Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Flurk

Citaat van: Micmac op  3 januari 2013, 20:55:11
Citaat van: Mathieu op  3 januari 2013, 01:14:19
Binnen vijftig jaar is deze bol nog niet vergaan. Ze maken de mensen gewoon zot met hun zever. Nu er niets gebeurd is zullen ze wel weer afkomen, wanneer er iets ergs gebeurd dat het het gevolg is van het nieuwe jaar van de Maya's.

Wij zitten of gaan naar de vierde dementie, alles wat oneerlijk is verdwijnt vanzelf, er is gewoon een verandering.
Ik heb gehoord dat dat voor Sint Juttemis is.

janmettepet

Citaat van: Flurk op 10 december 2012, 21:31:25
...dat Sicilië 20.000 boswachters heeft voor 25.708 km², dat is één per 1.3km² of 1 per 250 inwoners is boswachter. Daar gaat het moeilijk stropen zijn.
Zo waren er hier vroeger 60000 diamantbewerkers terwijl er eigenlijk maar 40000 waren. de rest was kuispersoneel, tuiniers en al diegenen die voor de bazen werkten werden gewoon als diamantbewerker ingeschreven, dat was het gemakkelijkst. In Sicilië kunnen ze niet allemaal als mafiosi ingescreven zijn daarom maken ze er boswachters van.  :police:

Flurk

Citaat van: janmettepet op  5 januari 2013, 23:26:03
Citaat van: Flurk op 10 december 2012, 21:31:25
...dat Sicilië 20.000 boswachters heeft voor 25.708 km², dat is één per 1.3km² of 1 per 250 inwoners is boswachter. Daar gaat het moeilijk stropen zijn.
Zo waren er hier vroeger 60000 diamantbewerkers terwijl er eigenlijk maar 40000 waren. de rest was kuispersoneel, tuiniers en al diegenen die voor de bazen werkten werden gewoon als diamantbewerker ingeschreven, dat was het gemakkelijkst. In Sicilië kunnen ze niet allemaal als mafiosi ingescreven zijn daarom maken ze er boswachters van.  :police:
......Dat daar in Sicilië ook heeeeel veel blinden rondlopen???

Mathieu

.....de grond in dat zelfde Sicilie op vele plaatsen zo warm is dat je er op kan slapen zonder iets op je te leggen.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

Citaat van: Mathieu op 12 januari 2013, 02:09:15
.....de grond in dat zelfde Sicilie op vele plaatsen zo warm is dat je er op kan slapen zonder iets op je te leggen.
Indertijd daar eens niet thuisgeraakt maat dat ge daar ondervinding mee hebt??? :4_1_72: :4_1_72:

jerryke

Citaat van: Flurk op 12 januari 2013, 20:19:53
Citaat van: Mathieu op 12 januari 2013, 02:09:15
.....de grond in dat zelfde Sicilie op vele plaatsen zo warm is dat je er op kan slapen zonder iets op je te leggen.
Indertijd daar eens niet thuisgeraakt maat dat ge daar ondervinding mee hebt??? :4_1_72: :4_1_72:

wel Flurk dat was ook mijn gedacht toen ik het las  ;D

Flurk

14 januari 2013, 00:18:36 #696 Laatste wijziging: 14 januari 2013, 00:21:30 door Flurk
......dat het toerisme in Egypte ingezakt is door de verkiezing van die extreme moslims en dat Europa nu 5 miljard Euro van ons belastinggeld aan die extremisten gaat geven zonder ons iets te vragen?

Koter

...dat Europa een geldverslindend wangedrocht is, in het leven geroepen om een paar dikke nekken hun zakken te spekken?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

jerryke

vervangingsprodukten voor bij het koken


Alcohol                                 Vervangingsproduct

Bier:                                    Niet-alcoholisch bier; gevogeltebouillon; kalfsbouillon

Porto:                                 Druivensap met een zeste van limoen; Veenbessensap met toevoeging van wat citroensap

Rode wijn:                          Druivensap van rode druiven met wat rode wijnazijn; of   Niet-alcoholische rode wijn

Witte wijn:                         Druivensap van witte druiven met wat witte wijnazijn; of Niet-alcoholische witte wijn

Champagne:                      Mousserende appelcider; Druivensap van witte druiven

Koffielikeur:                        Espresso; Niet-alcoholisch koffie-extract of koffiesiroop

Amaretto:                          Amandel extract

Whiskey:                           Vanille extract; appelsiensap; ananassap

Kersen likeur:                    Kersensiroop

Cognac:                            Perziksiroop; Perensiroop

Cointreau:                        Geconcentreerd sinaasappelsap

Cacaolikeur :                    Vanille-extract met poedersuiker en cacao

Muntlikeur:                       Munt-extract met wat water

Rum:                                Appelsap met amandel extract

Sherry:                            Kersensap met vanille-extract

Wodka:                           Appelcider met limoensap

Flurk

....... ik de voorkeur geef aan de linker kolom................

Koter

...de Flurk een alcoholieker is?  :Tasty:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Flurk

Citaat van: Koter op 16 januari 2013, 19:40:10
...de Flurk een alcoholieker is?  :Tasty:
..........dat het maar zo lekker niet moest zijn. :Biertje2520klein: :dronken:

Micmac

 :denken:   Ik lust echter maar twee dingen uit de linker kolom, het begint men een C en een W.  :oops:

jerryke

Citaat van: Micmac op 18 januari 2013, 19:48:02
:denken:   Ik lust echter maar twee dingen uit de linker kolom, het begint men een C en een W.  :oops:

Witte wijn en Cacaolikeur  ;D

Koter

Citaat van: jerryke op 18 januari 2013, 21:22:30
Citaat van: Micmac op 18 januari 2013, 19:48:02
:denken:   Ik lust echter maar twee dingen uit de linker kolom, het begint men een C en een W.  :oops:

Witte wijn en Cacaolikeur  ;D

Ik denk eerder Water en Chocomelk.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....