten wel eens buiten voor hun boodschappen. Dus dat hebben we gedaan o bekend terrein, de Oude Molendreef 2 huizen voorbij ons.Ik hoop wel dat ik alles opgeraapt heb, zoniet zal er wel iemand mee thuiskomen.. :4_1_72:

Mathieu

Goede morgen en in Msk is het nu 17 gr. Beter dan de hitte zou ik zeggen. Prettige dag elkeen, en geniet van de wat mindere warmte. Druppels vallen er nog niet maar het is wel betrokken. Geen zon dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

pppfffttt blij dat het niet zo warm is, net 6 kilo kersen verwerkt in gelei ...de man heeft zich gegeven met het plukken van de kersen, er staat nog zo een 30kilo klaar, maar ik heb de dochter, kleindochter en kleinzoon al verwittigd dat ze kersen moeten komen halen.... en de boom is nog lang niet leeg  :Doh3:

xofie

hier is het weer broeiend  warm minstens 32 graden of meer, dat wil dus zeggen weer heler dagen de airo-op