Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Flurk

Daar had ik nog nooit van gehoord. Maar India is ver hé, daar geraak ik niet. :smil414ae0fb30e96:
Of dat iets degelijks is weet ik niet maar de prijs van 14,95 Euro lijkt me nu niet direkt hoopvol te stemmen voor een goede kwaliteit. Toch niet voor iemand die ietskes meer vermogend is. Flurken zijn natuurlijk rapper kontent dus als ge zo een fleske over hebt moogt ge het wel voor mijn caverne komen afzetten. :d_clap_20:

Mathieu

20 januari 2013, 23:02:32 #721 Laatste wijziging: 23 januari 2013, 19:03:48 door Mathieu
...... onze bewoner in de buurt van Beringen blijkbaar van alle markten thuis is.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 20 januari 2013, 23:02:32
...... onze bewoner in de buurt van Beringen blijkbaar van alle amrkten thuis is.
................dat zo een persoon "man van de wereld" genoemd wordt?? :a_thumbsup_20:

Mathieu

............ dat ik deze man van de wereld al effen niet meer gehoord heb, zou hij zich aan beraden zijn over zijn nieuwste vervoermiddel????
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Citaat van: Mathieu op 23 januari 2013, 19:05:01
............ dat ik deze man van de wereld al effen niet meer gehoord heb, zou hij zich aan beraden zijn over zijn nieuwste vervoermiddel????

Misschien heeft hij een uitnodiging gekregen voor de inauguratie van Obama?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

  :denken:   Was er iemand vermist.  :ZAGEN:

Flurk

...............we terug compleet zijn???????? :a_thumbsup_20:

Flurk

...............de honderd rijksten van de wereld de armoede van de hele wereld 4 (vier) keer kunnen oplossen

Flurk

.......dat de intensiteit van jeuk omgekeerd evenredig is aan de bereikbaarheid van de plek waar het jeukt?????

Flurk

........Obelix in het Russisch Betaalnix heet?????????

Flurk

........ het al nen hele tijd geleden is dat we Spook ,Fonske Fendteeltje e.a. nog gelezen hebben en dat ik ze mis????

Flurk

........ik hier voorlopig de enige zagevent ben??? :smil414ae0fb30e96:

Koter

........dat Flurk een eenzame zager is?   :wave:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Spook

Citaat van: Flurk op  5 februari 2013, 20:15:29
........ het al nen hele tijd geleden is dat we Spook ,Fonske Fendteeltje e.a. nog gelezen hebben en dat ik ze mis????

Hééla groen zaagspook, tel IK niet meer! :pan_kloppen: :pan_kloppen: :pan_kloppen: :pan_kloppen:

Micmac

De Ronde Tafel is bijna compleet.