Mei, de bloeimaand

Gestart door Driver, 30 april 2022, 19:45:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Goede morgen allemaal... Willy zorg maar dat Mariette rap beter word hé. Verwen ze maan nekeer extra.

Flurk

Stralende morgen allemaal. Ons koeketien voelt zich beter nu het wat frisser is, ze kan niet goed tegen de warmte...Bij mij mag het gerust 30° worden hoor....

stevens-willy

:hi_smiley:  Goede zonnige morgen van uit Veulen.
Bij Mariette is het iets beter, ze loop terug rond en heeft deze nacht goed geslapen.
Verder Ben ik mijn scooter op aan het laden, ik heb dat gisteren avond vergeten te doen en moet nu er zonder doen tot 16 uur, want dan moet ik de boodschappen doen.
Tot later :9_2:

Willy

jerryke

Citaat van: Flurk op 25 mei 2022, 12:15:19Stralende morgen allemaal. Ons koeketien voelt zich beter nu het wat frisser is, ze kan niet goed tegen de warmte...Bij mij mag het gerust 30° worden hoor....

ik ook niet ;D

Flurk

Citaat van: jerryke op 25 mei 2022, 12:24:29
Citaat van: Flurk op 25 mei 2022, 12:15:19Stralende morgen allemaal. Ons koeketien voelt zich beter nu het wat frisser is, ze kan niet goed tegen de warmte...Bij mij mag het gerust 30° worden hoor....

ik ook niet ;D
In een keuken is het toch ook warm Jerryke??? :denken:

Flurk

Goede morgen allemaal. VDB heeft iets nieuws ontdekt om vaccins te kopen...Zijn Covid aandelen waren gezakt....

Flurk

Goed morgen allemaal. Ik ben gisterenavond voor de derde keer terug gaan sleeleren op het clubterrein en ik voel dat ik mijn evenwicht en zekerheid omzeggens terug heb. Dus we kunnen de straat op en langs de Leuvense Vaart... :4_1_201:  :4_1_201: 

Koter

Citaat van: Flurk op 27 mei 2022, 13:05:20Goed morgen allemaal. Ik ben gisterenavond voor de derde keer terug gaan sleeleren op het clubterrein en ik voel dat ik mijn evenwicht en zekerheid omzeggens terug heb. Dus we kunnen de straat op en langs de Leuvense Vaart... :4_1_201:  :4_1_201: 

Kijk maar uit dat je geen klapband krijgt en de vaart in tottert.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

stevens-willy

 :hi_smiley:  Goede namiddag, Het zonnetje schijnt maar het is bewolkt en het zijn hier in Veulen 20°.
Bij Mariette gaat het beter ze neemt ook dagelijks haar medicatie in (straffe boel) ze neemt het volgende in drie soeplepels per dag Bronchosedal Codeine, een per dag Medrola 16mg gedurende 5 dagen, drie per dag Amoxicilline Sadoz 1000mg doos uit nemen.
Zo dat is mijn intermezzo.
Tot later  :9_2:

Willy 

Flurk

Goede morgen. Slecht nieuws gekregen gisteren, onze goede buur vriend en huisarts heeft Hodgkin. Hijzelf heeft heel zijn loopbaan dag en nacht klaargestaan voor iedereen. Het is niet eerlijk dat hem dat overkomt. :smil414ae0fb30e96:

Flurk

Goede morgen allemaal.  Verdorie koud hé..... :smil414ae0fb30e96:

jerryke

Citaat van: Flurk op 29 mei 2022, 11:49:05Goede morgen allemaal.  Verdorie koud hé..... :smil414ae0fb30e96:
inderdaad, heb de verwarming al wat hoger gezet  ;D

Flurk

Goede morgen allemaal; Deze namiddag met de madam nar de Cardio voor controle van haar tikker en ik ga straks terug naar de club om te skeeleren. Drie jaar stilgelegen. Na enkele dagen oefenen waar niemand het zag mijn evenwicht en vertrouwen teruggevonden. :4_1_201: 

Flurk

Goede morgen allemaal. Ik weet dat zijn wegen ondoorgrondelijk zijn en dat er veel geheim mee gemoeid is maar wet er nu echt niemand waar MICMAC uithangt?????
Ongeveer hetzelfde met Xofie??? En waar is onze PROF????

jerryke

Citaat van: Flurk op 31 mei 2022, 11:47:40Goede morgen allemaal. Ik weet dat zijn wegen ondoorgrondelijk zijn en dat er veel geheim mee gemoeid is maar wet er nu echt niemand waar MICMAC uithangt?????
Ongeveer hetzelfde met Xofie??? En waar is onze PROF????

als ik het wist zou ik het zeggen ???