April, de grasmaand

Gestart door Koter, 1 april 2023, 14:11:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koter

En deze maand begint ook al fantastisch,...... met regen.  :biggrinumbrella1:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

xofie

Hier gelukkig terug normale temperaturen, 24.5 gisteren en eergisteren 28 en 29 graden dat was zweten

Micmac

Een druilerig dagje Nederland, je moet het beleefd hebben.

Koter

Hier hetzelfde, de hele dag regen maar morgen zou het beter moeten zijn.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op  2 april 2023, 00:14:02Hier hetzelfde, de hele dag regen maar morgen zou het beter moeten zijn.
goede morgen, beter vandaag  :Doh3: ... ben al nat geworden met naar de bakker te gaan

Micmac


xofie

prettige zondag voor iedereen


Koter

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Nog niet op mijn plooi. Moe.....mijn zoon zegt dat ík nog moeder ga worden. Koud buiten. Hier 1 graad. P

Micmac

Citaat van: Flurk op  3 april 2023, 12:56:47Nog niet op mijn plooi. Moe.....mijn zoon zegt dat ík nog moeder ga worden. Koud buiten. Hier 1 graad. P

Opletten op die leeftijd moeder worden is minstens een keizersnede en veel plastische chirurgie.

Flurk

Goede morgen allameel. Vandaag al een heel stuk beter. Ontbijt heeft gesmaakt. Nergens beter dan thuis. Deze namiddag een plekje in de zon zoeken voor een siëstake.

Micmac

Goedeavond, de tractie controle loopt de spuitgaten uit in Limburg, nu heb ik een heel deel software moeten bestellen vanuit Nederland om deze Tractie Controle te omzeilen, de snelheden worden alsmaar verlaagd doch de rijtijden worden niet verlengd wat op zich een crimineel feit is van de overheid, als men de verkeerslachtoffers wil verminderen begin dan met overal eenrichtingsverkeer, als men geen tegenliggers heeft is al veel opgelost.

xofie

allen naar het nieuwe topic "wie wil dat de frutters bijft"   

barabas

Citaat van: xofie op  4 april 2023, 21:34:07allen naar het nieuwe topic "wie wil dat de frutters bijft"   

Wie wil dat de Frutters blijft

Xofie :d_clap_20: