Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

...........We een nieuw lid mogen verwelkomen :hi_smiley:

jerryke

...ik er hopelijk geene spijt van ga krijgen

Mathieu

.....Flurk alle dagen de ledenlijst afschuimd om dit te weten...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

...... Jerryke blijkbaar in het geheim bij ons thuis geweest is want dat is mijn keuken waterkraan...
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

..........Mayhieu zich schijnbaar met bier wast?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

11 november 2013, 13:25:48 #1130 Laatste wijziging: 11 november 2013, 21:36:31 door Mathieu
...... wat Koter loeren  noemt geen loeren is maar een streling is voor het oog....
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 11 november 2013, 13:22:52
.....Flurk alle dagen de ledenlijst afschuimd om dit te weten...
................Flurk dat alleen doet omdat hij niets anders nuttigs te doen heeft. :schaterlach:

Flurk

Citaat van: Koter op 11 november 2013, 13:25:10
..........Mayhieu zich schijnbaar met bier wast?
..........ik Mathieu nu beter begrijp als hij zegt dat hij alleen "kraantjeswater" drinkt. :Biertje2520klein:

Mathieu

...... ik je uitnodig om die eens te komen gebruiken, kwestie van er dan mogelijks zelf ook eentje te plasseren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.............alle media ocharme roepen omdat de storm een paar duizend slachtoffers gemaakt heeft maar dat de moslimrebellen op het Filippijnse Mindanao al 200.000 mensen vermoord hebben is blijkbaar randnieuws.

Mathieu

...... dergelijke zaken niet mogen gezegd worden of vermeld worden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... ik nergens meer aan gaaf of ze moeten zwart op wit het bewijs leveren dat alles ten goede komt van de mensen zelf.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

..... je gewoon misselijk wordt als je ziet wat de kopstukken van die organisaties zoals 111111, rode kruis, enz..... in hun eigen zakken steken als zogehete wedde.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

..........op de Filippijnen de communistische- en de moslim rebellen van de situatie profiteren om het leger aan te vallen en de hulpgoederen te stelen???

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 november 2013, 13:41:10
..... je gewoon misselijk wordt als je ziet wat de kopstukken van die organisaties zoals 111111, rode kruis, enz..... in hun eigen zakken steken als zogehete wedde.

De baas heeft een reuzebuget en dan moeten ze een hele hoop vrijwilligers hebben omdat de baas zijn loon onbetaalbaar is.