Wistjedat...

Gestart door Fendtfeeltje, 10 februari 2009, 10:29:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

jerryke

ik ben er al zo in geoefend dat ik al dadelijk de spammers doorheb.....als je je aanmeld staat dat je een Belgisch IPadres moet hebben en zoniet wordt je automatisch geweigerd....dus ik mag heel veel wegklikken  ;D.....wekelijks zo een dikke 250 personen

Mathieu

... jij dan blijkbaar super goed zijt in het wegklikken..... je kan het ook zo doen :  :pan_kloppen:
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Micmac

Citaat van: Mathieu op  4 oktober 2012, 00:39:43
... jij dan blijkbaar super goed zijt in het wegklikken..... je kan het ook zo doen :  :pan_kloppen:

En er zit nog rommel tussen :KNOTS2:

jerryke

Citaat van: Micmac op  4 oktober 2012, 01:12:01
Citaat van: Mathieu op  4 oktober 2012, 00:39:43
... jij dan blijkbaar super goed zijt in het wegklikken..... je kan het ook zo doen :  :pan_kloppen:

En er zit nog rommel tussen :KNOTS2:


inderdaad, maar die hebben een Belgisch IPadres

Flurk

Citaat van: jerryke op  4 oktober 2012, 00:17:36
wist je dat als ik iedereen toeliet wij nu al aan 19543 leden zaten  :Doh3:
Dat wij blij mogen zijn om bij de elite te behoren???? :a_thumbsup_20:

Flurk

Citaat van: Micmac op  4 oktober 2012, 01:12:01
Citaat van: Mathieu op  4 oktober 2012, 00:39:43
... jij dan blijkbaar super goed zijt in het wegklikken..... je kan het ook zo doen :  :pan_kloppen:

En er zit nog rommel tussen :KNOTS2:

Ons Heer heeft van alles een beetje nodig om een wereld te maken. ;D

Koter

Citaat van: Flurk op  4 oktober 2012, 21:15:42
Citaat van: jerryke op  4 oktober 2012, 00:17:36
wist je dat als ik iedereen toeliet wij nu al aan 19543 leden zaten  :Doh3:
Dat wij blij mogen zijn om bij de elite te behoren???? :a_thumbsup_20:

U hebben ze dan wel per ongeluk hier binnen gelaten Flurk.  :LOL:
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Micmac

Er zondag verkiezingen zijn en wij nog geen stemrecht hebben, maar deze dictators verplichten ons te doen wat zij willen.

jerryke

dat wij al 5 dagen niets meer van Mathieu gehoord hebben.....iemand wel ?

Micmac

Citaat van: jerryke op 10 oktober 2012, 00:44:15
dat wij al 5 dagen niets meer van Mathieu gehoord hebben.....iemand wel ?

Mathieu schreef,
En nu ga ik me klaar maken voor de laatste keer, voor de rust, te gaan fitnessen. Morgen vertrekken we rond de middag en komen terug op 12.10. Waarna ons nog enkele dagen van veel eten te wachten staan, het enige nadeel is dat ik het steeds mag betalen. Maar we geraken er wel door. Dus tot straks en diegenen die al slapen zijn wens ik een goede nachtrust
Dus hij komt terug op 12/10 dat is binnen drie dagen.

jerryke

Citaat van: Micmac op 10 oktober 2012, 01:02:33
Citaat van: jerryke op 10 oktober 2012, 00:44:15
dat wij al 5 dagen niets meer van Mathieu gehoord hebben.....iemand wel ?

Mathieu schreef,
En nu ga ik me klaar maken voor de laatste keer, voor de rust, te gaan fitnessen. Morgen vertrekken we rond de middag en komen terug op 12.10. Waarna ons nog enkele dagen van veel eten te wachten staan, het enige nadeel is dat ik het steeds mag betalen. Maar we geraken er wel door. Dus tot straks en diegenen die al slapen zijn wens ik een goede nachtrust
Dus hij komt terug op 12/10 dat is binnen drie dagen.

ha maar dan heb ik dat gemist....ben dan toch gerustgesteld

Koter

 ... een Formule 1-wagen in theorie dankzij zijn spoilers vanaf 160 km/h tegen het plafond zou kunnen rijden?
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Koter

1. Sandy is de grootste cycloon die het Atlantische orkaangebied ooit heeft voortgebracht. De orkaan had een indrukwekkende diameter van maar liefst 1.609 kilometer.

2. De stad New York had zich verwacht aan overstromingen tot circa drie meter. Het waterpeil steeg in realiteit tot 4,23 meter. Sandy gaf daarmee het vorige record dat de orkaan Donna in 1960 vestigde te kijken. Het water in de stad steeg toen tot ruim drie meter.

3. De hoogste golf ooit in New York Harbor mat 7,6 meter en was het gevolg van de orkaan Irene, die vorig jaar in augustus toesloeg. Sandy deed 'beter' met een golf van bijna tien meter, aldus theatlanticcities.com.

4. Het New Yorkse metrosysteem ondervond nog nooit zoveel hinder als met de doortocht en gevolgen van Sandy, zo zei Joe Lhota, hoofd van New York's Metropolitan Transportation Authority, eerder. Zeven metrolijnen, waaronder ook de belangrijkste, raakten overstroomd. Eveneens de treinstations en busstelplaatsen kampten met watersnood.

5. Van South Carolina, in het zuiden, tot de noordelijke staat Maine zaten ruim acht miljoen mensen zonder elektriciteit als gevolg van de passage van Sandy. Na de doortocht van de orkaan Ike waren dat er 7,5 miljoen. Irene zette vorig jaar de helft minder mensen zonder stroom.

6. De laatste keer dat de New Yorkse beurs werd onderbroken, dateert van 1888, toen een sneeuwstorm over de miljoenenstad raasde.

7. Instagram deed gouden zaken afgelopen maandag. Bijna een half miljoen mensen gebruikten het mobiele fotoprogramma om een beeld met de hashtag #Sandy te posten. Iedere seconde werden bijna tien foto's gedeeld met een van deze hashtags: #hurricanesandy, #sandy en #frankenstorm, zo maakte het bedrijf bekend.
Volgens vrouwen: Mannen willen altijd maar èèn ding........
Volgens mannen:   Vrouwen willen altijd alles....

Mathieu

.... dat ik alles goed doorstaan heb en nog steeds tot deze wereld behoor. Gelukkig maar, maar toch een hele troost dat er nog steeds zijn die aan me denken. bedankt.
Gisteren is verleden, vandaag een gunst en morgen een misterie.

Flurk

10 november 2012, 20:26:52 #659 Laatste wijziging: 10 november 2012, 20:29:22 door Flurk
Citaat van: Koter op  5 oktober 2012, 20:46:26
Citaat van: Flurk op  4 oktober 2012, 21:15:42
Citaat van: jerryke op  4 oktober 2012, 00:17:36
wist je dat als ik iedereen toeliet wij nu al aan 19543 leden zaten  :Doh3:
Dat wij blij mogen zijn om bij de elite te behoren???? :a_thumbsup_20:

U hebben ze dan wel per ongeluk hier binnen gelaten Flurk.  :LOL:
Dat  ik Koter een slecht vel vind????. :pan_kloppen: