Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mathieu

.... er vermoedelijk weer iemand goed zijn zakken mee gevuld heeft door ze jaren op de " oude plaats tijdelijk" te instaleren.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

.......ik het raar vind dat, nu de sossen geen baas meer spelen, de foor van standplaats moet veranderen?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

....... de EU de aan Al Qaida gelinkte extremistische moslimopstandelingen in Syrië gaat steunen tegen het seculiere regime???

Koter

........we van de EU niet anders gewoon zijn?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

...... die kiekens in Gent zich ook aan het roeren zijn betreffende de Gentse feesten.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

ik al een nieuwe naam aan het zoeken ben voor de nieuwe Belgische munt.

Flurk

25 april 2013, 12:10:57 #876 Laatste wijziging: 25 april 2013, 12:12:37 door Flurk
Citaat van: Micmac op 24 april 2013, 23:23:55
ik al een nieuwe naam aan het zoeken ben voor de nieuwe Belgische munt.
....dat er veel kans is dat dit de Dirham of deTurkse Lira wordt.

Flurk

.........dat wij deze winter het dubbele aan gas verbruikt hebben dan vorige winter??? :smil414ae0fb30e96:

Micmac

mij gisteren in de late namiddag een auto zeer traag voorbijreed op de E-17, ik dacht een Engelsman met een SL-55 en daarachter nog een heel convooi met engelse nummerplaten en allemaal richting Antwerpen, maar dat waren de presentators van Top-Gear en hun gevolg allemaal mooi bij elkaar als een echte kudde, een peloton van echte voorbeeldige rijders zonder stikker op hun achteruit. :Tip-Hat:

Micmac

Topgear in antwerpen komt op 28/04/2013

http://www.topgearlive.be/nl/

Flurk

Citaat van: Micmac op 26 april 2013, 12:12:48
mij gisteren in de late namiddag een auto zeer traag voorbijreed op de E-17, ik dacht een Engelsman met een SL-55 en daarachter nog een heel convooi met engelse nummerplaten en allemaal richting Antwerpen, maar dat waren de presentators van Top-Gear en hun gevolg allemaal mooi bij elkaar als een echte kudde, een peloton van echte voorbeeldige rijders zonder stikker op hun achteruit. :Tip-Hat:
...... ik niet snap hoe een auto u "traag" kan voorbijrijden  :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Ge hebt mensen die trager rijden voor mooie vrouwen, ik rij trager voor mooie auto's en zeker als ik weet dat er maar één exemplaar van is.

Mathieu

.... dat Micmac blijkbaar liever auto's ziet dan mooie vrouwen?
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

een auto veel makkelijker te verwijderen is dan een vrouw. :Tip-Hat:

Koter

....ik denk dat Micmac zijn vrouw hier niet mee leest?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....