Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

........dat het Britse CHANNEL4 de eerste TV zender is die de oproep voor het gebed voor de moslims gaat uitzenden?

Flurk

.......volgens de dienst Vreemdelingenzaken een illegaal boefje dat hier zijn leven in de gevangenis doorbrengt ons 6.266 (zesduizend tweehonderdzesenzestig) Euro per maand kost.....................maar dat onze pensioenen te duur zijn????

Mathieu

.... dat het hoogste tijd wordt van al die politiekers te gedenken in het stemhokje volgend jaar.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

................een zekere Delphine iets tegen een zekere Albert heeft............

Mathieu

..... dat ik er van overtuigd ben dat Delphine 200 % gelijk heeft.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op 12 juli 2013, 01:08:00
..... dat ik er van overtuigd ben dat Delphine 200 % gelijk heeft.

. . . het een kostelijk slippertje kan worden.

jerryke

Citaat van: Micmac op 12 juli 2013, 14:41:04
Citaat van: Mathieu op 12 juli 2013, 01:08:00
..... dat ik er van overtuigd ben dat Delphine 200 % gelijk heeft.

. . . het een kostelijk slippertje kan worden.

van mij mag ze 300% gelijk hebben, maar alles zo openbaar uitsmeren vind ik geen stijl, dat had ze ook anders kunnen doen.....ik denk altijd wat ik niet graag heb moet ik een ander ook niet aandoen

Micmac

. . . .  beleefdheid en het protocol aan het slinken zijn.

Mathieu

....... ik haar wel begrijp, 16 jaar heeft hij bij haar gewoond om dan aan de telefoon te zeggen dat ze niet meer bestaat..... zijn eigen schuld dus.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

......................de koning ministers van de regionale parlementen ontvangen heeft, 3 van Vlaamse kant en 18 van Frans /Duitse kant.

Koter

Citaat van: Flurk op 22 juli 2013, 19:14:19
......................de koning ministers van de regionale parlementen ontvangen heeft, 3 van Vlaamse kant en 18 van Frans /Duitse kant.

Dat is omdat hij niet goed kan tellen.  ;D
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

............de Spaanse premier Rajoy ter gelegenheid van de treinramp,  zijn deelneming betuigd aan de slachtoffers van de aardbeving die vanochtend plaatsvond in Gansu (China)??????????? :denken:

barabas

Citaat van: Koter op 22 juli 2013, 19:25:16
Citaat van: Flurk op 22 juli 2013, 19:14:19
......................de koning ministers van de regionale parlementen ontvangen heeft, 3 van Vlaamse kant en 18 van Frans /Duitse kant.

Dat is omdat hij niet goed kan tellen.  ;D

Hoeveel kinderen hij heeft zeker nie, 3, 4, 7, 22, ... ??? ??? ???

Mathieu

...... die walenkop met zijn strikske weeral eens zijn woord verbroken heeft : hij ging de dotatie van de gepensioneerde koning en van de nieuwe aanpassen wanneer bibber beerke af ging. Er is dus juist niets veranderd : ze hebben nog steeds evenveel als vroeger.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

.... het weer warm gaat worden vandaag..
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.