Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

..................dat meer dan 2 miljard euro aan financiële hulp (onze centen dus) die tussen 2008 en 2012 vanuit Brussel naar de Palestijnen  (Hamas) werd getransfereerd is verspild, onterecht uitgegeven is of verloren in corrupte zaken?

Mathieu

...... dat doe onnozele kiekens van ons land zelfs niet bekwaam zijn o dat verspilde geld ook maar terug te halen. Ze vrezen gewoon nhun jobkens en die gaan voor op het welzijn van de bevolking.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

............."Een kind op vier in Wallonië  in armoede leeft ", ?? maar...........De PS kan wel schandalig dure stations bouwen. :triest:

Flurk

....................De hulpdiensten dikwijls zélf in de file staan als ze uitrukken voor een verkeersongeluk. Omdat ambulances of takeldiensten niet over de pechstrook rijden. Als ze het wel doen, kunnen ze er een boete voor krijgen.

Koter

.........de meeste wetten in Belgie achterlijk zijn en nog stammen uit de tijd van Napoleon?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

.... er feitelijk iedere dag een politieker een zwaar ongeval moest krijgen en de ambulance dan ook niet over de pechstrook mag rijden. Het zal dan wel snel veranderen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

.................het begin van het einde van onze cultuur gestart is.............EU wil vaart zetten achter toetreding Turkije

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 02:36:15
.................het begin van het einde van onze cultuur gestart is.............EU wil vaart zetten achter toetreding Turkije
hola pola dan komt er een nieuwe mode ....wat moet ik dan kiezen, een lang kleed of een foulaar   :Doh3:

Koter

Citaat van: jerryke op 17 oktober 2013, 14:02:35
Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 02:36:15
.................het begin van het einde van onze cultuur gestart is.............EU wil vaart zetten achter toetreding Turkije
hola pola dan komt er een nieuwe mode ....wat moet ik dan kiezen, een lang kleed of een foulaar   :Doh3:

.......dat dit dan de nieuwe mode wordt?

Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 17 oktober 2013, 14:48:04
Citaat van: jerryke op 17 oktober 2013, 14:02:35
Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 02:36:15
.................het begin van het einde van onze cultuur gestart is.............EU wil vaart zetten achter toetreding Turkije
hola pola dan komt er een nieuwe mode ....wat moet ik dan kiezen, een lang kleed of een foulaar   :Doh3:

.......dat dit dan de nieuwe mode wordt?


.....................dat die madam op het prentje geen Louboutin's draagt????????????? :oops:

jerryke

Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 18:39:47
Citaat van: Koter op 17 oktober 2013, 14:48:04
Citaat van: jerryke op 17 oktober 2013, 14:02:35
Citaat van: Flurk op 17 oktober 2013, 02:36:15
.................het begin van het einde van onze cultuur gestart is.............EU wil vaart zetten achter toetreding Turkije
hola pola dan komt er een nieuwe mode ....wat moet ik dan kiezen, een lang kleed of een foulaar   :Doh3:

.......dat dit dan de nieuwe mode wordt?


.....................dat die madam op het prentje geen Louboutin's draagt????????????? :oops:

neen die draagt croqs  :LOL:

Micmac

 :denken:  Het laatste nieuw "Low-cost" model is veel goedkoper en volledig transparant, zodoende kan je geen bommengordel eronder dragen. :10_1_20:

[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

....... die witte schoeisels er wel niet bijpassen volgens mij.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 19 oktober 2013, 17:19:21
....... die witte schoeisels er wel niet bijpassen volgens mij.

Dat zijn dan weer mode-accenten, omdat het oog valt op de witte laarzen is het bloot minder zichtbaar.

Flurk

................dat een nationale beperking van de uitkeringen voor migranten steun vind bij liefst 83% van de Britten, 73% van de Duitsers en 72% van de Fransen???.