April, de grasmaand

Gestart door Koter, 1 april 2023, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

Citaat van: stevens-willy op 14 april 2023, 22:17:20:hi_smiley:   Goede avond, mijn dag zit er op, ben deze morgen naar baker in Horpmaal een tas koffie gaan drinken en een gebakje voor Mariette mee gebracht.
Deze namiddag ben een toer gaan maken van uit Veulen vertrokken naar Heers, Middelheers, Batsheers, Marsnil, Klein-Gelmen, Heers en terug naar Veulen.
Samen met de Km van voormiddag was het totaal op 22 Km.
Het was een mooie dag, ik heb er van genoten van op plaatsen te komen van de tijd van mijn jeugd, zoals Batsheers waar ik mijn eerste school jaar deed, Marsnil waar ik gewoond heb op de ouderlijke hoeve van moeders kant en vervolgens verhuist zijn naar het jacht huis waar mijn vader opzichter (veldwachter) was van de jacht, een vervlogen glorie.
Het is toch eens mooi de vervlogen 70 jaar in gedachten terug te beleven.
Terug thuis gekomen was mijn scootmobil aan een oplaad beurt toe.

Willy   

Profiteer er maar van Willy.  :a_thumbsup_20:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 14 april 2023, 22:53:58
Citaat van: stevens-willy op 14 april 2023, 22:17:20:hi_smiley:   Goede avond, mijn dag zit er op, ben deze morgen naar baker in Horpmaal een tas koffie gaan drinken en een gebakje voor Mariette mee gebracht.
Deze namiddag ben een toer gaan maken van uit Veulen vertrokken naar Heers, Middelheers, Batsheers, Marsnil, Klein-Gelmen, Heers en terug naar Veulen.
Samen met de Km van voormiddag was het totaal op 22 Km.
Het was een mooie dag, ik heb er van genoten van op plaatsen te komen van de tijd van mijn jeugd, zoals Batsheers waar ik mijn eerste school jaar deed, Marsnil waar ik gewoond heb op de ouderlijke hoeve van moeders kant en vervolgens verhuist zijn naar het jacht huis waar mijn vader opzichter (veldwachter) was van de jacht, een vervlogen glorie.
Het is toch eens mooi de vervlogen 70 jaar in gedachten terug te beleven.
Terug thuis gekomen was mijn scootmobil aan een oplaad beurt toe.

Willy   

Profiteer er maar van Willy.  :a_thumbsup_20:
vind ik ook, geniet er maar samen met Mariette van  :a_thumbsup_20:

Flurk

Als ik Willy zo lees dan kan ik me niet van de indruk ontdoem om ook een scootmobiel te kopen. Willy doet meer km. dan ik.  :4_1_72:  :4_1_72:  :4_1_72:

Koter

Voila, ik heb de zon gevonden en mee gebracht
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Goedemiddag , 15° zonnig met een lichte Zuid-oosten wind.

Micmac

Grijze dag , de Lente is er nog steeds niet.

Flurk

Goede morgen allemaal. Wat ze allemaal met mijn linker arm gedaan hebben en wat ze er allemaal ingespoten hebben kan ik zelfs niet raden, maar ik weet wel dat mijn linker hand sedertdien voos aanvoelt.Net of ik er in de netels me gezeten heb.
Gisteren is het een rustige dag geweest en aan de lucht te zien gaat dat vandaag ook zo worden.Ik hoop alleen dat het niet regent dezen namiddag voor de wandeling.

Mathieu

Goede morgen. Hier regent het. Zaterdag zot gedaan en het gras gemaaid en ook de coniferen mee geknipt. Alles bij mekaar 860 kg groen naar het containerpark gebracht. Alles weer picco bello wat het snoeien aan gaat voor twee jaar en het gras dat mag weer gemaaid worden bij droog weer op het laatste van de maand. En baasje natuurlijkzl twee dagen zo stijf als een plank uiteraard. Prettige dag allemaal.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Goede avond, bewolkt en droog met 13° en een lichte Noord-Oosten-wind.

kabar

Citaat van: Mathieu op 17 april 2023, 13:34:00Goede morgen. Hier regent het. Zaterdag zot gedaan en het gras gemaaid en ook de coniferen mee geknipt. Alles bij mekaar 860 kg groen naar het containerpark gebracht. Alles weer picco bello wat het snoeien aan gaat voor twee jaar en het gras dat mag weer gemaaid worden bij droog weer op het laatste van de maand. En baasje natuurlijkzl twee dagen zo stijf als een plank uiteraard. Prettige dag allemaal.
Heb gisteren het gras afgereden en vetten gestrooid.

Flurk

Hier is het gazon ook gemaaid en het ligt nu te wachten op het verticuteren. Aan het weerbericht te zien kan dat nog wel efkes te nat blijven daarvoor.
Vandaag dus weeral Carrefourdag.
Leuke dag allemaal.

Mathieu

Goede morgen en hier schijnt de zon ( voorlopig dan toch) Vanmiddag rond 12.00 uur komen ze Mia wassen en dan na het eten op bezoek zoals elke week. Prettige dag aan elkeen gewenst.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

GOEDE MORGEN, wij hebben 20 graden maar een koude wind, prettige dag voor iedereen

Flurk

Goede morgen allemaal. Vandaag een rustige dag. De kinderen hebben alletwee iets te doen dus geen pistolekesdag. Vermoedelijk gaat er deze namiddag geverticuteerd worden. Alle, als ik het zelf doe toch want we hebben hier geen kabouterkes... :biggrinumbrella1:

Micmac

Goede morgen, met 11° en een helder blauwe hemel ziet het er goed uit er is echter nog steeds die Noord-Oosten-wind wat een koud gevoel geeft.