Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

 . . . . . . . ik lijdt er ook al meer dan veertig jaar aan (is de angst voor een leeg glas bier)

proske

Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 22:57:58
. . . . . . . ik lijdt er ook al meer dan veertig jaar aan (is de angst voor een leeg glas bier)

Sorry Micmac , ik drink nooit thee ...... :denken:
De mening van een moslim......?  Godsdienstvrijheid .
De mening van een Vlaming ......? Racisme .

Micmac

. . . . . . . . . . . ik veel trager rij als ik nuchter ben.

Mathieu

19 november 2013, 01:14:13 #1173 Laatste wijziging: 19 november 2013, 01:17:22 door Mathieu
Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 22:57:58
. . . . . . . ik lijdt er ook al meer dan veertig jaar aan (is de angst voor een leeg glas bier)

....... ik er ook altijd aan geleden heb en daarom er altijd twee voor me had staan en het ene was half vol en het andere half leeg.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

...... de Prof blijkbaar niet kan volgen, maar ik weet niet op welke manier : is het nu te voet, per fiets of met de wagen?????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 17:31:01
. . . . . . . .  volgens mij waren de mensen van een andere planeet en was de aarde een tussenstation, om te landen en op te stijgen hadden we één luchthaven NAZCA genaamd, door de een of andere reden konden wij plots niet meer terug keren en zijn we hier op aarde gebleven, nu zijn we bijna zo ver dat terugkeren mogelijk zou zijn maaaaar we weten niet waar we vandaan komen.

... ik dit niet kan volgen Mathieu, jij wel?

Flurk

Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 23:44:12
. . . . . . . . . . . ik veel trager rij als ik nuchter ben.

.................de Polen dat ook doen

Mathieu

Citaat van: barabas op 19 november 2013, 13:47:51
Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 17:31:01
. . . . . . . .  volgens mij waren de mensen van een andere planeet en was de aarde een tussenstation, om te landen en op te stijgen hadden we één luchthaven NAZCA genaamd, door de een of andere reden konden wij plots niet meer terug keren en zijn we hier op aarde gebleven, nu zijn we bijna zo ver dat terugkeren mogelijk zou zijn maaaaar we weten niet waar we vandaan komen.

... ik dit niet kan volgen Mathieu, jij wel?

....... ik de Prof moet gelijk geven, kan dat ook niet volgen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 17:31:01
. . . . . . . .  volgens mij waren de mensen van een andere planeet en was de aarde een tussenstation, om te landen en op te stijgen hadden we één luchthaven NAZCA genaamd, door de een of andere reden konden wij plots niet meer terug keren en zijn we hier op aarde gebleven, nu zijn we bijna zo ver dat terugkeren mogelijk zou zijn maaaaar we weten niet waar we vandaan komen.

.......... dat ik begin te geloven dat dit inderdaad door een buitenaards wezen geschreven is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

barabas

Citaat van: Mathieu op 19 november 2013, 17:44:46
Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 17:31:01
. . . . . . . .  volgens mij waren de mensen van een andere planeet en was de aarde een tussenstation, om te landen en op te stijgen hadden we één luchthaven NAZCA genaamd, door de een of andere reden konden wij plots niet meer terug keren en zijn we hier op aarde gebleven, nu zijn we bijna zo ver dat terugkeren mogelijk zou zijn maaaaar we weten niet waar we vandaan komen.

.......... dat ik begin te geloven dat dit inderdaad door een buitenaards wezen geschreven is.

... wij duidelijk niet slim genoeg zijn denk ik :4_9_8:

Koter

Citaat van: barabas op 19 november 2013, 18:35:54
Citaat van: Mathieu op 19 november 2013, 17:44:46
Citaat van: Micmac op 18 november 2013, 17:31:01
. . . . . . . .  volgens mij waren de mensen van een andere planeet en was de aarde een tussenstation, om te landen en op te stijgen hadden we één luchthaven NAZCA genaamd, door de een of andere reden konden wij plots niet meer terug keren en zijn we hier op aarde gebleven, nu zijn we bijna zo ver dat terugkeren mogelijk zou zijn maaaaar we weten niet waar we vandaan komen.

.......... dat ik begin te geloven dat dit inderdaad door een buitenaards wezen geschreven is.

... wij duidelijk niet slim genoeg zijn denk ik :4_9_8:

........wij blij mogen zijn dat Micmac ons IQ op tijd bij werkt?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

.............dat mijn grootmoeder zegde dat ge om te leren nooit te oud kunt zijt, wel te stom.............. :oops:

Micmac

. . . . . . . . . NAZCA ooit onze enige luchthaven was met vliegtuigen die vlogen op lichtsnelheid.  :denken:

Mathieu

Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.....................dat een moslim niet moet werken als het anders kan en dat dit in de koran staat???
(Als die familie zonder werken in stand wordt gehouden, is luiheid ook in orde' (De Koranroute, p. 322). )