Voorstellen

Gestart door Mathieu, 1 februari 2009, 00:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 18 gasten bekijken dit topic.

Marc Spandel

Citaat van: Spook op  8 januari 2010, 20:43:40
Welkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes! :Tip-Hat:

't Is dan toch paddensoep met kikkerdril hé?
Vrije meningsuiting is een mensenrecht !
http://www.spandel.net

Micmac

Citaat van: Spook op  8 januari 2010, 20:43:40
Welkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes! :Tip-Hat:

Spook, wij waren al met open armen ontvangen in het rusthuis en kregen verse tomatensoep met pingpongballetjes en we hebben nog altijd balletjes over  :uhhh: :uhhh: :mag_niet: :Soep2520etende2520kok: :Soep2520etende2520kok:

jerryke

Citaat van: Micmac op  8 januari 2010, 23:06:39
Citaat van: Spook op  8 januari 2010, 20:43:40
Welkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes! :Tip-Hat:

Spook, wij waren al met open armen ontvangen in het rusthuis en kregen verse tomatensoep met pingpongballetjes en we hebben nog altijd balletjes over  :uhhh: :uhhh: :mag_niet: :Soep2520etende2520kok: :Soep2520etende2520kok:

tomatensoep ????????? ben je daar zeker van........want hier geven ze voor tomatensoep rode borden met warm water.......oeioei jij hebt de afwas gekregen van de tennisclub  :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

Micmac

Citaat van: jerryke op  9 januari 2010, 01:02:26
Citaat van: Micmac op  8 januari 2010, 23:06:39
Citaat van: Spook op  8 januari 2010, 20:43:40
Welkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes! :Tip-Hat:

Spook, wij waren al met open armen ontvangen in het rusthuis en kregen verse tomatensoep met pingpongballetjes en we hebben nog altijd balletjes over  :uhhh: :uhhh: :mag_niet: :Soep2520etende2520kok: :Soep2520etende2520kok:

tomatensoep ????????? ben je daar zeker van........want hier geven ze voor tomatensoep rode borden met warm water.......oeioei jij hebt de afwas gekregen van de tennisclub  :crylaugh: :crylaugh: :crylaugh:

Voor de soep weeral te veel whiskey gedronken zeker. :4_1_72:

Micmac

Welkom Marc en William , de club word groter, Welkom aan boord.

Spook

Citaat van: Marc Spandel op  8 januari 2010, 21:06:52
Citaat van: Spook op  8 januari 2010, 20:43:40
Welkom Micmac, Scouse en Marc Spandel, ik trakteer met verse paddensoep met verse kruisspinnetjes! :Tip-Hat:

't Is dan toch paddensoep met kikkerdril hé?

Waar zit je nu Spandel, mijn soep wordt oudbakken >:( >:( >:(

Micmac

Loans , Welkom bij "De Frutters"

Spook

De Spandel is er terug, hopelijk raak ik van mijn soep af! :4_9_8:

Micmac

Wokgambamanny Welkom of is het "Wok Gamba manny"

Micmac


Micmac

Welkom Rosita, vlieg er maar in, wat doe je , wie ben je ?.

vyske

das hier een echte wereldkeuken aan het worden  8)

Koter

Citaat van: catvys op  5 februari 2010, 10:26:32
das hier een echte wereldkeuken aan het worden  8)

Ja, maar het blijft bij aanmelden alleen.Zelfs nog geen hallo.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Spook

Ze zullen onzichtbaar posten zoals ik onzichtbaar ben!

Mathieu

Ik denk dat ze allen drempelvrees hebben met Spook zijn lelijke kop of met het feit dat wij zoveel post plaatsen. Komaan zeg...............;allemaal meedoen met ons, het kost niks en doet geen zeer.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.