Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 20 november 2013, 01:27:40
Bedoel je dit mogelijks Micmac.......

http://www.philipcoppens.com/nazca.html

Inderdaad, het ligt een beetje ten zuiden van Peru.

Flurk

20 november 2013, 18:44:14 #1186 Laatste wijziging: 20 november 2013, 19:26:34 door Flurk
............http://www.vandaag.be/binnenland/138035_18000-jongeren-studeren-met-leefloon-.html   dat dit voor het overgrote deel allochtone hangjongeren zijn die zich laten inschrijven in de unief................???

Micmac

. . . . . . . . Uwe frank rap gevallen is. :biggrinumbrella1:

Mathieu

....... de gewone mens zijn frank of Eurocent heel snel gevallen is maar de heren,dames van de regering helemaal niet. Om dat onzijdig geval dan maar helemaal te vergeten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

...........ik niet begrijp waarom de VN onze gevangenissen zowat de slechtste ter wereld vinden vermits ze op die van Roemenië, Turkije en Marokko geen commentaar hebben en de allochtonen hier alle moeite van de wereld doen om er binnen te geraken?

Flurk

................Europa ,de aan dumpingprijzen werkende Oostblokkers in België , de normaalste zaak van de wereld vinden???

Mathieu

....... er in dat Europarlement alleen maar zakken vullers zitten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

....... er reporters zijn die naar de landen reizen waar er vluchtelingenkampen liggen en nadien daar in het lang en breed op tv over komen lullen. Dat ze beter eerst hier eens overal gaan rondkijken, armoede genoeg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

jerryke

Citaat van: Mathieu op 23 november 2013, 02:06:21
....... er reporters zijn die naar de landen reizen waar er vluchtelingenkampen liggen en nadien daar in het lang en breed op tv over komen lullen. Dat ze beter eerst hier eens overal gaan rondkijken, armoede genoeg.

daar hebt ge nu eens 200% gelijk in, net zoals de regering maar miljoenen versturen naar de verre landen dan kunnen die daar oorlogje mee spelen....dat ze eerst eens in eigen land kijken  :Tip-Hat:

Micmac

. . . . . . . . . men hier slimmer begint te worden.

Koter

Citaat van: Micmac op 23 november 2013, 11:24:18
. . . . . . . . . men hier slimmer begint te worden.

Niet moeilijk met een crack als Micmac.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

....................de Zwitsers een referendum houden om de hoogste jaarlonen te beperken tot 12 maal het laagste maandloon in de dienst of het bedrijf.......

Flurk

.............dat ik MicMac niet gezien heb in de VIP loge van Brouwerij Het Anker in Mechelen bij de voorstelling van hun  eerste whisky.

Koter

Citaat van: Flurk op 24 november 2013, 01:23:13
.............dat ik MicMac niet gezien heb in de VIP loge van Brouwerij Het Anker in Mechelen bij de voorstelling van hun  eerste whisky.

..........hij misschien al poepeloere onder de toog lag?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 24 november 2013, 01:26:06
Citaat van: Flurk op 24 november 2013, 01:23:13
.............dat ik MicMac niet gezien heb in de VIP loge van Brouwerij Het Anker in Mechelen bij de voorstelling van hun  eerste whisky.

..........hij misschien al poepeloere onder de toog lag?
..............dat ik daar eerst gekeken heb ????? :4_1_72: