Mei de Mariamaand

Gestart door Driver, 30 april 2024, 12:37:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Micmac

Goedeavond, een moooi tripje gemaakt naar Het Groot Hertogdom, via de brouwerij Rosport naar Echternacht en zo kris kras naar Pomerloch om na anderhalf uur terug thuis te zijn, het begon pas te regenen om 15.30 dus een meevaller.

Flurk

Geloof het of niet maar ik ben er deze middag in geslaagd om het gazon af te rijden voor het begon te regenen.Dat heeft het dan gedaan tot 6.30 Dan zijn we tussen 2 buien in een toertje voor de noodzakelijke plasjes kunnen doen en droog binnengekomen.Dus een goede dag geweest.

Flurk

Goede morgen. Hier is het zo een op en af zonnetje, alsof het niet kan beslissen wat het gaat doen. Ik weet het wel voor mij, ik ga direct naar de bakker, zon of geen zon.

Micmac

Goedemorgen, een 13° en dat zou naar 17° moeten gaan tegen 15 uur.

barabas

Citaat van: Flurk op  4 mei 2024, 23:40:14Geloof het of niet maar ik ben er deze middag in geslaagd om het gazon af te rijden varen voor het begon te regenen.Dat heeft het dan gedaan tot 6.30 Dan zijn we tussen 2 buien in een toertje voor de noodzakelijke plasjes kunnen doen en droog binnengekomen.Dus een goede dag geweest.

 :biggrinumbrella1:

Flurk

5 mei 2024, 13:49:36 #35 Laatste wijziging: 5 mei 2024, 22:14:11 door Flurk
Citaat van: barabas op  5 mei 2024, 13:06:19
Citaat van: Flurk op  4 mei 2024, 23:40:14Geloof het of niet maar ik ben er deze middag in geslaagd om het gazon af te rijden varen voor het begon te regenen.Dat heeft het dan gedaan tot 6.30 Dan zijn we tussen 2 buien in een toertje voor de noodzakelijke plasjes kunnen doen en droog binnengekomen.Dus een goede dag geweest.

 :biggrinumbrella1:
[/quote
Oeps ik heb het  "LATEN" gelaten voor wat het was.... :oops:

xofie


xofie

we blijven de eerste 14 dagen zitten rond 28° dus eindelijk kan damareke uit

Flurk

Goedenavond allemaal. Nuttige dag geweest vandaag maar wel moe. Nu doucheke nemen en pyama aan en voor de kijkkast. Slaapwel allemaal.

Flurk

Citaat van: xofie op  5 mei 2024, 19:32:07we blijven de eerste 14 dagen zitten rond 28° dus eindelijk kan damareke uit
Fieke wij moeten het hier met een povere 16° doen. Stuur eens iets warms naar ons...

Micmac

Good Morning, 15° en lichte regen aan 0,2 mm/uur per m², weinig doch je word er nat van , via buienalarm is dit prachtig te volgen ook de juiste start en stoptijden van regenbuien.

Flurk

Dat is inderdaad heel nuttig en ik maak daar regelmatig gebruik van. Daardoor ben ik al dikwijls droog thuisgekomen. :a_thumbsup_20:  :a_thumbsup_20:

Flurk

Goede morgen aan degene die eventueel nog komt piepen.

barabas

Ook goeie morgen, even geen regen en voorwaar zon sinds een half uur!

Micmac

Tussen de regen door komt de zon piepen bij 17°.