Juni, de zomermaand

Gestart door Driver, 31 mei 2023, 13:24:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal. Amaai nu hebben we gisteren toch een serieus kletske regen gekregen. Het is blijven regenen met variërende intensiteit tot 20 uur. De tuin is er wel bij gevaren.
Nu een stralende zon en een lekkere 21°. Meer moet dat weeral niet zijn. Vrienden maak er een leuke dag van hé. :4_1_201:

Flurk

23 juni 2023, 22:41:54 #106 Laatste wijziging: 25 juni 2023, 18:52:04 door Flurk
Ik laat jullie graag meegenieten van een mooi plekje van onderweg in het Bloso domein.[attach id=16313]IMG_2492 (Mobile)

Flurk

23 juni 2023, 23:00:01 #107 Laatste wijziging: 23 juni 2023, 23:01:50 door Flurk
Ik begin kwaad op mezelf te worden omdat ik er niet in slaag om een fatsoenlijke foto te posten. Ik denk dat ik er beter mee stop en met de kaarten ga spelen.

Micmac

Citaat van: Flurk op 23 juni 2023, 23:00:01Ik begin kwaad op mezelf te worden omdat ik er niet in slaag om een fatsoenlijke foto te posten. Ik denk dat ik er beter mee stop en met de kaarten ga spelen.

Niet opgeven is de boodschap en je kan zoeken naar Links of Rechts draaien.

barabas

Hier de eenden en de eksters aan het ontbijt


Micmac

Morgen deze straat eens zoeken.

Flurk

Goede morgen allemaal. Ons Koeketien heeft bericht gekregen van de chirurg dat ze een knieprothese krijgt op ......16 october e.k.....
blijkbaar is ze niet de enige met dat probleem...
Hier zoals overal een stralende zon . Leuke dag allemaal hé.
MicMac bedankt voor de aanpassing hoor. :a_thumbsup_20:

Micmac


Mathieu

Citaat van: Flurk op 24 juni 2023, 12:03:49Goede morgen allemaal. Ons Koeketien heeft bericht gekregen van de chirurg dat ze een knieprothese krijgt op ......16 october e.k.....
blijkbaar is ze niet de enige met dat probleem...
Hier zoals overal een stralende zon . Leuke dag allemaal hé.
MicMac bedankt voor de aanpassing hoor. :a_thumbsup_20:

Goede morgen maat, die protese zit er bij mij al 5 jaar in. Binnen de drie weken was ik terug buiten en liep ik zonder krukken. het enige wat niet mocht is met de auto rijden en daar heb ik mij uiteraard aan gehouden............
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

De rest ook een goede morgen uiteraard en in Msk is het ondertussen weeral 26 gr. Een beetje te veel van het goede voor mij, vroeger niet maar ik kan er nu minder tegen. Moet nog een deel onkruid wieden maar heb er niet veel zin in. Het zal er wel eens van komen. Prettige zaterdag aan allen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 24 juni 2023, 13:57:17De rest ook een goede morgen uiteraard en in Msk is het ondertussen weeral 26 gr. Een beetje te veel van het goede voor mij, vroeger niet maar ik kan er nu minder tegen. Moet nog een deel onkruid wieden maar heb er niet veel zin in. Het zal er wel eens van komen. Prettige zaterdag aan allen.

Daar zou ik maar mee wachten tot de zon ondergegaan is.

jerryke

Citaat van: Flurk op 24 juni 2023, 12:03:49Goede morgen allemaal. Ons Koeketien heeft bericht gekregen van de chirurg dat ze een knieprothese krijgt op ......16 october e.k.....
blijkbaar is ze niet de enige met dat probleem...
Hier zoals overal een stralende zon . Leuke dag allemaal hé.
MicMac bedankt voor de aanpassing hoor. :a_thumbsup_20:
dat is nog 5 maanden pijn lijden, amai dan zijn de Limburgers wel sneller  ;D

Micmac

Mariekerke was een topper al is het morgen ook nog van 11 tot 20 uur

jerryke

Citaat van: Micmac op 25 juni 2023, 01:06:52Mariekerke was een topper al is het morgen ook nog van 11 tot 20 uur
Goede morgen.....17° hier nu al, wordt weer puffen vandaag....en in Genk on stage verwachten ze vandaag 40.000 man  :Doh3: en dat met die warmte

Flurk

25 juni 2023, 12:17:35 #119 Laatste wijziging: 25 juni 2023, 18:56:35 door Flurk
Goede morgen allemaal. Hier al 21 °; Gelukkig dat er nog zo een plekjes bestaan.