April, de grasmaand

Gestart door Koter, 1 april 2023, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, ik ook.

Willy

Micmac

Een mooi dagje zon, prachtig .

Flurk

6 april 2023, 14:17:57 #17 Laatste wijziging: 7 april 2023, 12:37:15 door Flurk
Goedemiddag allemaal. Een geluk dat ik er door ben want het was vandaag weer ogenspuidag en die mag ik echt niet overslaan. Leuke dag nog hè.

Flurk

Citaat van: barabas op  4 april 2023, 23:44:31
Citaat van: xofie op  4 april 2023, 21:34:07allen naar het nieuwe topic "wie wil dat de frutters bijft"   

Wie wil dat de Frutters blijft

Xofie :d_clap_20:
Ik daaacht (Limburgs) dat wij dit allemaal willen behouden. Het breekt de sleur van de dag...

Flurk

Goede morgen allemaal. Hier alles terug zoals het hoort. Het zou wel een beetje warmer mogen worden.
Als er nog eens iets voorvalt moet ik toch uitkijken dat ze me geen tweede keer zonder me iets te zeggen in geriatrie stoppen. Blijkbaar doen ze dat bij iedereen die boven de 80 is. Dus volledig uitgeteld.....Slechtere ervaring heb ik nog nooit ergens gehad. In ieder geval de laatste keer dat ik naar die kliniek geweest ben.
Leuke dag vandaag hoor.

Koter

Volgens de weerberichten gaan we een tamelijk droog, mooi paasweekend krijgen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Goede morgen allemaal. Het is hier ondertussen ook droog maar spijtig dat het juist Paaszatedag is en ik vandaag dus geen zin heb om het gazon af te rijden en te verticuteren. Dat had ik enkele dagen vroeger moeten doen maar de omstandigheden hebben er anders over beslist. . Dus pakken we een rustdag vandaag. Lekkere eitjes voor iedereen en maak het gezelig he. :4_1_201:

stevens-willy

 :hi_smiley:   Goede morgen, hier is het grijs geen zon te bespeuren en 10°C

Willy

Micmac

Goede morgen, hier is de zon en 11°C

barabas

Grijs, 11°, windstil & droog.


xofie

Het was weer leuk om jullie reacties te lezen, ik zou dit echt niet willen missen, Flurk beterschap met je ogen, ik had vandaag een jankdagje, mis ons Veronique heel erg, heb dan maar 2 anti-depressievas genomen, een wijntje gaan drinken en gaan uiteten, gewoonlijk drink ik vrijdag, zaterdag en zondag wijn, gisteren één fles wijn gedronken en twee glaasjes, de hele nacht wakker gelegen, dus vandaag maar twee glaasjes wijn gedronken en straks pak ik mijn slaap pillen en hoop dan dat ik beter slaap een ellende is het echt om uren wakker te liggen

jerryke

:8_3_21:  :36_15_38: Goede morgen, iedereen Fijne Paasdagen  :8_3_21:  :36_15_38:

Flurk

Zalig Pasen allla kisers en kisterinnekes. (Voor de andere geloven hetzelfde hé). Fieke moest ik drinken wat gij daar allemaal binneslaat dan stond ik een week niet meer recht. :4_1_72: Ik kan er schtig totaal niet tegen. 2 Glazen en ik zing de Branbaconne in het Duits; :biggrinumbrella1:

jerryke

Citaat van: Flurk op  9 april 2023, 11:52:55Zalig Pasen allla kisers en kisterinnekes. (Voor de andere geloven hetzelfde hé). Fieke moest ik drinken wat gij daar allemaal binneslaat dan stond ik een week niet meer recht. :4_1_72: Ik kan er schtig totaal niet tegen. 2 Glazen en ik zing de Branbaconne in het Duits; :biggrinumbrella1:

 :LOL: dat zou ik willen horen  :LOL:

Mathieu

Goede middag en fijne paasdagen voor elkeen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.