Voorstellen

Gestart door Mathieu, 1 februari 2009, 00:35:57

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

barabas

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 01:31:07
Citaat van: speed op 15 augustus 2009, 20:07:07
Nee zeker niet je moet dat niet persoonlijk nemen het is een algemeen ding dat je op alle forums vaststeld.

Voor mij geen probleem hoor, ik ben 57, vrouw en kom uit het waasland, mijn verjaardag de laatste dag van het schooljaar !!, de rest komen jullie hier wel allemaal te weten en och ja , op straf van buiten te vliegen ik zit ook op de kist  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Even jong dus  :Beer-Chug:

jerryke

Citaat van: barabas op 16 augustus 2009, 05:21:57
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 01:31:07
Citaat van: speed op 15 augustus 2009, 20:07:07
Nee zeker niet je moet dat niet persoonlijk nemen het is een algemeen ding dat je op alle forums vaststeld.

Voor mij geen probleem hoor, ik ben 57, vrouw en kom uit het waasland, mijn verjaardag de laatste dag van het schooljaar !!, de rest komen jullie hier wel allemaal te weten en och ja , op straf van buiten te vliegen ik zit ook op de kist  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Even jong dus  :Beer-Chug:

oeioei seffens ben ik nog de ouderdomsdeken  :Doh3:

xofie

Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 10:28:31
Citaat van: barabas op 16 augustus 2009, 05:21:57
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 01:31:07
Citaat van: speed op 15 augustus 2009, 20:07:07
Nee zeker niet je moet dat niet persoonlijk nemen het is een algemeen ding dat je op alle forums vaststeld.

Voor mij geen probleem hoor, ik ben 57, vrouw en kom uit het waasland, mijn verjaardag de laatste dag van het schooljaar !!, de rest komen jullie hier wel allemaal te weten en och ja , op straf van buiten te vliegen ik zit ook op de kist  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Even jong dus  :Beer-Chug:

oeioei seffens ben ik nog de ouderdomsdeken  :Doh3:

hoe jong is ons jerryke dan ?

jerryke

Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 16:56:24
Citaat van: jerryke op 16 augustus 2009, 10:28:31
Citaat van: barabas op 16 augustus 2009, 05:21:57
Citaat van: xofie op 16 augustus 2009, 01:31:07
Citaat van: speed op 15 augustus 2009, 20:07:07
Nee zeker niet je moet dat niet persoonlijk nemen het is een algemeen ding dat je op alle forums vaststeld.

Voor mij geen probleem hoor, ik ben 57, vrouw en kom uit het waasland, mijn verjaardag de laatste dag van het schooljaar !!, de rest komen jullie hier wel allemaal te weten en och ja , op straf van buiten te vliegen ik zit ook op de kist  :10_1_20: :10_1_20: :10_1_20:

Even jong dus  :Beer-Chug:

oeioei seffens ben ik nog de ouderdomsdeken  :Doh3:

hoe jong is ons jerryke dan ?

ik word er in september 61  :oops:

speed

Juist Willy,ik ben ook bekent op verschillende forums,maar zoals je dan ook wel weet zijn er veel mensen die niet durven vermelden of ze man of vrouw zijn,hun woonplaats of ouderdom omdat ze denken dat dat persoonlijk is terwijl als je op internet zit de overheid zelfs de maat van je schoenen weet en al de rest.

xofie

Citaat van: speed op 16 augustus 2009, 21:55:56
Juist Willy,ik ben ook bekent op verschillende forums,maar zoals je dan ook wel weet zijn er veel mensen die niet durven vermelden of ze man of vrouw zijn,hun woonplaats of ouderdom omdat ze denken dat dat persoonlijk is terwijl als je op internet zit de overheid zelfs de maat van je schoenen weet en al de rest.

de overheid heeft er volgens mij niks mee te maken, mensen die zich niet kenbaar maken hebben problemen met zichzelf, durven zich niet te uitten en zijn niet eerlijk

speed

Ja dat is juist maar de overheid weet dus wel alles over u en de meeste denken dat ze hier niets bekend maken dat dat ze dan ook niets weten,wel die mogen dan direkt iets anders denken want aan je IP nummer van je pc vinden ze alles over u,tot alle mails die je verstuurd en gekregen hebt,zelfs wat ik hier nu schrijf maar daar heb ik geen probleem mee.

Madame F

Citaat van: xofie op 12 augustus 2009, 23:44:48
:hi_smiley:  al veel gehoord van de frutters, vandaag had er iemand van het forum waar ik ook dagelijks ben ietske komen stelen hier, daarom ben ik maar eens komen piepen, zie dat er nog leden van dat andere forum hier aanwezig zijn  :9_2:

welkom maske

xofie

dank u wel xxxxxxxxxxxxx

Mathieu

Ik zal wel niets meer moeten vertellen, eenieder kent mij al. Of daar voordeel bij te halen valt, bij dat kennen bedoel ik, weet ik ook wel niet. Maar mensen die zich niet durven melden hebben problemen met hun eigen volgens mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

kabar

Hallo,
Ik ben Kabar en zie hier al veel bekend volk!
Ik ben een 59-jarige man uit Diest, de parel van het Hageland.
Ik ben al sinds 2005 in tijdskrediet en in 2010 op pensioen.

jerryke


xofie

Hallo Kabar,

Welkom en fijn je hier te zien !!!!!!!!!!!

kabar

Citaat van: xofie op 25 augustus 2009, 18:23:48
Hallo Kabar,

Welkom en fijn je hier te zien !!!!!!!!!!!

Fieke, ik kan je niet missen hé. Ik volg je. :wave: :Big-Kiss:

xofie

hetgeen er nu weer gebeurd op de kist, dat slaat alle reccords, ze moeten niet meer onderdoen voor sennielnet  :fout: :fout: :fout: :grrr: :grrr: :grrr: