Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Flurk

..........dat het hier verdomd stillekes is als de verstandige mensen zwijgen. :oops:

Koter

.......ik als verstandige mensch dan maar wat zal zeggen.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Spook

Citaat van: Koter op 13 december 2012, 20:52:25
.......ik als verstandige mensch dan maar wat zal zeggen.

Het stinkt hier ... Mensch!

Flurk

Citaat van: Spook op 13 december 2012, 21:10:19
Citaat van: Koter op 13 december 2012, 20:52:25
.......ik als verstandige mensch dan maar wat zal zeggen.

Het stinkt hier ... Mensch!
....... dat die stank van de Prof van het rusthuis, ge weet wel dienen ambetanten, zijn voeten komt of van die van Fonske.?????

Flurk

14 december 2012, 19:56:38 #679 Laatste wijziging: 2 januari 2013, 15:54:00 door Flurk
....... dat het ook lang geleden was dat we hier nog spoken gezien  hebben???? :4_1_201:

jerryke

Citaat van: Flurk op 14 december 2012, 19:56:38
....... dat het ook lang geleden was dat we hier nog spoken gezien  :4_1_201:hebben????

ochottekes is die ook weer wakker....help dan staat er ons nog iets te wachten

Micmac

Citaat van: jerryke op 15 december 2012, 00:07:39
Citaat van: Flurk op 14 december 2012, 19:56:38
....... dat het ook lang geleden was dat we hier nog spoken gezien  :4_1_201:hebben????

ochottekes is die ook weer wakker....help dan staat er ons nog iets te wachten

Zou het "De Vijfde Zon" zijn ?,
De Maya's zien 21 december 2012 als de dag van de hergeboorte, de start van de wereld van de Vijfde Zon.
Het wordt de start van een nieuw tijdperk, het resultaat van de zonnemeridiaan die de evenaar van de Melkweg doorkruist en de Aarde die op één lijn komt met het centrum van de Melkweg.
Dit kosmisch kruis wordt beschouwd als de belichaming van de Heilige Boom, de Boom van het Leven, een symbool in alle spirituele tradities.
Nog een week geduld.

Mathieu

..... Micmac wilde zeggen dat de werled toch naar de botten gaat.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

57,7 °C de hoogste buitentemperatuur ooit gemeten is?

In Al Aziziyah in Libië werd op 13 september 1922 een temperatuur van 57,7 °C gemeten.

De Sahel is naast de Death Valley in de Verenigde Staten van Amerika de de warmste plaats op aarde. In Al Aziziyah in Libië, dat aan "de kust van de Sahara" ligt, werd op 13 september 1922 een temperatuur van 57,7° Celsius gemeten. Dit is officieel de warmste temperatuur ooit op aarde gemeten, maar aan de juistheid werd vrij snel getwijfeld. De waarnemer zou een vergissing hebben gemaakt en de waarneming later hebben gecorrigeerd. Hij was echter te laat want het wereldrecord was al verstuurd naar alle kranten over de hele wereld.

Het echte wereld record waarvan je niet aan de juistheid hoeft te twijfelen dateert van 10 juli 1907 in Death Valley , USA. De temperatuur liep op tot 56,7° Celsius, en dat is tot nu toe nog nergens overschreden.

Flurk

Citaat van: Micmac op 15 december 2012, 01:06:46
Citaat van: jerryke op 15 december 2012, 00:07:39
Citaat van: Flurk op 14 december 2012, 19:56:38
....... dat het ook lang geleden was dat we hier nog spoken gezien  :4_1_201:hebben????

ochottekes is die ook weer wakker....help dan staat er ons nog iets te wachten

Zou het "De Vijfde Zon" zijn ?,
De Maya's zien 21 december 2012 als de dag van de hergeboorte, de start van de wereld van de Vijfde Zon.
Het wordt de start van een nieuw tijdperk, het resultaat van de zonnemeridiaan die de evenaar van de Melkweg doorkruist en de Aarde die op één lijn komt met het centrum van de Melkweg.
Dit kosmisch kruis wordt beschouwd als de belichaming van de Heilige Boom, de Boom van het Leven, een symbool in alle spirituele tradities.
Nog een week geduld.
Meer dan een week verder zijnde er niets gebeurd zijnde vraag ik me met reden af of die voorspellers niet allemaal iets verkeerds gerookt, gespoten of geslikt  hebben. :4_1_72: :4_1_72:

Micmac

Citaat van: Flurk op  2 januari 2013, 15:56:49
Citaat van: Micmac op 15 december 2012, 01:06:46
Citaat van: jerryke op 15 december 2012, 00:07:39
Citaat van: Flurk op 14 december 2012, 19:56:38
....... dat het ook lang geleden was dat we hier nog spoken gezien  :4_1_201:hebben????

ochottekes is die ook weer wakker....help dan staat er ons nog iets te wachten

Zou het "De Vijfde Zon" zijn ?,
De Maya's zien 21 december 2012 als de dag van de hergeboorte, de start van de wereld van de Vijfde Zon.
Het wordt de start van een nieuw tijdperk, het resultaat van de zonnemeridiaan die de evenaar van de Melkweg doorkruist en de Aarde die op één lijn komt met het centrum van de Melkweg.
Dit kosmisch kruis wordt beschouwd als de belichaming van de Heilige Boom, de Boom van het Leven, een symbool in alle spirituele tradities.
Nog een week geduld.
Meer dan een week verder zijnde er niets gebeurd zijnde vraag ik me met reden af of die voorspellers niet allemaal iets verkeerds gerookt, gespoten of geslikt  hebben. :4_1_72: :4_1_72:

De echte reden zou zijn dat er "spam" tussen de rekenmachine's zat en ik zit hier dat na te kijken :LOL: :LOL: :LOL:


[bijlage verwijderd door de beheerder]

Mathieu

Binnen vijftig jaar is deze bol nog niet vergaan. Ze maken de mensen gewoon zot met hun zever. Nu er niets gebeurd is zullen ze wel weer afkomen, wanneer er iets ergs gebeurd dat het het gevolg is van het nieuwe jaar van de Maya's.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Koter

Ik wacht op een nieuwe datum dat de wereld gaat vergaan. Een goede reden om de dag er voor een feestje te bouwen.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Citaat van: Mathieu op  3 januari 2013, 01:14:19
Binnen vijftig jaar is deze bol nog niet vergaan. Ze maken de mensen gewoon zot met hun zever. Nu er niets gebeurd is zullen ze wel weer afkomen, wanneer er iets ergs gebeurd dat het het gevolg is van het nieuwe jaar van de Maya's.

Wij zitten of gaan naar de vierde dementie, alles wat oneerlijk is verdwijnt vanzelf, er is gewoon een verandering.

Mathieu

Hoe zeggen ze dat zo mooi Micmac : En als je dat niet gelooft maak ik je morgen wel wat anders wijs.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.