Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jerryke

Citaat van: Koter op 14 februari 2013, 22:10:12
Citaat van: Flurk op 14 februari 2013, 22:08:01
Citaat van: barabas op 12 februari 2013, 21:50:22
... dat wel sterke, groene, tenenkaas zal zijn :crylaugh:
...... Flurken ook een sterke middenvinger hebben???????????

Is dat om die kaas uit te smeren?  :LOL:

neen dat is om tussen die tenen te keuteren  ;D ;D

barabas

... Flurk wel duidelijk een sterke kop heeft daar wij er met zijn allen op zitten!  ;D ;D ;D

Flurk

.......In Antwerpen weldra al wie, vooral in de buurt van het De Coninckplein, het woord 'dronkaard' in de mond neemt, een GAS-boete opgelegd zal krijgen. Dat wordt vervangen door 'Antwerpenèr me een goei stuk in zen kloete'. Al mag dat laatste woord ook vervangen worden door 'sjokedaaze'.

Micmac

Men binnekort een agent moet neerschieten, wil men geen Gasboete krijgen, we zitten nu eenmaal in een politiestaat en de inkomsten uit gasboete's zijn gemeentebelastingen.

jerryke

Citaat van: Micmac op 15 februari 2013, 19:59:57
Men binnekort een agent moet neerschieten, wil men geen Gasboete krijgen, we zitten nu eenmaal in een politiestaat en de inkomsten uit gasboete's zijn gemeentebelastingen.

de kleinzoon reed deze zomer door Lanaken, het was mooi weer en hij had de vensters van de auto open en reed niet te snel...hij passerde een vrouwelijke stadswacht en die heeft zijn nummerplaat genoteerd omdat zij vond dat zijne radio een beetje te hard stond....conclusie was 50 euro gasboete

Koter

Citaat van: jerryke op 15 februari 2013, 23:49:52
Citaat van: Micmac op 15 februari 2013, 19:59:57
Men binnekort een agent moet neerschieten, wil men geen Gasboete krijgen, we zitten nu eenmaal in een politiestaat en de inkomsten uit gasboete's zijn gemeentebelastingen.

de kleinzoon reed deze zomer door Lanaken, het was mooi weer en hij had de vensters van de auto open en reed niet te snel...hij passerde een vrouwelijke stadswacht en die heeft zijn nummerplaat genoteerd omdat zij vond dat zijne radio een beetje te hard stond....conclusie was 50 euro gasboete

Dit is er ver over. Ik vind ook dikwijls dat autoradio's te hard staan, maar daar nu nog boetes voor gaan geven.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

Citaat van: Koter op 16 februari 2013, 00:10:49
Citaat van: jerryke op 15 februari 2013, 23:49:52
Citaat van: Micmac op 15 februari 2013, 19:59:57
Men binnekort een agent moet neerschieten, wil men geen Gasboete krijgen, we zitten nu eenmaal in een politiestaat en de inkomsten uit gasboete's zijn gemeentebelastingen.

de kleinzoon reed deze zomer door Lanaken, het was mooi weer en hij had de vensters van de auto open en reed niet te snel...hij passerde een vrouwelijke stadswacht en die heeft zijn nummerplaat genoteerd omdat zij vond dat zijne radio een beetje te hard stond....conclusie was 50 euro gasboete

Dit is er ver over. Ik vind ook dikwijls dat autoradio's te hard staan, maar daar nu nog boetes voor gaan geven.

ja vond ik dus ook, ik de gemeente gebeld en er was niets aan te doen er moest betaald worden...en ik wist nu dat de radio niet te hard stond, want ik zat ook in de auto

Koter

Citaat van: jerryke op 16 februari 2013, 00:13:15
Citaat van: Koter op 16 februari 2013, 00:10:49
Citaat van: jerryke op 15 februari 2013, 23:49:52
Citaat van: Micmac op 15 februari 2013, 19:59:57
Men binnekort een agent moet neerschieten, wil men geen Gasboete krijgen, we zitten nu eenmaal in een politiestaat en de inkomsten uit gasboete's zijn gemeentebelastingen.

de kleinzoon reed deze zomer door Lanaken, het was mooi weer en hij had de vensters van de auto open en reed niet te snel...hij passerde een vrouwelijke stadswacht en die heeft zijn nummerplaat genoteerd omdat zij vond dat zijne radio een beetje te hard stond....conclusie was 50 euro gasboete

Dit is er ver over. Ik vind ook dikwijls dat autoradio's te hard staan, maar daar nu nog boetes voor gaan geven.

ja vond ik dus ook, ik de gemeente gebeld en er was niets aan te doen er moest betaald worden...en ik wist nu dat de radio niet te hard stond, want ik zat ook in de auto

Soms (dikwijls) zou je zo'n hufters toch eens rond hun oren moeten peren.  :pan_kloppen:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Met die boete naar het commité P, dit is zowat de enige remedie tegen die onwettige Gasboete's, maar de meeste gemeente's moeten minimum 10000 euro per maand aan Gasboetes hebben omdat dit rechtstreekse gemeentebelastingen zijn, het geld is zuiver voor de gemeente er moet niets betaald worden aan derden.

Flurk

........ik me afvraag of ge een "gas"boete om een scheet te laten kunt betwisten wegens gebrek aan bewijs???  :4_1_72:

Koter

.......ik mij af vraag hoeveel scheten per minuut Flurk lost?  :denken:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

barabas

Citaat van: Koter op 16 februari 2013, 12:00:47
.......ik mij af vraag hoeveel scheten per minuut Flurk lost?  :denken:

Minder dan 50 in bebouwde kom  :c_bang_20:

Flurk

..............dat ik gehoord heb dat Dehaene al de centen die hij in zijn zakken gestoken heeft gaat teruggeven aan de kleine spaarder van het ACW ???

Koter

Citaat van: Flurk op 19 februari 2013, 16:21:29
..............dat ik gehoord heb dat Dehaene al de centen die hij in zijn zakken gestoken heeft gaat teruggeven aan de kleine spaarder van het ACW ???

Dat kunt ge beter aan de ganzen proberen wijs te maken.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

..........de ganzen in een lach geschoten zijn toen ik het vertelde?????? :smil414ae0fb30e96: