April, de grasmaand

Gestart door Koter, 1 april 2023, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

Citaat van: Flurk op  9 april 2023, 11:52:55Zalig Pasen allla kisers en kisterinnekes. (Voor de andere geloven hetzelfde hé). Fieke moest ik drinken wat gij daar allemaal binneslaat dan stond ik een week niet meer recht. :4_1_72: Ik kan er schtig totaal niet tegen. 2 Glazen en ik zing de Branbaconne in het Duits; :biggrinumbrella1:
Ik denk dat ik nu een maand niet meer recht kon. 50 jaar geleden was dat allemaal geen probleem, maar dan nog geen wijn. e traditionele 25 cl was mijn lieveling en dan liefst van het merk Stella of Christal. maar nu, na meer dan 40 jaar zonder een druppel alcohol, regelrecht de kist in met mij denk ik.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

xofie

Citaat van: Mathieu op  9 april 2023, 14:34:47
Citaat van: Flurk op  9 april 2023, 11:52:55Zalig Pasen allla kisers en kisterinnekes. (Voor de andere geloven hetzelfde hé). Fieke moest ik drinken wat gij daar allemaal binneslaat dan stond ik een week niet meer recht. :4_1_72: Ik kan er schtig totaal niet tegen. 2 Glazen en ik zing de Branbaconne in het Duits; :biggrinumbrella1:
Ik denk dat ik nu een maand niet meer recht kon. 50 jaar geleden was dat allemaal geen probleem, maar dan nog geen wijn. e traditionele 25 cl was mijn lieveling en dan liefst van het merk Stella of Christal. maar nu, na meer dan 40 jaar zonder een druppel alcohol, regelrecht de kist in met mij denk ik.


volhouen MATHIEU

xofie

hier is de lente echt begonnen de eerstkomende 14 dagen 24 graden,     heerlijk !

Micmac

Vrolijk Pasen alle kisters en kisterinnekes, hier is de Paaszon al aan het schijnen bij 15°.

xofie

wat een sufkop ben ik toch geworden met het ouder worden, gewoon vergeten om iedereen een Vrolijk Paasfeest toe te wensen

barabas

9 april 2023, 20:59:42 #35 Laatste wijziging: 10 april 2023, 03:01:04 door barabas
Vanuit Brecht ook prettig paasfeest.

Hier is het nu een perfecte lentedag, volop zon en 20°C.

 :Champers:  :Champers:  :Champers:

Micmac

Citaat van: xofie op  9 april 2023, 16:41:26wat een sufkop ben ik toch geworden met het ouder worden, gewoon vergeten om iedereen een Vrolijk Paasfeest toe te wensen

 Je hebt de eieren laten wegsmelten.

Mathieu

Micmac goede morgen en je bedoeld toch de paas eieren veronderstel ik. Want anders is het nog veel erger dan gedacht. ......
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

En uiteraard een goede morgen aan elkeen hier aanwezig op deze tweede paasdag.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 10 april 2023, 10:50:43Micmac goede morgen en je bedoeld toch de paas eieren veronderstel ik. Want anders is het nog veel erger dan gedacht. ......


 Bij Sofie is het meer dan 20 graden, de lente heeft daar zijn zomerse intrede al gedaan, wanneer er buiten paaseieren liggen smelten ze gewoon weg.

Flurk

10 april 2023, 13:12:23 #40 Laatste wijziging: 11 april 2023, 11:46:04 door Flurk
Goede morgen allamal. Ik ben in ieder geval gelukkig dat ik terug thuis ben

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede middag, juist terug thuis van morgen ontbijt.
Het is maar een grijze daag tegen gisteren.
Was toen een toer gaan maken van 11 Km, hier in Veulen vetrokken naar Heers, Middelheers, Opheers, Batsheers, Marsnil  En terug naar Heers en Veulen, het was goed op de scootmobil heb van het paarkoer genoten.

Willy 

Flurk

Goede morgen allemaal. Redelijk stralende zon vandaag. Deze morgen , toen ik uit de bakkerrij kwam op een haar na overhoop gereden door een Speedylec aan hoge snelheid die ik op het fietspad voor de deur en tegen de zon in niet had zien komen. Beter uitkijken de volgende keer want ik heb geen zin om nog eens in de kliniek te belanden en zeker in ST.Maarten in Mechelen niet.Boven de 80 word je pLots als patiënt X zonder nog enige inspraak op Geriatrie gedumpt, en dat gaat me nooit meer overkomen. Om dat te vermijden heb ik een kaartje bij mijn pas gestoken.
Vandaag is het dus terug Carrefourdag zoals naar gewoonte en deze namiddag een flinke wandeling aan de Plage.
Prettige dag allemaal.

Micmac

Citaat van: Flurk op 11 april 2023, 11:55:28Goede morgen allemaal. Redelijk stralende zon vandaag. Deze morgen , toen ik uit de bakkerrij kwam op een haar na overhoop gereden door een Speedylec aan hoge snelheid die ik op het fietspad voor de deur en tegen de zon in niet had zien komen. Beter uitkijken de volgende keer want ik heb geen zin om nog eens in de kliniek te belanden en zeker in ST.Maarten in Mechelen niet.Boven de 80 word je pLots als patiënt X zonder nog enige inspraak op Geriatrie gedumpt, en dat gaat me nooit meer overkomen. Om dat te vermijden heb ik een kaartje bij mijn pas gestoken.
Vandaag is het dus terug Carrefourdag zoals naar gewoonte en deze namiddag een flinke wandeling aan de Plage.
Prettige dag allemaal.

Een hoedje met een blauw zwaailicht is veiliger, je wordt gezien.

Flurk

12 april 2023, 12:00:16 #44 Laatste wijziging: 12 april 2023, 12:04:29 door Flurk
Goede morgen allemaal. deze morgen al vroeg wakker geworden van het geluid van een breekhamer bu onze nieuwe buren. Blijkt dat hij de schouw gaat vervangen door een speciaal systeem met 2 buizen of zoiets. Wel vervelnd want de hondjes blaffen de hele voormiddag al. Deze middag naar de "coupoe tif" want mijn haar hangt voor mijn ogen en op mijn neus .  Prettige dag allemaal hé.