Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Micmac

. . . . dat groen mormel ook pinten kan drinken. :LOL: :LOL: :Biertje2520klein:

Mathieu

.... en het drinken van enkele dat ding hier niet meer te zien is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

19 juni 2013, 11:57:53 #977 Laatste wijziging: 19 juni 2013, 12:01:49 door Flurk
.......de EU 1 miljard euro naar Egypte heeft gestuurd  om te gebruiken in de strijd tegen fraude en corruptie en dat niemand weet waar het geld is?

jerryke

dat ze dat geld beter aan mij gegeven hadden, dan had ik het onder de armen kunnen verdelen....de helft onder de linker arm en de andere helft onder de rechter arm

Flurk

Citaat van: jerryke op 19 juni 2013, 12:32:00
dat ze dat geld beter aan mij gegeven hadden, dan had ik het onder de armen kunnen verdelen....de helft onder de linker arm en de andere helft onder de rechter arm
Onder de linker-en onder de rechterarm????????? :4_1_72:

Flurk

..........dat ge bij Esso geen brandstof krijgt als er geen 300 Euro op uw rekening staat???

Flurk

..........dat ze dat zien op het moment dat ge uw kaart in het toestel steekt??????

jerryke

dat het hier al de hele morgen miezerig regent

barabas

Hier was het eigenlijk goed, nu zelfs zéér goed. Enkel om 4 uur vanmiddag een korte bui.

Ik zal terug naar Kanne moeten komen, dan wordt het weer goed ;D

Mathieu

...... dat de Prof wel naar Kanne wil komen, maar blijkbaar door " iets " wordt tegen gehouden.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Mathieu

...... dat het hier al giet van omstreeks 17.00 uur.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

............... dat wij hier sedert 10 uur deze morgen geen druppel gezien hebben??? :smil414ae0fb30e96:

barabas

.... ik hier nu massaal véééél druppels zie!

Flurk

Citaat van: barabas op 21 juni 2013, 09:50:57
.... ik hier nu massaal véééél druppels zie!
......dat ik denk dat de prof zijn " druppels" uit een fles komen  :oops:

Micmac

. . . er  gisteren een wolkbreuk boven het gebied Veldwezelt, Kesselt, Voeren en Vroenhoven alles onder water zette.